Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 שנת 2022 - רצועת טיימינג


lesForce

פוסטים מומלצים

אני חושב שכדי להחליף לשרשרת יש צורך להחליף את כל הגלגלות בדרך, זה לא מספיק להחליף חומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 23 שעות, Lior_Django כתב:

אין איזו שרשרת אפטר-מרקט שאפשר לשים במנוע הזה ?

 

 

כל הרעיון היה להחליף את השרשרת ברצועה אלסטית שיש בגינה פחות הפסדי כח למנוע.

אאל"ט, פיג'ו דיברו על תוספת של 3-4 כ"ס במנוע מעצם השימוש ברצועה שטבולה בשמן.

 

אילו ידעו מה יהיה המחיר - אולי היו מוותרים, אבל זה המצב ואין לשנותו, רק להקדים תרופה למכה עם החלפות תדירות יותר ושימוש רק בשמן המומלץ בתקן PSA B71 2297.

אני עדיין ממליץ על המנוע הנ"ל - אך רק לאנשים ששגרת טיפולים מדוקדקת היא משהו שלא מרתיע אותם.

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט נשמעו, המנוע הזה נמצא איתנו מ-2014.

אני לא ממליץ על המנוע הזה, גם למי שלא פוחד מתחזוקה הדוקה, כיוון ששאר השוק יתמחר בהתאם את כל הדגמים שמשתמשים במנוע הזה מה שיגרור ירידת ערך חריגה לרעה. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, lesForce כתב:

לא נשמעו מקרים של התפוררות לפני 5 שנים או 100,000 ק"מ?

כן, אבל לא זכור מקרה של דור שני שמתפורר עד 4 שנים או 60 אלף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכולם הגזר דין רצועת דור 2 שהתפוררה?

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים איך רוב הבעלים של הרכבים האלו, גם כאלו שפעיליםב קבוצות כאלו ואחרות, אפילו לא מכירים את הבעיה שקיימת כבר מספר שנים.

ועוד יותר חבל לי על פיג'ו, שהרסה לעצמה את התדמית, בדיוק כשהייתה לה הזדמנות נהדרת לבנות שם ומוניטין אמינות נהדר עם דגמי דיזל חסכוניים, דגמי בנזין זריזים ונהדרים, עיצוב מטורף ואיכות חומרים מהטובות שיש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תדמית לא בטוח, המכירות לא נפגעו פה או באירופה,ומתי לפיגו או רכב צרפתי הייתה תדמית טובה בארץ?

 

מניח  שיכולות להיות תקלות, אחרת לא היו מוציעים דור שלישי, אבל מגלישה בקבוצות קקטוס, פיגו 208, c3 המצב טוב יותר במיוחד כאשר רוב למי שהיו בעיות לא החליפו לפי 4/60.

 

הבעיה שאף אחד כניראה לא מכיר את ההמלצה שיכולה לעזור.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים. וזה לא הזוי שנוסעים 20-25 אלף ק"מ בשנה.

למעשה בתנאי הזהירות המומלצים כאן אז צריך להחליף כל שנתיים רצועת טיימינג.

אני לא יודע מה העלות של זה. לפעמים היא לא מאוד גבוה. אבל עדיין זה לדעתי משהו שצריך לקחת בחשבון.

 

אם אני אומר לך שב-99% אתה יכול לפתור את הבעיה אם תחילף טיימינג כל טיפול שלישי ועלותו X שקלים תעשה את החישוב שלך.

 

אני אישית לא חושב שהייתי הולך על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיימינג בערך אלפיים שקל לא ביבואן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...