Jump to content
  • ריינג' רובר חדש - פאר לשטח, החל מ 1.3 מיליון ש"ח


    discoTD5
     שיתוף

    מעט מאוד אייקונים מוטוריים מחזיקים בעוצמת מותג והילה כמו הריינג' רובר. כשמושק ריינג' חדש, זו בהחלט חגיגה לחובבי רכב באשר הם, ובעיקר לבעלי הממון שבהם.

     

    היינג' החדש הושק באולם התצוגה החדש והיפה של לנדרובר בכפר סבא. למה כפר סבא? כי המתחם המסורתי של לנדרובר בפתח תקווה עומד להיות מגדל משרדים יוקרתי, וכשתסיים בנייתו, תחזור הנהלת החברה ואולם התצוגה למושבה הותיקה.

     

    20220105_111330.jpg.12fe0118fee1337a48543618e0a0fdcd.jpg

     

    הריינג' החדש הוא הדור החמישי של משפחת היוקרה הבריטית. השושלת המפוארת התחילה אי שם בשנת 1970 עת הציגה החברה קונספט חדשני – רכב פאר עם יכולות שטח גבוהות. הריינג' המקורי קיבל בשלב מסויים את התואר המחייב 'קלאסיק' ובשנת 1994 פינה את מקומו לדור השני. ב 2004 הוצג הדור השלישי וב 2012 הדור הרביעי. משנת 1993 משווק הריינג' רובר בישראל, ומיום השקתו ועד היום נמכרו ללקוחות בארץ 450 ריינג'ים, לא כולל את כל אלו שהגיעו בייבוא אישי.

     

    20220105_110728.jpg.1bc38feb377ebb8639c7b3c3b4c51cb1.jpg

     

    הריינג' החדש משווק בשתי רמות גימור ה HSE לפשוטי העם מקרב האלפיון העליון ו Autobiography לאלו שהצליח להם יותר עם האקזיט.

     

    בשלב ראשון משווק הריינג' עם שלושה מנועים – D350, דיזל 3.0 ליטר עם 350 כ"ס ו 71.4 קג"מ, P400 בנזין 3.0 ליטר עם 400 כ"ס ו 56.1 קג"מ, ו P530, בנזין 4.4 ליטר, V8, עם 530 כ"ס ו 76.5 קג"מ. גירסאות PHEV (בסוף 2022) ו BEV (ב 2024) ישווקו בעתיד גם הן, כאשר ה PHEV נהנה מסוללה גדולה המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ 100 ק"מ!

    אבל זו רק ההתחלה, לכל גירסאות הריינג 'חדש יהיה היגוי לארבעה גלגלים, כאשר עד 9 קמ"ש ההיגוי יסייע בכניסה לחניות וסיבובים הדוקים עם היגוי נגדי עד זוית של 7.3 מעלות. מעל 50 קמ"ש ההיגוי יהיה מקביל.

     

    הריינג' רובר החדש לא שוכח שהוא רכב שטח, ומספק מרווח גחון מקסימלי של 29.5 ס"מ ומחשב הרכב יכול להחליט שהוא מגביה את הרכב בעוד 7 ס"מ. כמובן שג כאן תמצאו את הטריין ריספונס של לנדרובר כולל זחילת סלעים, עם הילוך כח למי שבאמת יקח את המפלץ לשטח.

     

    לאנשי השטח חשובים מאוד גם הצמיגים, אז אם פעם חשבנו שצמיגי 18'' הם מוגזמים, אז גירסת ה HSE תגיע עם צמיגי 21'' כסטנדרט, האוטוביוגרפי עם 22'' כסטנדרט, וניתן יהיה להגדיל ל 23'' כמו רכב התצוגה באולם שנהנה מצמיגים במידה 285/40R23 (תוספת של 16,300 ₪).

    20220105_110910.jpg.6651e4803107841ae4a057f3affe253d.jpg

     

    חושבים שזה הכל – אתם טועים. 

     

    לראשונה הריינג' רובר יציע גם גירסאות 7 מקומות. גירסאות אלו זמינות בכל רמות הגימור, עם כל המנועים. בסיס הגלגלים של הריינג' הארוך עומד על 3,197 מ"מ, כלומר קרוב מאוד מאוד ל 3.2 מטר! זאת בהשוואה לבסיס הגלגלים ה'קצר' העומד רק על 2,997 מ"מ, כלומר כמעט 3.0 מטר. האורך הכולל אם מעניין אתכם עומד על 5,052 מ"מ לקצר, ו 5,252 מ"מ לארוך.

     

    בזכות ההיגוי הנגדי, על אף מימד האורך, הריינג' נהנה מרדיוס סיבוב של 11.4 / 12.0 מטר בהתאם לגירסה.

    תוספת המחיר לגירסת השבעה מושבים אחידה בכל הדגמים ועומדת על 70,000 ₪.

     

    העיצוב הפנימי של הריינג' רובר החדש שומר על המאפיינים של הדגם, ובחלקם 'מתכתב' אפילו עם הריינג' הקלאסי המקורי. התחושה היא של עיצוב נקי מאוד, וכדי לשמור על הנוסעים שלא יחושו תעוקה, תוכנן המרכב תוך הפחתה משמעותית של רעשי דרך, כולל ביטול רעשים אקטיבי כסטנדרט.

     

    הייתי מעוניין לבחון את האפקטיביות שלו עם הילדים שלי ברכב. המאושר שיזכה להיות בעמדת הקברניט של הריינג' יהנה מלוח מחוונים דיגטלי בגודל 13.7'', וממסך מולטימדיה 'צף' בגודל 13.1'' במרכז הדשבורד. נוסעי הרכב יתפנקו מריפודי עור החל מגירסת הליסינג הבסיסית, ולטבעוניים שבינכם תהיה גם גירסת דמוי עור תעשייתי.

    המרווח הפנימי מרשים מאוד, כמצופה מרכב בגודל כזה.

     

    המתלים אדפטיביים כמובן עם דגימת פרמטרים שתתבצע 500 פעמים בשניה, כולל שליטה על זויות הגלגול. תאורת הדרך של הריינג' מציגה גם היא רמה חדשה עם Digital LED, טווח מוצהר של 500 מטר ו 1.2 מיליון מיקרו מראות היכולות להתמקד ב 16 אובייקטים בו זמנית. כל מה שיש לי לומר על זה הוא שזה גדול מהבנתי וצריך לראות ולהתנסות עם זה 'על אמת'.

     

    טווח המחירים של הריינג' מתחיל ב 1,299,000 ₪ לדגם ה HSE D350, ועד 1,489,000 ₪ לדגם ה P530 אוטוביוגרפי. לדגם בעל 7 מקומות תוסיפו 70,000 ₪ .

     

    באפריל הקרוב יגיעו רכבי הדגמה ראשונים, ובמאי מתוכננות מסירות ראשונות ללקוחות. אגב, נציגי היבואן מציינים כי הזמנות ראשונות, ולא בודדות כבר נמצאות ברשותם.

     

    בסיכומו של דבר, הריינג' רובר החדש לוקח את חווית השטח אולטרא פרימיום כמה שלבים למעלה בפאר, באיבזור, בתשומת הלב לפרטים וגם במחיר.

     

    מתחרים – אני לא רואה ממש שיש לו.

     

    קרדיט לתמונות: יח"צ / שמואל כהן, יח"צ יצרן, יואב פולס

     

    בשיתוף car-pad

    משנית.jpg

    ריינג' רובר החדש צילום יחצ חול  (8).jpg

     שיתוף


    User Feedback

    Recommended Comments



    מתי מבחן השוואה בינו לבין אאוטלנדר?

    רק שיהיה לאנשים מושג של שקל וחצי בתחום ההזוי ההזוי של ניקור עיניים

    ההיצע לא עומד על הביקוש, ברצינות (יחס של 1 ל3).

     

     

     

     

    • מצחיק 4
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    המתחרים שלו לפי דעתי זה מייבאך GLS שלא נמכר פה ובנטלי בנטיאגה.

     

    ובתחום השטח כמובן שה-G קלאס.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    זה שהמחירים הולכים ומנתפחים מהשקה להשקה נו מילא, אבל לדעתי הם קפצו הפעם שוב בצורה (לטעמי כן) חסרת פורפורציות,

    מפואר מאוד - כן, שווה לא יודע, ירכשו כזה - כן....
    מה שכן אני כבר כמה חודשיים במעקב בלוחות אחרי רינג' ישן של סוף שנות השמונים אולי יפול משהו סביר...

    עריכה אחרונה על ידי llaavvii
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, llaavvii כתב:

    ירכשו כזה - כן....

    החל מנקודה מסוימת במחירים, הבדל של מאתיים אלף ש"ח לפה ולשם לא קשור ליכולת כלכלית (האם אני יכול להרשות לעצמי לשלם תוספת על האקסטרא) אלא סתם לתיעדוף של מותרות (היאכטה תחכה לשנה הבאה).

     

    מה שמעניין אותנו, הפרולטריון, מעבר להזלת ריר, זה לנחש מה מתוך שלל הטכנולוגיות שדחפו שם יזלוג בעוד 10-15 שנה למכוניות העממיות.

    תאורה אדפטיבית, למשל, עד כמה שזה יישמע מוזר, נראה לי לגמרי כמו מוצר שאפשר להוזיל לרמות נגישות ברגע שיירגע הטירוף של השבבים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    7 מקומות גם לדגם ההיברידי?

    עד עכשיו מעט מאוד יצרנים הצליחו לעשות זאת - כולל לנד/ריינג' רובר.

    הוולוו XC90 בולטת לטובה בתחום זה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    החל מ-1.3 מיליון, וואו. ככה מתמחרים סמל סטטוס.

    ה-GLS מתחילה בכמעט חצי מיליון ש"ח פחות מזה!!

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    המחיר הגבוה של הדור החדש רק רומז שהדגם הזה הולך כנראה מאוד לככב בערוצים של הייבוא המקביל.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בעידן של היום מלל,תמונה פחות מעניין :D...אם כבר לאכול את הלב שחיים במדינה הלא נכונה לממש חלומות מוטוריות,אז עד הסוף !!
     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    בתאריך 6.1.2022 בשעה 09:21, hans כתב:

    מה שמעניין אותנו, הפרולטריון, מעבר להזלת ריר, זה לנחש מה מתוך שלל הטכנולוגיות שדחפו שם יזלוג בעוד 10-15 שנה למכוניות העממיות.

    תאורה אדפטיבית, למשל, עד כמה שזה יישמע מוזר, נראה לי לגמרי כמו מוצר שאפשר להוזיל לרמות נגישות ברגע שיירגע הטירוף של השבבים.

    אבל הפרולטריון רק יהיה עסוק בלהתלונן על חוסר אמינות ועלויות אחזקה לא היגיונים....רגע...שמעתי DSG ? :D למשל,להזכירכם שלפני הרבההה שנים היה חלום רטוב של הרבה נהגים למצוא כזה דבר ברכב משפחתי ממוצע?
    היום כבר יש לך אנשים שקונים אודי/מרצדס ויתר רכבי יוקרה,דגמים מלפני 10+ שנים כבר העמיסו אליהם טכנולוגיות שטרם זלג הכל לעממיות,חשבו שניצחו את השיטה,עד שמבינים,אולי יכולים לקנות אותם עכשיו אבל אין להם יכולת לתחזק אותם,רובם !

    עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מדהים.

    רק 450 יחידות עלו על הכביש בכמעט 30 שנה? זה נראה הרבה פחות מהכמות הנתפסת (בכל נסיעה בעיר או מחוצה לה אני נתקל לפחות בריינג אחד.. אבל טוב, אני מהוד השרון.)

    עריכה אחרונה על ידי EliC25
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ה 450 כלי רכב מתייחסים לייבוא ע"י היבואן הרשמי.

    אני מניח שעוד מכוניות הגיעו בייבוא אישי / מקביל. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ובכל זאת, נניח שמהחדשות (העשור האחרון) יש גם 1000 יחידות, זה מעט לעומת הכמות שאני פוגש בכביש.

    אעדכן אם יהיה לי כח לבדוק כמה באמת יש על הכביש כולל יבוא מקביל

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    למה ללכלך,אני בטוח שכמה אנשים כרגע שוקלים לקנות את הרכב,כדי לחוות את הזרימות בנחלים,ואז ילחצו על הכפתור ייעודי,שיתן להם מרווח גחון של כמעט חצי מטר :D

     

    כמובן דיסקו שכח לציין ש-P400 יהיו מיילד היבריד,48V וזה יעזור למערכת
    Dynamic Response Pro 48v active anti-roll tech helps to keep the car level in corners, improving stability and comfort for passengers, especially at high speed.

    בחו"ל המערכת הזאת מסונכרנת עם מערכת הניווט המובנה,שיודע לחזות תוואי טופוגרפי ולהתאים את עצמו לפי זה !!

    כמובן יכולת פניה הדוקה בעזרת Rear wheel steering שזה סטנדרט.
     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...