Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ראשית, אני מודה בעבירה.

 

שנית, פעם היתה חניית נכה מסומן על הכביש והן בעזרת תמרור חניית נכה.

לפני זמן מה, אולי שנה אולי יותר, השלט הורד וגם הנכה כבר לא גר פה.

נשאר רק סימון על הכביש, דהוי ולפני שבועיים ציירו מעבר חצייה חדש שלא היה קודם, חלקו בכלל נצבע על חניית הנכה.

 

בגלל המקום שחניתי, אני מרגיש שזו שיטת מצליח אולי.

 

ניסיתי לחפש את סוג העבירה ולקרוא עלייה באינטרנט ולא מצאתי מידע, סעיף 12 מדד 611.

 

אשמח אם אפשר לקבל תיאור של העבירה הזו.

20220923_150158.jpg

פרנקופיל מושבע!

פורסם

לא מצויין בכלל שיש קשר לנכה.

מה שמצויין שחנית במעטפת תמרור שזה אומר סימון איקס על הכביש.

גם הקנס 250 שח לא מראה על נכה.

מומחי הפורום, תקנו אותי אם אני טועה

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

יתכן וכשהנכה עבר והחניה שלו בוטלה סימון המעטפה לא נמחק כמו שצריך והפקח הבחין בו ונתן דו״ח, זה לא שיטת מצליח, הפקח לא יודע שהחניה בוטלה.

פנה לרשות, בקש אישור שמדובר על חניה נכה שבוטלה וסימון שאמור להיות מחוק ואז דרוש את ביטול הדו״ח.

אם כי יתכן שכרגע אתה אשם בחניה במרחק של 12 מטר ממעבר חציה, אבל זה דיון אחר.

פורסם (נערך)

זו תמונה של המקום.

מעבר החצייה צויר לאחר הדו"ח, לכן זה מרגיש לי מוזר.

20221011_141940.jpg

השאלה שלי.

האם חניית נכה יכולה להיות רק ציור על הכביש או חובה שלט?.

 

והאם אפשר לקבל סימוכין של תקנה שקובעת אחת מן השניים?.

 

עריכה אחרונה על ידי ariel000

פרנקופיל מושבע!

פורסם

חניית נכה מחייבת תמרור ייעודי (437).

מעטפה ואדום לבן הן תמרורים העומדים בפני עצמם (820 ו-818 בהתאמה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כמו שכתב המהיר, זה לא משנה, כי לא קיבלת דו״ח על חנית נכה, אלא על חניה בסימון מעטפה X.

בתמונה שצרפת יש סימון כזה אחרי הסימון הדהוי של חנית הנכה, האם אתה בטוח שלא חנית על ה-X?

(ונראה שגם מדובר בחניה בתוך צומת, אבל שוב, דיון אחר).

 

ורק כי שאלת, אז חנית נכה מחייבת הצבת שלט על עמוד, באופן מפתיע לציור המלבן עם כסא גלגלים אין בכלל הגדרה בספר התמרורים.

מקובל לעשות שימוש בסימון מעטפה, אבל זה לא לפי ההנחיות להצבת תמרורים. ושוב, זה כבר עוד דיון אחר.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
פורסם

@Be rooאפילו עדינה. הסימון של חנית נכים על פני הדרך אינו מוגדר בתקנות או בלוח התמרורים, אבל כמה סימונים מאולתרים נפוצים: מעטפה, משטח כחול עם סמל עגלת נכים או אפילו משבצת סגורה ללא סימון נוסף (בניגוד לסימון חניה רגילה - 819- שבה המשבצת "פתוחה"). כל אלה אלתורים, חסרי בסיס חוקי ללא תמרור 437 המוצב במקום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני לא כל כך מבין.

לעניות דעתכם הדו"ח שקיבלתי הוא בגלל שחניתי על מקום שמסומן ב-X, כמו בתמונה שצורפה?.

 

טוב, מצאתי את התמונה ואתם צודקים.

מסתבר, זה אומנם נראה על הקשקש, אבל חניתי על ה-X

 

 

2b914102-f952-4527-af12-495023ae5bc00.jpg

 

איזו עבירה מטומטמת בחיי, אפילו לא הייתי מודע לקיומי של x.

זו פעם ראשונה בחיי שאני שומע, רואה עבירה שכזו.

כאילו, ברור, יש x, לא חונים, זה ברור.

אבל לא ראיתי את זה בכלל, איזה מטומטם.

עריכה אחרונה על ידי ariel000

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

הסימון אכן נראה דהוי, המדרכה אבל המונמכת ברורה לעין

וכאמור, אתה גם חונה בתוך צומת ופחות מ-12 מטר ממעבר חציה

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

המדרכה המונמכת אינה תמרור או סימון אחר האוסר חניה, ואם אין משהו שנסתר ממני אין שם חניה או איזה מעבר לכלי רכב.  המעטפה היא תמרור לכל דבר ועניין, והשאלה היחידה שנותרה היא האם הסימון קיבל גושפנקה  של ועדת התימרור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא התלונן שלא ראה, אז ציינתי מה ניתן לראות בבירור. כשחונים ליד מדרכה מונמכת סביר להניח שיש לכך סיבה ולחפש תמרור תואם.

  • אהבתי 1
פורסם

קשה לראות את ההמשך. האם הX מוביל לכניסה לחניה וכדו'? או כל סיבה הגיונית שתדרוש אי חניה? אם לא שווה לפנות לרשות ולטעון שמדובר בסימון ישן שבוטל.

פורסם
לפני שעתיים, nev כתב:

קשה לראות את ההמשך. האם הX מוביל לכניסה לחניה וכדו'? או כל סיבה הגיונית שתדרוש אי חניה? אם לא שווה לפנות לרשות ולטעון שמדובר בסימון ישן שבוטל.

 

יש את ה-X, מדרכה מונמכת ואז פונים קצת שמאלה ומיד ימינה, כניסה לביץ כנסת

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

המדרכה המונמכת אינה תמרור או סימון אחר האוסר חניה, ואם אין משהו שנסתר ממני אין שם חניה או איזה מעבר לכלי רכב.  המעטפה היא תמרור לכל דבר ועניין, והשאלה היחידה שנותרה היא האם הסימון קיבל גושפנקה  של ועדת התימרור.

 

אם אני רוצה לערער, מה כדאי לכתוב?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

כניסה לבית הכנסת לא רלוונטית אלא אם יש שם 818 או 820 או 432 או 433 או עוד כמה תמרורים שמונעים חניה. או עוד שורה של איסורים המפורטים בתקנה 72. 

 

פות"ש - אם אתה רוצה לערער על הדו"ח לדעתי האפשרות הריאלית היחידה היא לחפש את ההוראה הרלוונטית של ועדת התמרור המקומית, כדי לבדוק האם המעטפה הזו חוקית. לפי התמונה שהעלית הרי שאם התמרור חוקי אין לך הרבה מה לעשות. איני יודע איך בודקים זאת - אולי יהיה כאן מי שידריך כיצד מחפשים את הפרוטוקולים של אותה וועדה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...