Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, D1winner כתב:

השאלה אם על בסיס מעטפה במיקום הזה בלבד מותר לתת דוח.

כמו שכבר נכתב, מעטפה זה תמרור לכל דבר (כל עוד הוצב בנוהל תקין) ואין שום בעיה לתת דו״ח של אי ציות לתמרור זה, בדיוק כמו שקרה לפות״ש.

פורסם
לפני 4 שעות, D1winner כתב:

המעטפה נועדה לאסור חניה מכיוון שיש שם מדרכה מונמכת לטובת נגישות נכים, אולי נגישות לטובת החניה שבוטלה אבל לא בהכרח(אולי גם הוצאה והכנסת פחי אשפה). כפי שרואים בתמונה את הנגישות לא חסמת.

 

השאלה אם על בסיס מעטפה במיקום הזה בלבד מותר לתת דוח.

היום כבר יש שם מעבר חציה, מין הסתם שההנמכה אמורה להיות שם אם גם שם בנוסף.

כמו כן צריך להיות צבוע באדום לבן אם אסור להחנות.

 

 

יש לא מעט טעויות שאפשר לנסות לרכב עליהם,  מבחינת התקנות האם חייב לעבור וועדה כלשהי לביצוע הנמכה ומעטפה.?  

 

אצלי דחו ערעור והגשתי ערעור למשפט, יום לפני המשפט הם התקפלו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה אתה ממליץ לכתוב?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 3 שעות, Be roo כתב:

כמו שכבר נכתב, מעטפה זה תמרור לכל דבר (כל עוד הוצב בנוהל תקין) ואין שום בעיה לתת דו״ח של אי ציות לתמרור זה, בדיוק כמו שקרה לפות״ש.

ומהו נוהל תקין?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם (נערך)

אתה רוצה להגיד שכל מעטפה מול שער כניסה למגרש עוברת וועדה? קשה לי להאמין. 

 

בטוח יש נוהל או תקנה אחרת בנושא. 

ספציפית כאן אני משוכנע שהמעטפה נועדה לטובת נגישות לאותה חניית נכים ומכאן צריך לתקוף את עניין הערעור. 

 

וברגע שתשלח את העצלנים מהעירייה לחפש פרוטוקולים של וועדות עשית את חצי הדרך לביטול הדוח.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי D1winner

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

זה הנוהל התקין. אחת כל אחד יעשה דין לעצמו ויסמן מעטפות במקום שנוח לו. 

 

מעטפה היא תמרור בדיוק כשם שרמזור הוא תמרור וכשם ששלט "דרך מהירה" הוא תמרור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...