Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קראתי את השירשור כמובן שדברים השתנו ממרחק השנים מאז ואני פותח שרשור חדש גם בהתאם לצרכי.

אני מחפש רב מודד גם לצרכי הרכב וגם לפרויקטי אלקטרוניקה שונים שאני עושה. 

לרוב 5/12v אבל לפעמים גם 220v dc.

פחות קריטי לי דיוק המתח ממש. 

אין צורך  במדדית תדר אלא לבדוק כמה מתח זורם. בדיקת קצר ודברים מהסוג הזה.

ראיתי שהמליצו על ut33a

כמו כן קיבלתי המלצה על an9002 

הדגם הזול שראיתי אבל צריך לבחור בו את טווח המדידה (לא נוח ) הוא a830l (אגב,אם בוחרים 20dc ומודדים 220dc המודד ישרף?)

בעבר ראיתי בפורומים אחרים אנשים שטענו שכאדי להתרחק מרבי מודד סינים אם משתמשים במתח גבוה שכן ההגנות שם לא מספקות ויש סכנת התשמלות.

 

לגבי תקציב-אשמח להוציא כמה שפחות עד 100 שח.

אם יש מוצר שנותן מענה ב 30-נהדר. אם לא אז עד 100.

אם ב100 המענה גרוע,אשקול שוב

אשמח להמלצות .

 

תודה רבה.

 

עריכה אחרונה על ידי carbugger
הוספת תקציב
פורסם

אם באמת אתה מתכוון למדוד רק מתח, לא חשוב אם DC או AC, יש לך את הפלוק 101 דיי קרוב לתקציב

https://www.amazon.com/dp/B01IB9S6WK/

 

לפעמים תוכל למצוא מכשירים של ideal באיביי בגרושים. גם, דיי אמינים ומגוונים בפונקציות שהם מציעים ביחס למחיר.

 

ה Uni-T למינהם, לא רעים למשתמש הביתי. אבל אם יש פלוק באותה רמת מחיר והוא אכן סוגר את הפינות שדיברת עליהם - לא רואה טעם ללכת לכיוון הזה.

 

*עובד כבר קרוב ל 20 שנה עם מודדים של פלוק. אף תקלה. ומדובר על 20-25 מכשירים שעובדים כמעט יום יום.

שלא נזכיר את החיים שהם עברו אצלנו בשירות הצבאי :)

 

 

 

 

 

 

 

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

המלצה מניסיון:

 

תקנה פעם אחת.

 

ממליץ על UNI-T 210E.

150 שקל.

 

יש לי כזה. מודד הכל גם השראתי AC וגם השראתי DC.
מודד גם קבלים (capacitors) בערכים מאוד גבוהים.

מעולה לבית, לענף הרכב, לענף המיזוג, לכל דבר בעצם.

 

יופי של מכשיר.

 

איציק

https://www.aliexpress.com/item/4001222938892.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4b921b1e7mJv9M&algo_pvid=a68b0b74-ec7a-4a68-80d5-5c116c89ba5c&aem_p4p_detail=202204231343482247508368190750051012422&algo_exp_id=a68b0b74-ec7a-4a68-80d5-5c116c89ba5c-0&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000015352588755"}&pdp_pi=-1%3B153.35%3B-1%3B2.59%40salePrice%3BILS%3Bsearch-mainSearch

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני עובד עם מגוון רבי מודד למעלה מ 30 שנה,גם פלוקים מתקלקלים, לשימוש ביתי פלוקים יקרים ולא מצדיקים את המחיר,סיני יעשה את העבודה לשימוש ביתי מעל ומעבר,ממליץ על חברת UNI-T.

פורסם

היה לי UNI-T בעבר, הוא החזיק משהו כמו 4 שנים שזה יפה לדעתי, הבעיה היא שהוא מתקלקל בדיוק כשאתה צריך אותו ואז זה מאוד מבאס, מאז קניתי פלוק 101 (לפני משהו כמו שנה), השמועה אומרת שהם נוטים להתקלקל הרבה פחות מכל DMM אחר ובנוסף אנשים מרגישים יותר "בטוחים" לעבוד איתם.

בכל אופן כל עוד השימוש שלך לא מסחרי אז לדעתי UNI-T יהיה פתרון מספיק טוב בסכום שאתה רוצה להשקיע.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

ממליץ על UNI-T 210E.

אני גם עם המכשיר הזה והוא אחלה לגמרי.

הכי הרבה פונקציות ביחס לכסף ומותג אמין.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
×
×
  • תוכן חדש...