Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי S-Cross / הונדה HRV / קיה סלטוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי לבטים רבים ואחרי שסיטרואן איירקרוס וסיאט אטקה נפלו מסיבות שונות, אנחנו מתלבטים בין 3 מועמדות סופיות: 

סוזוקי s-Cross חדשה

הונדה Hrv שנתון 2020

קיה סלטוס שנתון 2021

 

הקריטריון הכי חשוב הוא אמינות כי הרכישה היא לטווח ארוך, אחר כך גודל (תא מטען ומקום בספסל האחורי) ולבסוף תצרוכת דלק. 

 

ראיתי המון נתונים ברשת ומודה שאני כבר מבולבל. 

 

אם למישהו יש ניסיון עם הרכבים הנ''ל אשמח לרשמים ואם יש לכם תובנות לגבי האמינות של הגירים והמנועים של הרכבים הנ''ל. 

פורסם (נערך)

אני לא צכיר את הדגמים האלה (יש לי סוזוקי קרוסאובר דור ראשון) - אבל, מניסיון, לגבי מידות למפרטים ף ערך מוגבל מאוד. לך לאולמות התצוגה (ומגרשי הליסינג, לגבי דגמים ישנים) והתרשם בעצמך. אף אחד לא יוכל לומר לך מה נוחות המושב לישבן שלך, מה נוחות הגישה למושב האחורי, שתלויה במרווחי אורך שמפורסמים, אבל, לא פחות חשוב, במרווחי גובה שאף אחד לא מפרסם, וגם לגיאומטריה של תא המטען חשיבות לא פחותה ממספר הליטרים שבברושור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בין 3 המועמדות שלך  רשמת- 
קיה סלטוס שנתון 2021 - מדוע לא חדש?
וכן את הרכב -  "הסוזוקי s-Cross חדשה".

 

מחיר הרכב - סוזוקי s-Cross חדשה" 2022 -  
סוזוקי S-CROSS דגם GLX 2x4 אוט': 139,990 ₪
סוזוקי S-CROSS דגם GLXV 2x4 אוט': 148,990 ₪

מחיר הרכב - קיה סלטוס חדשה 2022 -
רמת גימור URBAN  המחיר 144,900 .
רמת גימור EX המחיר 147,900 .
רמת גימור EX PLUS המחיר 148,900 .


 

פורסם

כן הגירים שלהם שהתפגרו בסוזוקי קרוסאובר 1.6 עשו את זה בצורה יותר אמינה מהקלאצ'ים של סיאט אטקה ומנועי ה-1.2 של סיטרואן

  • מצחיק 3
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

אלא שהגירים האלה לא השביתו את הרכב והוחלפו על חשבון היבואן.

 

חוץ מזה, כדי להבין האם מערכת אמינה היא צריכה להיות בשימוש מספר שנים. אז יש בעיה עם דגמים חדשים, שהתקלות בהם טרם התגלו. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 שעות, Stevenkler כתב:

סוזוקי מוכחים את עצמם כרכבים בעלי אמינות מעולה. (נוסע בכלל על טויטה)
אם היה חשוב לי אמינות כנראה שהייתי הולך עליו.

וואלה , נהגת ואו כדאי להגיד נכנסת ל S CROSS ?

רכב מעליב במחיר של 150K , נראה כאילו יצא מהקטלוג של 2005 .

לרכוש רכב שכבר עתה מיושן בעת הוצאתו היא עיסקה רעה במיוחד כאשר מדובר על החזקת הרכב לטווח ארוך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

היתרון העיקרי של סוזוקי משך שנים רבות היה תמורה טובה למחיר. אני לא נמצא בשוק הזה בשנים האחרונות, אז לא השוויתי מחירים.

 

יטרח כל קונה ויבחן את האופציות שלו. מחיר, תמורה, צפי לעלויות אחזקה וגם זמני אספקה. ואז יחליט מה מתאים לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הם איבדו את היתרון הזה דיי מזמן. הליין שלהם מתומחר באופן מוגזם שהופך אותו ללא אטרקטיבי, בעיקר איגניס, ויטארה וקרוסאובר - שני האחרונים הם דגמים מיושנים מאוד שלא עומדים בסטנדרטים של המתחרים כמעט בשום תחום למעט יחידות הנעה יעילות יחסית אבל לא מעודנות.

נהגתי ב-S קרוס החדש, נהגתי ברוב המתחרים וברוב הכלים שהוזכרו פה. מול הונדה HRV המיושן אולי יש לו יתרון בדמות יחידת הנעה עדיפה, היתר עדיפים עליו.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 21.8.2022 בשעה 22:57, Mike808 כתב:

כן הגירים שלהם שהתפגרו בסוזוקי קרוסאובר 1.6 עשו את זה בצורה יותר אמינה מהקלאצ'ים של סיאט אטקה ומנועי ה-1.2 של סיטרואן

משנתון 2017 סוזוקי s-cross עבר מהגיר הרציף של ניסאן לגיר של טויוטה.

גיר אמין מאוד ללא שום בעיות,הרבה יותר אמין מהגירים של סיאט וסקודה.

 

בניגוד לקיה ויונדאי שמשנים מנועים וגירים בקצב גבוהה וכתוצאה מכך יש לזה השלכות על ירידה באמינות, סוזוקי שמה דגש על אמינות ומכניסה שינויים בצורה הדרגתית ואיטית יותר ולכן הרכבים שלה באמינות גבוהה.

על עיצוב אפשר להתווכח.

 

פורסם

יש לך סטטיסטיקות לגבי אמינות? על מה הקביעות שלך מבוססות?

קיה ויונדאי לא מחליפות מנועים וגירים בקצב מיוחד ואם כבר הן מחליפות זה אומר שהן מתקדמות ומציעות מנועים חזקים וחסכוניים יותר. טכנולוגיה חדשה עשויה להיות פתח לירידה באמינות אבל שוב הקביעה שלך לא מבוססת על שום דבר. אני ממליץ לך לעבור על סקרי שביעות הרצון האחרונים של ארגונים כמו J.D Power וקונסיומר ריפורטס ולראות לאיזה מקומות הגיעו יונדאי וקיה שמחליפות מנועים וגירים בקצב גבוה.

על עיצוב תמיד אפשר להתווכח. על העובדה שהקרוסאובר הוא דגם עתיק שמתומחר בצורה לא תחרותית אי אפשר.

פורסם (נערך)

הייתי מוריד את האופציה של ה hrv בגלל שלא משתלם היום לקנות משומש. מבין שתי האופציות הנותרות סלטוס(חדש) רמת גימור בסיסית וסוזוקי. עיקר ההבדלים:

סלטוס גדול יותר, מודרני יותר, יקר יותר. אמור גם להיות נוח יותר, אבל זה סובייקטיבי לבדיקתך.

הסוזוקי, מאובזר יותר, זול יותר, חסכוני יותר אבל נותן הרגשה מיושנת, שוב עניין סובייקטיבי שכדאי לך לבדוק.

 

ברמת האמינות, לסוזוקי מוניטין אמינות גבוה יותר, אבל רכב יותר מורכב ברמה הטכנולוגית (טורבו, היברידי-קל). קיה עם פחות מוניטין מסוזוקי אבל עדיין טובה בכללי עם פחות מורכבות טכנולוגית.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 31.8.2022 בשעה 09:43, Uri-G כתב:

הייתי מוריד את האופציה של ה hrv בגלל שלא משתלם היום לקנות משומש. מבין שתי האופציות הנותרות סלטוס(חדש) רמת גימור בסיסית וסוזוקי. עיקר ההבדלים:

סלטוס גדול יותר, מודרני יותר, יקר יותר. אמור גם להיות נוח יותר, אבל זה סובייקטיבי לבדיקתך.

הסוזוקי, מאובזר יותר, זול יותר, חסכוני יותר אבל נותן הרגשה מיושנת, שוב עניין סובייקטיבי שכדאי לך לבדוק.

 

ברמת האמינות, לסוזוקי מוניטין אמינות גבוה יותר, אבל רכב יותר מורכב ברמה הטכנולוגית (טורבו, היברידי-קל). קיה עם פחות מוניטין מסוזוקי אבל עדיין טובה בכללי עם פחות מורכבות טכנולוגית.

למה לא משתלם משומש? דווקה חדש לא משתלם ב כל הפרמטרים

פורסם

אני מניח שהוא התכוון לזה שירידת הערך היום פחות חדה מבעבר ולכן הפער בין רכב משומש לחדש קטן יותר.

×
×
  • תוכן חדש...