Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

כניסה לבית הכנסת לא רלוונטית אלא אם יש שם 818 או 820 או 432 או 433 או עוד כמה תמרורים שמונעים חניה. או עוד שורה של איסורים המפורטים בתקנה 72. 

 

פות"ש - אם אתה רוצה לערער על הדו"ח לדעתי האפשרות הריאלית היחידה היא לחפש את ההוראה הרלוונטית של ועדת התמרור המקומית, כדי לבדוק האם המעטפה הזו חוקית. לפי התמונה שהעלית הרי שאם התמרור חוקי אין לך הרבה מה לעשות. איני יודע איך בודקים זאת - אולי יהיה כאן מי שידריך כיצד מחפשים את הפרוטוקולים של אותה וועדה.

 

על איזה תמרור אתנ מתכוון?.

מעבר לציור על הכביש, אין שום תמרור באיזור שאוסר על חנייה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

לא, אתה לא מטומטם.

יש איקס, בגלל הכניסה לחנייה של בית הכנסת. התיאוריה שלי: העירייה סימנה מתישהו איקס לכניסה לחנייה, ואח"כ סימנו מסגרת לנכה. מכיוון שבין 2 המסגרות נשאר מקום שאינו מתאים לחניית רכב, הגדילו את האיקס של בית הכנסת עד למסגרת הנכה (דוגמא טובה לכפייה דתית חחח).  הורידו את תמרור הנכה, ולא החזירו את האיקס של ביהכנ”ס לגודלו המקורי. אתה חנית הרבה לפני הכניסה לחנייה של ביהכנ”ס והסימון גם כך ישן ולא שמת לב.

לך לעירייה וקבל פרוטוקול ועדת תמרור של סימון הכביש. ייתכן שהאיקס המצויר על הכביש גדול בהרבה מהשירטוט וא”כ לא חנית בתחומה. 

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 8 שעות, ariel000 כתב:

 

על איזה תמרור אתנ מתכוון?.

מעבר לציור על הכביש, אין שום תמרור באיזור שאוסר על חנייה.

הסימון על הכביש הוא תמרור לכל דבר ועניין.

 

כדאי להכיר את זה. פתח את הקובץ וגלול לסדרה 800.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, tinoki כתב:

לא, אתה לא מטומטם.

יש איקס, בגלל הכניסה לחנייה של בית הכנסת. התיאוריה שלי: העירייה סימנה מתישהו איקס לכניסה לחנייה, ואח"כ סימנו מסגרת לנכה. מכיוון שבין 2 המסגרות נשאר מקום שאינו מתאים לחניית רכב, הגדילו את האיקס של בית הכנסת עד למסגרת הנכה (דוגמא טובה לכפייה דתית חחח).  הורידו את תמרור הנכה, ולא החזירו את האיקס של ביהכנ”ס לגודלו המקורי. אתה חנית הרבה לפני הכניסה לחנייה של ביהכנ”ס והסימון גם כך ישן ולא שמת לב.

לך לעירייה וקבל פרוטוקול ועדת תמרור של סימון הכביש. ייתכן שהאיקס המצויר על הכביש גדול בהרבה מהשירטוט וא”כ לא חנית בתחומה. 

 

רק לצורך הדיון עצמו, אין שם חנייה של בית כנסת., זה רק מדרכה נמוכה עם X וקצת שמאלה, יש כניסה לבית הכנסת עצמו.

 

"כפייה דתית"  אהבתי את הבדיחה

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, ariel000 כתב:

אין שם חנייה של בית כנסת., זה רק מדרכה נמוכה עם X וקצת שמאלה, יש כניסה לבית הכנסת עצמו.

 

אין הצדקה למעטפה ודין הדוח להתבטל.

פות”ש לא ענה אם זהו תחום צומת ומה כתוב בתמרור המסובב. זה יכול לגרור הסבת דוח לעבירה אחרת

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני שעתיים, nev כתב:

מה כתוב על השלט שבגבו אלינו? יש צומת במקרה?

 

על השלט כתוב P, חנייה.

 

לפני שעה, tinoki כתב:

אין הצדקה למעטפה ודין הדוח להתבטל.

פות”ש לא ענה אם זהו תחום צומת ומה כתוב בתמרור המסובב. זה יכול לגרור הסבת דוח לעבירה אחרת

 

זה צומת T אם לקרוא לזה כך.

מדוע אין הצדקה למעטפת?.

 

ההתמרור המסובב מציין חנייה,P, לכיוון שמאלה והלאה.

כך זה נראה.

ישר או פניה שמאלה.

20221012_180250.jpg

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אין הצדקה למעטפה כי אסור לחנות שם בכל מקרה. גם כי זה שטח בתוך צומת (צומת T הוא צומת לכל דבר), וגם כי זה בתחום 12 מטר ממעבר חציה.

 

לא ברור למה סמנו שם מעטפה, ועוד בגודל קטן שכזה (לפני אבני השפה זה כ-2 מטרים).

פורסם

אז אני מעוניין לכתוב מכתב לעירייה, ערעור על הדוח.

 

מה כדאי לי לכתוב?.

 

לפני 22 דקות, Be roo כתב:

אין הצדקה למעטפה כי אסור לחנות שם בכל מקרה. גם כי זה שטח בתוך צומת (צומת T הוא צומת לכל דבר), וגם כי זה בתחום 12 מטר ממעבר חציה.

 

לא ברור למה סמנו שם מעטפה, ועוד בגודל קטן שכזה (לפני אבני השפה זה כ-2 מטרים).

 

המעבר חצייה הוא חדש, כפי שרואים, האיקס הוא ישן.

והמעבר חצייה סומן לאחר הדוח, כך שאי אפשר לטעון לגביו.

 

בנוסף, לכתוב שאין הצדקה, זה בעייתי בעיני, כי צריך לכתוב משהו חוקי בשביל לטעון אחרת.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

כשחנית שם , לא היה מעבר חצייה?

כפי שכבר ציינו כאן, יש סיבות חוקיות לאיסור חניה/עצירה במקום זה. דרך יחידה לטעון לביטול הדוח, זה לבדוק האם המעטפה צוירה על ידי העיריה באופן חוקי. יש לפנות למחלקת תמרור/הנדסה ולבקש פרוטוקול הצבת התמרור. באם יתברר כי המעטפה לא נצבעה על ידי העיריה, תבקש לבטל הדוח. יחד עם זאת, אם הרכב צולם והתובע העירוני חד מספיק, בהחלט ייתכן שילבישו סעיף אישום אחר כמו חניה בטווח 12 מטר מצומת.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

אין הצדקה למעטפה כי אסור לחנות שם בכל מקרה. גם כי זה שטח בתוך צומת (צומת T הוא צומת לכל דבר), וגם כי זה בתחום 12 מטר ממעבר חציה.

 

אין איסור להחנות אחרי מעבר חציה בתקנות התעבורה. אסור להחנות 12 מטר לפני מעבר החציה אבל פות"ש חונה אחרי המעבר חציה ולכן מהבחינה הזאת החניה חוקית.

 

מקומות אסורים בעצירה, בהעמדה ובחניה תק' (מס' 3)  תש"ל-1970 תק' (מס' 2) תשל"א-1971

72.  (א)  לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד, כולו או חלק ממנו, באחד המקומות המנויים להלן, אלא לשם מניעת תאונה או לשם מילוי אחרי הוראה מהוראות תקנות אלה או אם סומן בתמרור אחרת; ואלה המקומות:

 

(6)   בתוך מעבר חציה או בתחום שנים עשר מטר לפניו;

פורסם
לפני 28 דקות, asix כתב:

אין איסור להחנות אחרי מעבר חציה בתקנות התעבורה

זה רלוונטי גם לגבי חניה אחרי צומת? נראה לי רק לגבי חניה אחרי מעבר חציה שאינו בצומת.

מה שכן - לפי התמונה זה נראה שהפניה שמאלה מובילה לרחוב ללא מוצא ואז זה לא נקרה צומת

פורסם

זאת התקנה.

(3)   בתוך צומת או בתחום שנים עשר מטר ממנו, פרט לקטע שסימנה רשות תימרור, בתמרור או בסימון על אבני השפה, שמותר לחנות בו;

 

ומה שמתואר בתמונה זאת צומת לכל דבר ועניין.

 

 

"צומת" - השטח המתהווה על ידי פגישתם של שני כבישים או יותר והמוגבל על ידי קווי שפות הכבישים או אבני השפה של אותם כבישים או על ידי הארכתם המדומה;

          צומת אינו כולל –

(1)   התמזגות כבישים בדרך מהירה;

(2)   שטח המתהווה על ידי פגישה של כביש עם כניסה ויציאה לחצרים, או עם דרך גישה לבית, למגרש חניה, לתחנת דלק או למפעל, אלא אם סומן אחרת בתמרור;

תק' (מס' 4) תשל"ב-1972

(3)   התמזגות בכביש חד-סטרי שבו שני נתיבים או יותר באותו כיוון נסיעה ושלפניה הוצב תמרור א-20;

פורסם

אם אני מבין נכון את התמונה אז מה שמתואר בה הוא 

לפני 8 דקות, asix כתב:

שטח המתהווה על ידי פגישה של כביש עם כניסה ויציאה לחצרים, או עם דרך גישה לבית, למגרש חניה,

שאינו נחשב לצומת,

לא נראה מהתמונה שהפניה שמאלה מובילה לדרך עם מוצא נוסף מלבד חניה / גישה לבתים

×
×
  • תוכן חדש...