Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 שנת 2022 - רצועת טיימינג


lesForce

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, yulianx כתב:

לגבי תדמית לא בטוח, המכירות לא נפגעו פה או באירופה,ומתי לפיגו או רכב צרפתי הייתה תדמית טובה בארץ?

 

מניח  שיכולות להיות תקלות, אחרת לא היו מוציעים דור שלישי, אבל מגלישה בקבוצות קקטוס, פיגו 208, c3 המצב טוב יותר במיוחד כאשר רוב למי שהיו בעיות לא החליפו לפי 4/60.

 

הבעיה שאף אחד כניראה לא מכיר את ההמלצה שיכולה לעזור.

 

לפני 50 שנה.

אבל נראה שבדור האחרון של סיטרואן/פיגו יש יותר קונים ושמשהו השתנה בקהל שקונה אותן.. אבל אני בטוח שכל אחד שאוכל עכשיו מרור עם כף מהיבואן, יחשוב פעמיים ברכישה הבאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע.. אנשים הרי עדיין קונים רכבים מצפיון.

היחידה שבאמת נפגעה זאת פורד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד נפגעה  בגלל שזה היה רכב שיועד בעיקר לשוק הליסינג והתקלות התחילו מהיום הראשון של האוטו. קציני רכב אכלו מרורים בגללו. אני מכיר כמה חברות שקציני רכב לא הסכימו להזמין פורדים ,לא משנה איזה גיר, רק מהתראומה.

בפיג'ו/סיטרואן מדובר בתקלה שאולי תופיע לקראת סוף חוזה הליסינג ולא יותר מפעם אחת לתקופת חוזה. זה משהו שלא אמור להטריד קצין רכב. באופן כללי גם פיז'ו/סיטרואן יותר מכווננים לקוחות פרטיים שלהם זיכרון יותר קצר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 לא חושב שזה סיפור רק של פיגו.

 

המנועים הבעייתים של רנו-ניסאן או הונדה יותר אמינים ?

 

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 24.7.2022 בשעה 18:19, yulianx כתב:

טיימינג בערך אלפיים שקל לא ביבואן.

אבל אם הרכב עדיין באחריות ורוצים להחליף רצועה לא במוסכי יבואן, אז האחריות נפגעת, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החלק לפי מקט היצרן, לא צריכה, אפשר לבצע טיפולים במורשה משרד התחבורה.

 

פשוט אם יקרה משהו לא יודע עד כמה יהיה סיפור.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מנוע חשמלי, אין שם טיימינג.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לקרוא על תפקידה של שרשרת\רצועת הטיימינג, חשיבותה לפעילות תקינה של המנוע (בעירה פנימית), ואז גם להבין למה אין כזו במנוע חשמלי 😄

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

שלום לכולם,

 

קיים ברשותי פיזו דיזל 2008 שנת 2022 , של חברת הליסינג  , אני מתלבט האם לרכוש את הרכב מחברת הליסינג , נכון להיום לאחר שנתים וחצי הרכב עומד על 72,000 ק״מ .  קראתי שיש בעיה עם חגורת הטימינג אך לא ידוע אם זה לפיזו דיזל, אני מבקש המלצה האם לרכוש את הרכב . האם הבעיה קיימת עם חגורת הטימינג לדגם זה? , הטיפול הבא הינו 90 אלף האם ידוע מחיר לטיפול זה?  תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם הדיזל (מנוע 1.5) יש בעיה עם השרשרת תזמון שמקשר בין שני גלי-הזיזים. היא דקה מדי, עם נטייה להיקרע (בתלות באופי השימוש/נסועה). מעבר לכך, יש כשל תכנוני במיכל האוריאה המשולב עם משאבת האוריאה. 

תנסה בטיפול הבא (במידה והרכב מטופל במוסכי רשת היבואן) להתלונן על רעשים בזמן ההנעה ותנסה לבקש שיחליפו לסט משופר במסגרת קריאת שרות (TSB) שקיימת אצל היצרן. אם יחליפו, אז בהחלט שווה לשקול לקנות את המכונית.

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ליסינג... זה כל כך תלוי באחראי ליסינג, בזמינות רכבים, האם יש לך קצין רכב...

 

זה לקחת את הרכב למוסך יבואן. לבדוק. לוודא שיש חלקים.

לא לשכוח שזה חתיכת פתיחת מנוע, אם המכונאי שיעבוד לך על הרכב יתרשל...

 

אם אתה רציני, מציע לך לדרוש השבתה של הרכב, אחרת יש מצב שזה לא יטופל. מצד שני, אם זה יושבת, יש מצב שתגיד ביי ביי לרכב ואתה מסיים חוזה עם רכב חלופי.

כמה זמן נשאר לך לחוזה??

 

באופן כללי, לא הייתי מעיז לנסוע עם המשפחה רחוק עם רכב כזה וקמ כזה.

 

האם הרכב טופל עד עכשיו במוסכי יבואן? האם טופל בזמן ובקמ המתאים? אם לא, אין לך מה לשקול אותו.

 

לפני כמה חודשים דיברתי עם מוסך אורן על זה. אמר שיש פרוצדורה שלמה ועדיין יש דברים שהוא עושה ובודק שלא חלק מהפרצדורה.

 

מישהו סיפר פה שאורן סידר שם משהו על הדרך, שזה בכלל לא חלק מהקיט החלפה.

 

היה רכב בלוח עם מנוע כזה. נקנה מליסינג. הבעלים שהיה יד2, התלונן לליסינג על רעשים או שהלך לו המנוע, כבר לא זוכר וזה לא משנה. כי החליפו לו מנוע קומפלט. ולא במוסך יבואן. והכי גרוע - המנוע המוחלף, זה מפירוק, וזה מנוע עם אותה הבעיה רק מעט קמ...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על היעוץ, לפיזו 2008 דיזל נשארו 3 חודשים לסיום חוזה הליסינג לפי מה שאני מבין זה הימור עבורי יהיה לרכוש את הרכב לאחר כל התגובות שאני קורא. פורום מצויין תודה רבה! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך שעה להשיקע בזה - בדוק תימחור -

השאלה גם בכמה יציעו לך לרכוש את הרכב. האם יש נוסחא קבועה של יבש פחות x בחוזה הליסינג התפעולי?

בדוק מחירון יבש, בדוק יד 2.

זה בתנאי שטיפלו בזמן ובמוסך יבואן. אם לא, אין לך מה לקנות את הרכב במילא.

 

מה אכפת לך - אם את לא חש קשר עמוק לרכב כרגע, תשבית אותו ותדרוש שיתקנו אותו. רכב שהוא "פצצה מהלכת" מבחינת פוטנציאל לתקלה משביתה, כאשר יש לה פתרון, לא צריך להיות אצלך בליסינג.

סיכוי לא רע שהרכב יעוף ממך לנצח אם נשארו 3 חודשים לחוזה. סיכוי מסויים שתקבל רכב מתוקן מתישהו. השאלה מה האופציה שלך לרכב הבא.

 

יש סרטון של אורן שמסביר ב60 שניות מה הסיפור.

ובלי קשר - אני לא הייתי יורד עם רכב כזה לאילת ואולי נסיעות משפחתיות. נראה לי יותר פוטנציאל תקלה מכל רכב ממוצע בן 15.  

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...