Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 11.2.2022 בשעה 15:32, vadim6385 כתב:

תזמין דומינוס באיסוף עצמי מסניף לא כשר, ותקבל את הפיצה שלך בזמן סביר גם במוצרי פסח.

ח...ח (ה3 נק' מתיחסות למשהו כמו 4 שורות של ח').

עבדתי בתור שליח בדומינוס, בסניף לא כשר.
ספר לי עוד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
בתאריך 10.2.2022 בשעה 18:46, gollu כתב:

בשבת עושים את המינימום של המינימום כדי לא להרגיז מגזרים מסוימים. את העצבים שמביאים לכל השאר שבאמת צריכים את הרכבת - פחות איכפת.

 

בתאריך 12.2.2022 בשעה 01:21, hans כתב:

מאוד מעצבן הקטע הזה של אי קיומו של יום שישי והלוואי והיו מקדמים את שדרוג התשתיות מהר יותר. 

 

רק שיומיים לפניכם כתב כאן מישהו שתחום עיסוקו הוא סיקור תחבורה: (אאל"ט)

בתאריך 10.2.2022 בשעה 18:36, קרמבו כתב:

1. יש תחזוקה ועבודות תשתית בשבת

2. לא כל עבודה אפשר לעשות בשבת, זה תלוי לא רק ברכבת אלא אפילו באישורים של משרד הכלכלה למשל, או אפילו שלא תהייה התנגדות של ההסתדרות. 

 

מה שנקרא אל תבלבלו אותי עם עובדות.

 

ואני די מסכים כאן עם שני הצדדים, יש ברכבת בעיות אבל במצב התחבורה בארץ היא מהאופציות הפחות גרועות.

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם

מצטער אבל הכרזות בסגנון "לא כל העבודות אפשר לעשות בשבת" נשמעים לי כמו "קורונה היא קטלנית, תשבו חודש בבית" (וממש לא כמו עובדות). 

למה אי אפשר לעבוד על תשתית החשמל של הרכבת בשבת? למה אי אפשר לעשות את התיקון של יום חמישי הקודם בשבת? אשמח לתשובות ספציפיות ולא ל"נרטיב ".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 11.2.2022 בשעה 15:32, vadim6385 כתב:

תזמין דומינוס באיסוף עצמי מסניף לא כשר, ותקבל את הפיצה שלך בזמן סביר גם במוצרי פסח

ניסיתי, זה לא עובד.

הגיעו אחרי שעה וחצי והביאו פיצה קרה ומסריחה כאילו השליח ניסה לשחות בביוב כדי להגיע בזמן.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, shellcase כתב:

ח...ח (ה3 נק' מתיחסות למשהו כמו 4 שורות של ח').

עבדתי בתור שליח בדומינוס, בסניף לא כשר.
ספר לי עוד.

 

לפני 46 דקות, SlowRide כתב:

ניסיתי, זה לא עובד.

הגיעו אחרי שעה וחצי והביאו פיצה קרה ומסריחה כאילו השליח ניסה לשחות בביוב כדי להגיע בזמן.

איסוף עצמי אמרתי לכם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איסוף עצמי זה יותר מדי עבודה בשביל פיצה. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 14 דקות, SlowRide כתב:

איסוף עצמי זה יותר מדי עבודה בשביל פיצה. 

 

כמה שרשורים ליד יש לך אנשים שמודדים שמרים על משקל של קוקאין

  • מצחיק 6

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בסדר, זה סם ממריץ.
יש להם מרץ.

  • מצחיק 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני רוצה להגיד מילה טובה.

יש עתיד לתחב"צ בארץ. לאט אבל בטוח!

הייתי צריך אתמול להביא רכב מתל אביב לירושלים.

אמרתי, אנסה לכתוב בגוגל אופניים ברכבת ישראל, כשהייתי בטוח שאסור. זה מה שזכרתי מפעם קודמת שקראתי על זה.

מסתבר שיש נוהל מסודר, בכל רכבת יש קרון מתאים ומותר להביא כמעט כל סוג אופניים, רק לא בשעות העומס.

רכבתי לתחנת נבון בירושלים. התחנה מוקפת מכל הכיוונים באתרי בניה, אבל בסוף אפשר למצוא אותה.

מצחיק לעבור במגנומטר עם אופניים אבל זה אפשרי. נכנסים במעבר נכים, יורדים ב4 מעליות עד לרציף. עולים עם האופניים לקרון הייעודי.

אפשר לשבת ליד האופניים על כיסא מתקפל. מגיע תוך חצי שעה נסיעה לתל אביב, עולה עם האופניים במעלית. רוכב עם האופניים למוסך שבו נמצא הרכב. 

משלם, מכניס את האופניים לרכב ונוהג לירושלים.

 

סך כל האופרציה כשעתיים מהיציאה בבית בירושלים עד שחזרתי. 

ממש תחושה של חו"ל.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכבת לירושלים זה באמת רמה גבוהה, אבל בתנאי שאין עומס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רוב הדברים הקשורים לתחבורה בארץ הם ברמה גבוהה, בתנאי שאין עומס :)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 10.2.2022 בשעה 18:30, gollu כתב:

עד שלא יתחילו לבצע תחזוקה בימי שבת יהיה ככה. גם בשגרה אין רכבות בשישי שבת במסלולים המרכזיים ועבודות הפיתוח אמורות להמשך עד 2030 או יותר (כי עובדים מחמישי בערב עד שעה 14:00 ביום שישי). עכשיו תוסיף לזה עבודות תחזוקה מתקנת/מונעת אחרות...

איך אומרים, startup nation

 

בסגר הראשון היה 3 חודשים של השבתת הרכבת.

גם בסגר השני והשלישי היתה השבתה חלקית של מסילות

 

 

פורסם

כשהרכבת עובדת ואין עומס היא פתרון מעולה. אבל קשה להסתמך עליה...
אני גר 5 דקות הליכה מתחנת רכבת סוקולוב הוד השרון. בשנים האחרונות (מאז הקורונה) נראה שהתחנה יותר סגורה מפתוחה.  היא הייתה סגורה בגלל הקורונה ואחר כך לתקופה ארוכה בגלל חישמול המסילה.  כעת היא סגורה ל"כמה חודשים"  בגלל שגילו שהמבנה לא בטוח ויש חשש שרכבת תיפול לתוך אולם הנוסעים...

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

רחובות<--->תל אביב יש רכבת פעם בשעה.

אם זה פעמיים בשעה אז זה בהפרש של 9 דקות.

ואחרי 8 בערב, מהאוניברסיטה/גני יהושע צריך להחליף רכבת בסבידור.

×
×
  • תוכן חדש...