Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, nit_zan כתב:

1.מתעלמים(כי זה לא ממש חשוב)

2.מסתכלים אולי חיישן תפוס או משהו(מצוף?)

3.נגשים למוסך\חשמלאי רכב שיבדוק

לפי הסדר

במוסך אמרו להחליף עלות מעל 1000 שח אולי יש אפשרות לאפס?

פורסם (נערך)

הייתי בוחר באופציה מס. 1 : להתעלם.

 

איך באמת תדע שנגמרים המים? 

לא יוצאים בלחיצה = נגמרו.

1000₪....לקרוא ולא להאמין.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תקלה ידועה.
החלק עצמו עולה בחו"ל 400 ש"ח
פשוט מנתקים את הצמה (כי זה מופעי כתקלה בכל התנעה)
הגישה דרך ביטנת הגלגל, אפשר לבד ואפשר לבקש טובה במוסך שינתקו לך
זו באמת אינדיקציה מיותרת

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה חיווי לא מיותר בכלל שכן הוא נדלק קצת לפני שנוזל השפריצרים נגמר ולא אחרי שהוא מגמר, אז אתה דואג למלא בזמן.

 

אני בטוח שאפשר להזמין את החיישן ולהחליף בעלות נמוכה הרבה יותר מ 1000 שקל.

 

איזה שנה האוטו? 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

אולי החיווי לא מיותר לגמרי ( נחמד שיש כזה ), אבל המחיר מיותר. 

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

אולי החיווי לא מיותר לגמרי

בארץ החיישן הזה לא מאוד נחוץ, משתמשים בשפריצרים יחסית מעט.

 

אבל במדינות עם חורף מושלג ויותר גשמים שיורדים לאורך כל השניה זה די קריטי.

 

שם יש מצבים שאתה נוסע בכביש מהיר והשמשה מתכסה ברסס בוץ שעף מהכביש מגלגלי האוטו שנוסע לפניך, אתה נדרש להפעיל שפריצרים כל 2 דקות ולמלא את המיכל בכל תדלוק ולא פעם בחצי שנה כמו בארץ.

 

אז הנורה הזאת חשובה מאוד. 

 

 

בכל מקרה, גם בארץ לא הייתי מבטל את זה. זו מערכת פשוטה מאוד, חיישן מפלס שמוברג למיכל, אפשר להזמין את החיישן ולהחליף בעלות לא גבוהה.

 

 

פורסם

בוקי האם קראת את המחיר שסולל הדרך רשם? 400 שח מחו"ל. החלפה בטוח לא תסתכם ב150 שח למשומש שכנראה ימות בתרם עת כמו הראשון. מצטרף להמלצות של השבתה ולשכוח מזה.

פורסם
לפני 43 דקות, viper83 כתב:

בוקי האם קראת את המחיר שסולל הדרך רשם? 400 שח מחו"ל

אני לא יודע מה עולה 400 שקל ואיזה שנה האוטו אבל למשל החיישן הזה שמתאים לפג'ירו ואוטלנדר מהדגמים היותר ישנים (אולי גם לחדשים) עולה 130 שקל כולל משלוח.

 

 

US $32.79 | PAJERO V73W SWITCH,WINDSHIELD WASHER TANK FLUID LEVEL MN117942 Original
https://a.aliexpress.com/_uYWJZo

 

 

פורסם

חלקי חילוף לדגמים היותר חדשים עולים במאות אחוזים יותר מהישנים בד"כ, כמובן לא רוצה סתם לזרוק מספרים עוד לפני שידוע איזה חלק ורכב בדיוק מדובר.

פורסם

המחיר הוא לחיעשן של ה asx.

יש מצב שזה זהה או דומה. גם ממני ביקשו 1000 ש"ח ועוד בתקופת האחריות כי לטענתם הוא נדפק ממי ברז. עכשיו לך תוכיח שתמיד היו שם מים כחולים...

היות וזה באמת מיותר ביקשתי אותם לנתק את החיישן והם עשו זאת בלי חיוב.

חשבתי להחליף לבד... אבל גם 50 ש"ח בשביל השטות הזאת זה יותר מידי 

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, סולל הדרך כתב:

 גם ממני ביקשו 1000 ש"ח ועוד בתקופת האחריות כי לטענתם הוא נדפק ממי ברז. 

 

חוצפה כפולה.

גם תקלה ידועה שמגלגלים על בעל הרכב בזמן האחריות ,

וגם דורשים סכום מופרז. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...