Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: ריינג' רובר חדש - פאר לשטח, החל מ 1.3 מיליון ש"ח


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעט מאוד אייקונים מוטוריים מחזיקים בעוצמת מותג והילה כמו הריינג' רובר. כשמושק ריינג' חדש, זו בהחלט חגיגה לחובבי רכב באשר הם, ובעיקר לבעלי הממון שבהם.

 

היינג' החדש הושק באולם התצוגה החדש והיפה של לנדרובר בכפר סבא. למה כפר סבא? כי המתחם המסורתי של לנדרובר בפתח תקווה עומד להיות מגדל משרדים יוקרתי, וכשתסיים בנייתו, תחזור הנהלת החברה ואולם התצוגה למושבה הותיקה.

 

20220105_111330.jpg.12fe0118fee1337a48543618e0a0fdcd.jpg

 

הריינג' החדש הוא הדור החמישי של משפחת היוקרה הבריטית. השושלת המפוארת התחילה אי שם בשנת 1970 עת הציגה החברה קונספט חדשני – רכב פאר עם יכולות שטח גבוהות. הריינג' המקורי קיבל בשלב מסויים את התואר המחייב 'קלאסיק' ובשנת 1994 פינה את מקומו לדור השני. ב 2004 הוצג הדור השלישי וב 2012 הדור הרביעי. משנת 1993 משווק הריינג' רובר בישראל, ומיום השקתו ועד היום נמכרו ללקוחות בארץ 450 ריינג'ים, לא כולל את כל אלו שהגיעו בייבוא אישי.

 

20220105_110728.jpg.1bc38feb377ebb8639c7b3c3b4c51cb1.jpg

 

הריינג' החדש משווק בשתי רמות גימור ה HSE לפשוטי העם מקרב האלפיון העליון ו Autobiography לאלו שהצליח להם יותר עם האקזיט.

 

בשלב ראשון משווק הריינג' עם שלושה מנועים – D350, דיזל 3.0 ליטר עם 350 כ"ס ו 71.4 קג"מ, P400 בנזין 3.0 ליטר עם 400 כ"ס ו 56.1 קג"מ, ו P530, בנזין 4.4 ליטר, V8, עם 530 כ"ס ו 76.5 קג"מ. גירסאות PHEV (בסוף 2022) ו BEV (ב 2024) ישווקו בעתיד גם הן, כאשר ה PHEV נהנה מסוללה גדולה המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ 100 ק"מ!

אבל זו רק ההתחלה, לכל גירסאות הריינג 'חדש יהיה היגוי לארבעה גלגלים, כאשר עד 9 קמ"ש ההיגוי יסייע בכניסה לחניות וסיבובים הדוקים עם היגוי נגדי עד זוית של 7.3 מעלות. מעל 50 קמ"ש ההיגוי יהיה מקביל.

 

הריינג' רובר החדש לא שוכח שהוא רכב שטח, ומספק מרווח גחון מקסימלי של 29.5 ס"מ ומחשב הרכב יכול להחליט שהוא מגביה את הרכב בעוד 7 ס"מ. כמובן שג כאן תמצאו את הטריין ריספונס של לנדרובר כולל זחילת סלעים, עם הילוך כח למי שבאמת יקח את המפלץ לשטח.

 

לאנשי השטח חשובים מאוד גם הצמיגים, אז אם פעם חשבנו שצמיגי 18'' הם מוגזמים, אז גירסת ה HSE תגיע עם צמיגי 21'' כסטנדרט, האוטוביוגרפי עם 22'' כסטנדרט, וניתן יהיה להגדיל ל 23'' כמו רכב התצוגה באולם שנהנה מצמיגים במידה 285/40R23 (תוספת של 16,300 ₪).

20220105_110910.jpg.6651e4803107841ae4a057f3affe253d.jpg

 

חושבים שזה הכל – אתם טועים. 

 

לראשונה הריינג' רובר יציע גם גירסאות 7 מקומות. גירסאות אלו זמינות בכל רמות הגימור, עם כל המנועים. בסיס הגלגלים של הריינג' הארוך עומד על 3,197 מ"מ, כלומר קרוב מאוד מאוד ל 3.2 מטר! זאת בהשוואה לבסיס הגלגלים ה'קצר' העומד רק על 2,997 מ"מ, כלומר כמעט 3.0 מטר. האורך הכולל אם מעניין אתכם עומד על 5,052 מ"מ לקצר, ו 5,252 מ"מ לארוך.

 

בזכות ההיגוי הנגדי, על אף מימד האורך, הריינג' נהנה מרדיוס סיבוב של 11.4 / 12.0 מטר בהתאם לגירסה.

תוספת המחיר לגירסת השבעה מושבים אחידה בכל הדגמים ועומדת על 70,000 ₪.

 

העיצוב הפנימי של הריינג' רובר החדש שומר על המאפיינים של הדגם, ובחלקם 'מתכתב' אפילו עם הריינג' הקלאסי המקורי. התחושה היא של עיצוב נקי מאוד, וכדי לשמור על הנוסעים שלא יחושו תעוקה, תוכנן המרכב תוך הפחתה משמעותית של רעשי דרך, כולל ביטול רעשים אקטיבי כסטנדרט.

 

הייתי מעוניין לבחון את האפקטיביות שלו עם הילדים שלי ברכב. המאושר שיזכה להיות בעמדת הקברניט של הריינג' יהנה מלוח מחוונים דיגטלי בגודל 13.7'', וממסך מולטימדיה 'צף' בגודל 13.1'' במרכז הדשבורד. נוסעי הרכב יתפנקו מריפודי עור החל מגירסת הליסינג הבסיסית, ולטבעוניים שבינכם תהיה גם גירסת דמוי עור תעשייתי.

המרווח הפנימי מרשים מאוד, כמצופה מרכב בגודל כזה.

 

המתלים אדפטיביים כמובן עם דגימת פרמטרים שתתבצע 500 פעמים בשניה, כולל שליטה על זויות הגלגול. תאורת הדרך של הריינג' מציגה גם היא רמה חדשה עם Digital LED, טווח מוצהר של 500 מטר ו 1.2 מיליון מיקרו מראות היכולות להתמקד ב 16 אובייקטים בו זמנית. כל מה שיש לי לומר על זה הוא שזה גדול מהבנתי וצריך לראות ולהתנסות עם זה 'על אמת'.

 

טווח המחירים של הריינג' מתחיל ב 1,299,000 ₪ לדגם ה HSE D350, ועד 1,489,000 ₪ לדגם ה P530 אוטוביוגרפי. לדגם בעל 7 מקומות תוסיפו 70,000 ₪ .

 

באפריל הקרוב יגיעו רכבי הדגמה ראשונים, ובמאי מתוכננות מסירות ראשונות ללקוחות. אגב, נציגי היבואן מציינים כי הזמנות ראשונות, ולא בודדות כבר נמצאות ברשותם.

 

בסיכומו של דבר, הריינג' רובר החדש לוקח את חווית השטח אולטרא פרימיום כמה שלבים למעלה בפאר, באיבזור, בתשומת הלב לפרטים וגם במחיר.

 

מתחרים – אני לא רואה ממש שיש לו.

 

קרדיט לתמונות: יח"צ / שמואל כהן, יח"צ יצרן, יואב פולס

 

בשיתוף car-pad

משנית.jpg

ריינג' רובר החדש צילום יחצ חול  (8).jpg


לצפייה במאמר המלא

  • אהבתי 6

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי מבחן השוואה בינו לבין אאוטלנדר?

רק שיהיה לאנשים מושג של שקל וחצי בתחום ההזוי ההזוי של ניקור עיניים

ההיצע לא עומד על הביקוש, ברצינות (יחס של 1 ל3).

 

 

 

 

  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתחרים שלו לפי דעתי זה מייבאך GLS שלא נמכר פה ובנטלי בנטיאגה.

 

ובתחום השטח כמובן שה-G קלאס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהמחירים הולכים ומנתפחים מהשקה להשקה נו מילא, אבל לדעתי הם קפצו הפעם שוב בצורה (לטעמי כן) חסרת פורפורציות,

מפואר מאוד - כן, שווה לא יודע, ירכשו כזה - כן....
מה שכן אני כבר כמה חודשיים במעקב בלוחות אחרי רינג' ישן של סוף שנות השמונים אולי יפול משהו סביר...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, llaavvii כתב:

ירכשו כזה - כן....

החל מנקודה מסוימת במחירים, הבדל של מאתיים אלף ש"ח לפה ולשם לא קשור ליכולת כלכלית (האם אני יכול להרשות לעצמי לשלם תוספת על האקסטרא) אלא סתם לתיעדוף של מותרות (היאכטה תחכה לשנה הבאה).

 

מה שמעניין אותנו, הפרולטריון, מעבר להזלת ריר, זה לנחש מה מתוך שלל הטכנולוגיות שדחפו שם יזלוג בעוד 10-15 שנה למכוניות העממיות.

תאורה אדפטיבית, למשל, עד כמה שזה יישמע מוזר, נראה לי לגמרי כמו מוצר שאפשר להוזיל לרמות נגישות ברגע שיירגע הטירוף של השבבים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר הגבוה של הדור החדש רק רומז שהדגם הזה הולך כנראה מאוד לככב בערוצים של הייבוא המקביל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעידן של היום מלל,תמונה פחות מעניין :D...אם כבר לאכול את הלב שחיים במדינה הלא נכונה לממש חלומות מוטוריות,אז עד הסוף !!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בתאריך 6.1.2022 בשעה 09:21, hans כתב:

מה שמעניין אותנו, הפרולטריון, מעבר להזלת ריר, זה לנחש מה מתוך שלל הטכנולוגיות שדחפו שם יזלוג בעוד 10-15 שנה למכוניות העממיות.

תאורה אדפטיבית, למשל, עד כמה שזה יישמע מוזר, נראה לי לגמרי כמו מוצר שאפשר להוזיל לרמות נגישות ברגע שיירגע הטירוף של השבבים.

אבל הפרולטריון רק יהיה עסוק בלהתלונן על חוסר אמינות ועלויות אחזקה לא היגיונים....רגע...שמעתי DSG ? :D למשל,להזכירכם שלפני הרבההה שנים היה חלום רטוב של הרבה נהגים למצוא כזה דבר ברכב משפחתי ממוצע?
היום כבר יש לך אנשים שקונים אודי/מרצדס ויתר רכבי יוקרה,דגמים מלפני 10+ שנים כבר העמיסו אליהם טכנולוגיות שטרם זלג הכל לעממיות,חשבו שניצחו את השיטה,עד שמבינים,אולי יכולים לקנות אותם עכשיו אבל אין להם יכולת לתחזק אותם,רובם !

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים.

רק 450 יחידות עלו על הכביש בכמעט 30 שנה? זה נראה הרבה פחות מהכמות הנתפסת (בכל נסיעה בעיר או מחוצה לה אני נתקל לפחות בריינג אחד.. אבל טוב, אני מהוד השרון.)

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 450 כלי רכב מתייחסים לייבוא ע"י היבואן הרשמי.

אני מניח שעוד מכוניות הגיעו בייבוא אישי / מקביל. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל זאת, נניח שמהחדשות (העשור האחרון) יש גם 1000 יחידות, זה מעט לעומת הכמות שאני פוגש בכביש.

אעדכן אם יהיה לי כח לבדוק כמה באמת יש על הכביש כולל יבוא מקביל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...