Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב,

קרובת משפחתי רוצה לקנות (לא ממש היא, מקום העבודה קונה לה) רכב לנסיעות ארוכות.

חשוב לה שיהיה היברידי - אין אופציה לחשמלי או פלאג אין - גבוה ונוח.

התקציב הוא באזור ה- 120 עם אפשרות למתוח עד בערך 140.

מבחינת גודל - סופר מיני מספיקה. זה רכב שני במשפחה.

כדאי שלא תהיה ירידת ערך מדי גבוהה כי ירצו למכור בעוד כשנתיים.

 

מאיפה מתחילים?

יש יאריס קרוס היברידית?

איך צריכת הדלק ב- 2008 דיזל?

יש עוד דיזליות שיכולות לעזור?

 

תודה רבה והמשך ערב נפלא.

עריכה אחרונה על ידי GR8Day

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)

יש, אולי הייבוא הפסיק עד שתגיע מתיחת הפנים שלה.

יש יאריס קרוס היברידית. 

יש רנו קפצ'ר סמי היברידי. 

יש סוזוקי ויטרה סמי היברידי. 

סופרמיני יש לך כרגע רק את היאריס והג'אז. יש את הסוויפט הסמי היברידית. סופרמיני היברידיות אירופאיות לא מגיעות לפה. 

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 1
פורסם

כרגע ההיברידית הגבוהה היחידה בתקציב זה היאריס קרוס. הדגם הפחות מאובזר ב-138,000 ש"ח. הדגם היותר מאובזר (שגם הוא לא משהו מבחינת אבזור...) כבר מעל התקציב. 
קונה היברידית אמורה להגיע מתישהו השנה - כרגע לא נמכרת.
זה שאתה שואל גם על 2008 דיזל רומז שהיברידי זה לא דרישה חד משמעית... 
אז מה בעצם צריך?

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני כשעה, motior כתב:

אז מה בעצם צריך?

 

חסכון בדלק.

בחודש האחרון היא עשתה 3,600 ק"מ וזה פחות או יותר הצפי לעתיד.

 

לפני שעה, yoav911gt2 כתב:

יש רנו קפצ'ר סמי היברידי. 

יש סוזוקי ויטרה סמי היברידי. 

 

הבנתי שהם בעיקר היברידיות בשביל תקני זיהום אוויר ופחות בשביל לחסוך בדלק. זה נכון?

 

לפני שעה, yoav911gt2 כתב:

סופרמיני יש לך כרגע רק את היאריס והג'אז.

 

הג'אז והיאריס הרגילה נמוכות. היא רוצה גבוה.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

אם לא חובה חדש אז הייתי מעיף מבט על טויוטה CHR. הוא גדול יותר מהיאריס קרוס, נוח ממנו ומציע תא נוסעים נעים יותר.

גם קיה נירו אפשרות לא רעה. הדגם ההיברידי הנטען פחות רלוונטי כי אני מניח שהנסועה היומית גבוהה בהרבה מהטווח החשמלי הטהור שלו ולכן הוא פחות יעיל.

  • מעניין 1
פורסם

הבנתי שהנירו קצת נמוכה.

הפלאג אין לא אופציה כי אין אפשרות טעינה נוחה.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

גם אם אין אפשרות להטענה עדיין הנירו פלאג אין חסכונית מאוד והיא עדיפה בהרבה על היאריס קרוס, מהקאפצ'ור ומהCHR וחסכונית מהסוזוקי (לא באמת היברדיות),

אתה יכול למצוא את הנירו במבצעי 0 קלומטר במחיר קרוב מאוד לתקציב (בגדול דגם הLX ממש מיועד לציי רכב והמחיר שלו מנופח לצורכי הנחה לציין ושווי מס).

  • אהבתי 1
פורסם

אאל"ט הפלאג אין בלי טעינה היא כמו ההיברידית הרגילה.

במה היא עדיפה על ה CH-R?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

גם הנירו וגם ה-CHR לא באמת גבוהות.
ה-CHR גם צפופה וקלסטרופובית לטעמי ויש לה תא מטען קטן מאוד.
הסמי היברידיות לא ממש חסכוניות בדלק

זה משאיר את האופציה של היאריס קרוס או באמת דיזל - שחסכונית בבין עירוני אבל פחות בעירוני

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 9 שעות, GR8Day כתב:

אאל"ט הפלאג אין בלי טעינה היא כמו ההיברידית הרגילה.

במה היא עדיפה על ה CH-R?


מנסיון, צפופה יותר, רועשת יותר, החלונות בספסל האחורי קטנים מאוד - לעתי זה לבד מספיק.

  • אהבתי 1
פורסם

ה-CHR לא מרווח במיוחד אבל קלסטרופובי זה נכון רק לגבי המושב האחורי. הוא מאוד נוח, גם בדגמים המאובזרים עם החישוקים הענקיים ויש לו התנהגות כביש טובה ומפרט עשיר במערכות בטיחות. תא המטען גדול יותר בדגמים שהגיעו עם ערכת ניפוח במקום גלגל חלופי. הוא נפוץ מאוד ואפשר לאתר דיי בקלות רכב שמור ומטופל אבל שמירת הערך והביקוש הגבוה הופכים אותו ליקר למדי. כרכב שני לנהגת שנוסעת המון הוא בחירה טובה לדעתי.

אין מה להשוות את היאריס קרוס אליו. הוא פשוט, קטן, חלש והרבה פחות מאובזר.

  • אהבתי 1
פורסם

תודה רבה לכל המגיבים.

עזרתם מאוד לעשות סדר בדברים.

 

לפני 9 שעות, motior כתב:

או באמת דיזל - שחסכונית בבין עירוני אבל פחות בעירוני

 

רוב הנסועה היא בין עירונית.

 

לפני כשעה, Mike808 כתב:

קלסטרופובי זה נכון רק לגבי המושב האחורי

 

כמעט ולא יהיה בשימוש. יש רכב אחר למשפחה.

 

לפני כשעה, Mike808 כתב:

הוא נפוץ מאוד ואפשר לאתר דיי בקלות רכב שמור ומטופל אבל שמירת הערך והביקוש הגבוה הופכים אותו ליקר למדי

 

בדקתי איתם והם רוצים רק חדש.

 

לסיכום:

אם נתייחס לעת עתה  לארבעה רכבים: 1. יאריס קרוס, 2. 2008, 3. נירו, 4. CH-R

מתוך הנ"ל, איזו תתן צריכת דלק הכי טובה בנסיעה שרובה בין עירוני עם חלקים הרריים?

למי יש ישיבה הכי גבוהה? (יאריס, 2008?)

איזו הכי נוחה לנסיעות ארוכות?

ידוע משהו לגבי זמינות הדגמים?

 

ברור שהיא תעשה נסיעת מבחן לפני שהיא תחליט.

 

תודה רבה והמשך לילה טוב.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

ביאריס הישיבה הכי גבוהה, אחריו CHR ו-2008 והנירו הכי נמוך.

ה-CHR והפיג'ו יהיו הכי נוחים, אחריהם נירו ואחרון יאריס קרוס.

בטויוטה אמורים להיכנס רכבים למלאי באיזור מרץ. לא יודע מה המצב בקיה ופיג'ו.

לגבי צריכת הדלק אני לא יודע מי יהיה הכי חסכוני אבל הפערים לא יהיו גדולים.

בכל אופן CHR חורג מהתקציב בעשירייה, קיה נירו הייבריד כבר לא משווק והדגם ההיברידי הנטען חורג מהתקציב ב-17K.יאריס קרוס מתאים לתקציב בשתי רמות האבזור. פיג'ו נכנס תקציב ברמת האבזור הבסיסית. הדגם המאובזר חורג בכמה אלפי שקלים אבל כולל בקרת שיוט אדפטיבית שהופכת את החיים נעימים יותר למי שנוהג הרבה מחוץ לעיר.

  • אהבתי 1
פורסם

וואוו, איזו תשובה מושקעת!

תודה רבה.

נראה לי שאמליץ לה להתחיל מהפיג'ו. יש לי תחושה שהיא תאהב אותה.

Today is a great day!

Just like every day...

×
×
  • תוכן חדש...