Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חשמלי


דוד93
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי למה לא מתקינים ברכבים ואופניים חשמליים אלטרנטור שיטעין אותם וכך ניתן יהיה להשתמש בהם ברצף שנים..בלי הצורך לשלם חשמל ולחכות שעות עד שיטען

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קיים ברכבים (לא יודע לגבי אופניים). נקרא "בלימה רגנרטיבית".

אבל, מהרבה סיבות, זה לא יכול לנחזיר את כול האנרגיה שהוצאת, ולכן בסופו של דבר, אתה נאלץ להטעין.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, David32 כתב:

לא יודע לגבי אופניים

אפילו קורקינט חשמלי שיאומי יודע לעשות את זה, ניתן לבחור ב 3 רמות עוצמה של בלימה רגנרטיבית שמופעלת בכל פעם שעוזבים את המצערת. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעולם לא תוכל להגיע למצב של טעינה שתכניס יותר ממה שאתה מוציא,

יחידת אנרגיה לעולם לא תוכל להגדיל את עצמה מעבר לגודלה המקסימלי,

הרכבים החשמלים וגם היבריד בנוים בצורה שהם מחזירים טעינה אך ורק במצב שהרגל לא על הגז,

את היכול לבדוק שנסיעה מת"א לי-ם צורכת המון בטריה ונסיעה נכונה מי-ם לת"א תשמור על ערך הבטריה כמעט ללא שינוי,

 

בנסיעת מבחן שעשיתי על רכב חשמלי אמר לי האיש מכירות,

האוטו הזה מלמד אותך איך לסוע,

והוא צודק, ככל שתמעט לגעת בגז האוטו יחזיר לך,

ברגע שאתה נוגע בגז הוא לא יחזיר לך כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי כמה פעמים רנו זואי מ-CAR2GO בחיפה. רציתי להרגיש את המומנט של רכב חשמלי אז כל יציאה מעמידה הייתה בהדבקת הגז לרצפה (בכביש ריק כמובן) + נסיעה בבין עירוני קרוז קונטרול על 110 קמ"ש ועדיין בסוף הנסיעה של 30  ק"מ הטווח ירד ב-15-20 ק"מ בלבד, אין לי הסבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, WE988244 כתב:

נסיעה מת"א לי-ם צורכת המון בטריה ונסיעה נכונה מי-ם לת"א תשמור על ערך הבטריה כמעט ללא שינוי

מצטט שיחת בעלי טסלה שעברה לי באוזן: "מירושלים ירד 14%, לירושלים ירד 4%"

לפני 13 שעות, David32 כתב:

(לא יודע לגבי אופניים)

יתכן שהרכיבים של "בלימה רגנרטיבית" יכבידו על האופניים עד חוסר כדאיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, אליעזר כתב:

יתכן שהרכיבים של "בלימה רגנרטיבית" יכבידו על האופניים עד חוסר כדאיות.

איזה רכיבים? מנוע חשמלי יכול לשמש כגנרטור, לא צריך לזה רכיבים נוספים, צריך רק פונקציה בבקר שיודעת למתג את המנוע שיפעל כגנרטור בזמן לחיצה על הבלמים. אם קורקינט שעולה 1300 שקל ויודע לעשות את זה, אפשר להבין שזה לא משהו יקר. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ZiggyMan כתב:

ואם תיסע רק בירידות?

אז יום אחד תגיע לים המלח,

ותעלה לגולן עם גרר,

ושוב תרד לים המלח,

ושוב תעלה לגולן עם גרר,

ואז לא תצטרך להטעין.😀

איך תסע כל היום בירידות, הרי כל ירידה היא גם עליה וכל מקום שתסע תמיד יהיו עליות וירידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Buki כתב:

איזה רכיבים? מנוע חשמלי יכול לשמש כגנרטור, לא צריך לזה רכיבים נוספים, צריך רק פונקציה בבקר שיודעת למתג את המנוע שיפעל כגנרטור בזמן לחיצה על הבלמים

 

אני לא מבין בזה מידי, אבל להבנתי, האנרגיה של הבלימה מומרת באופניים לחום.
כדי שהאנרגיה תנותב לחשמל, צריך רכיב נוסף שיאפשר "בלימת מנוע".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, אליעזר כתב:

האנרגיה של הבלימה מומרת באופניים לחום.

מה שמומר לחום זה האנרגיה של בלימה באמצעות בלמים מכאניים (בלם דיסק או V רגיל). 

 

בעיקרון כל מנוע חשמלי יכול להפיק מתח אם מסובבים את הציר שלו. 

קח מכונות על שלט עם פנסים, תוציא את הבטריות ותגלגל  את המכונית על הרצפה, תראה שהפנסים נדלקים כשאתה מגלגל אותה מהר. המנוע של המכוניות מפיק חשמל מסיבוב הגלגלים והפנסים שמחוברים במקביל למנוע, נדלקים. 

 

אפשר גם לקחת מנוע של אופניים חשמליים, לחבר לו פרופלור ולהציב במרפסת, ואז יש לך "טורבינת רוח" שמפיקה חשמל. 

 

 

מעשית, הרכיב הנוסף שאתה מדבר עליו זה בקר עם פיצ'ר שיודע לנהל בלימת מנוע רגנרטיבית. 

 אגב אני לא יודע אם באופניים חשמליים יש את זה. מה שכן בקורינטים חשמליים לפחות בשניים שיש לי זה קיים. 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...