Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

תשמע, כיבואן המטרה שלי תהיה להרויח כמה שיותר. 

 

מלאי עולה כסף ואם הוא גם פג תוקף אז למה לי להחזיק אותו?

 

 

 

 

אולמרט צדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

היה מי שכתב על הגבלת ההיצע על ידי היבואנים ומשם התשובה.

אני דווקא מקווה שיקרה , ראשית יצור מסלולים חדשים , שנית יגרום למדינה להבין שאת המונופול הזה צריך להגביל...

לממשלה אין שום אינטרס להקטין הכנסות.

חוץ מפופוליזם של שר כזה או אחר, אין בזה שום דבר אמיתי שישנה את מה שאנחנו מכירים.

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Night Driver כתב:

תשמע, כיבואן המטרה שלי תהיה להרויח כמה שיותר. 

 

מלאי עולה כסף ואם הוא גם פג תוקף אז למה לי להחזיק אותו?

 

 

 

 

המלאי הגיע לפגות תוקף עקב מחירים מופרזים מלכתחילה .

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, כיבואן ששולט בהיצע אעשה את ניהול המלאי והמחיר כדי למקסם רווח.

נכון שיש כל מיני גליצ'ים לא צפויים כמו אוניה שנחטפת, מלחמה או מגיפה עולמית אבל עדיין לא אוריד מחיר כדי למכור יותר אם במחיר הגבוה כשני מוכר פחות אני מרויח בשורה התחתונה יותר.

אולמרט צדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדה שאתה משלם שווי שימוש שנובע מהמחירון אבל המחירון זה פיקצייה, פשוט מזעזעת.

זה משחק שבו כולם אבל כולם דופקים את האזרח משלם המיסים.

שאלה - ממה שאני מבין, המיסים נקבעים מהמחיר שבו היצרן מוכר ליבואן, זה לא קשור למחיר סגירה הסופי ללקוח? או שזה לפי המחיר מחירון שהיבואן מצהיר עליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גובה מס קניה ומכס (אם קיים) נקבע לפי עלות הרכב ליבואן (מה שהוא משלם ליצרן+הובלה)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Night Driver כתב:

שוב, כיבואן ששולט בהיצע אעשה את ניהול המלאי והמחיר כדי למקסם רווח.

נכון שיש כל מיני גליצ'ים לא צפויים כמו אוניה שנחטפת, מלחמה או מגיפה עולמית אבל עדיין לא אוריד מחיר כדי למכור יותר אם במחיר הגבוה כשני מוכר פחות אני מרויח בשורה התחתונה יותר.

או, זו בדיוק הבעיה עם מונופול השולט בהיצע ואותו המנופול צריך לשבור ולפרק.

לפני 15 דקות, zvit כתב:

גובה מס קניה ומכס (אם קיים) נקבע לפי עלות הרכב ליבואן (מה שהוא משלם ליצרן+הובלה)

בנוסף המע"מ נקבע לפי המחיר הסופי בעיסקה 

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה גם מחיר רישוי הרכב נקבע לפי מחירון. 

לפחות לפני כעשור גילית שהנחה של 15% ממחירון הרכב הרכב גרמה לי לעוות בתשלום הרישוי השנתי.

ההנחה שקיבלתי הייתה אולי מעט חריגה, אבל כנראה שאף רוכש לא שילם את המחירון. (מדובר בדגם שנמכר ביחידות בודדות באותה שנה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, CX25GTI כתב:

או, זו בדיוק הבעיה עם מונופול השולט בהיצע ואותו המנופול צריך לשבור ולפרק.

בנוסף המע"מ נקבע לפי המחיר הסופי בעיסקה 

אתה יודע מה זה מונופול? כי בשוק הרכב הישראלי אין מונופול. אולי יש קרטל, אבל נראה אותך מוכיח את זה משפטית, כי כנראה שאין. אבל כיוון שאיני יודע מה מתרחש מאחורי הקלעים אין לי אלא להסתמך על מה שהרשויות המוסמכות בודקות ומוצאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, CX25GTI כתב:

או, זו בדיוק הבעיה עם מונופול השולט בהיצע ואותו המנופול צריך לשבור ולפרק.

מונופול בטח אין לך פה כי יש הרבה יותר מיבואן אחד. לא טוב לך עם לובינסקי אז תקנה רכב אחר מיבואן אחר.

לגבי כמה יבואנים למותג, לא יקרה כי היצרן לא מוכן לזה.

אולמרט צדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נאיבי לקוות שהממשלה שהכנסותיה הן ממיסים והיטלים תוותר על חלק כלשהו לטובת הציבור.

הנחת המוצא היא שמי שיש בידו לרכוש רכב חדש, שישלם את המס עליו החליטה הממשלה, אין ולא יהיו ״ארוחות חינם״ .

באופן כללי כל דבר שניתן ״חינם״ כאשר אתה משלם על מוצר, זה לא חינם אלא כלול במחיר. 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה יצרה סביבה שמעודדת העלאת המחיר הקטלוגי, כי גם המדינה מרוויחה ישירות ממחיר קטלוגי גבוה.

נראה לי שאחרי ה7/10 הדיון הזה מיותר לגמרי. המדינה צריכה למצוא עוד הרבה מאוד כסף.

הכסף הזה צריך לבוא מאותם אנשים ששילמו את הסכומים הקודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תגידו שהיבואנים לא דואגים לנו 😜

 

בגלל המלחמה יש ספינות רבות שלא יוכלו לעגון בישראל לפני ה-31 בדצמבר (ולפיכך לא יוכלו להיות משוחררים ממכס לפני 1/1/24)

אז היבואנים מבקשים לדחות את העלאות המס המתוכננות ל-1/1/24.

 

להרחבה ב-icar

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולכת להיות עלית מחירים של רכבים שמגיעים מהמזרח

בגלל החותים האוניות חוששות להיכנס דרך ים סוף ולכן צריכות לעשות עיקוף גדול שמייקר את עלויות ההובלה

כמו שזה ניראה האירופאיות יחגגו

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, levy כתב:

הולכת להיות עלית מחירים של רכבים שמגיעים מהמזרח

בגלל החותים האוניות חוששות להיכנס דרך ים סוף ולכן צריכות לעשות עיקוף גדול שמייקר את עלויות ההובלה

כמו שזה ניראה האירופאיות יחגגו

כל הסיפור על עלית מחיר ההובלה זה קטע מצחיק, גם אם מחיר ההובלה יעלה ב 10,000 דולר לאוניה , ונניח שיש על אוניה רק 1000 כלי רכב הרי מדובר על תוספת של 10 דולר לרכב .

נראהשיש פה עוד תירוץ להעלאת מחירי הרכב.

התירוץ של הדולר פג תוקף , הדולר מתחת ל 3.7 , אבל ליבואנים ככל הנראה מגרד , הם רוצים ככל הנראה להביא את מחיר מכונית משפחתית ממוצעת לרמה של 180K כי אם יש הרבה מסמרים בשטח יגיע הפטיש לדפוק ....

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...