Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כלומר כל רכב שיירשם כאספנות במשרד הרישוי ישנו לו את מספר הרישוי?אומנם זו תקנה ישנה מלפניי 10 שנים אבל מעולם לא שמעתי על כך.

E8F5E084-1AA8-4446-9FC2-2847CE33424D.png

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

הכתבה לא מדוייקת. 

רכבים שעברו לסטטוס אספנות נשארו עם המספר המקורי שלהם בתוספת הכיתוב "רכב אספנות" בלוחית הרישוי.

רכבים ביבוא אישי  שיובאו כרכבי אספנות (נכנסו לארץ כשהם בני 30 שנה ויותר), הוקצה להם מספר רישוי עם בפורמט 9x-xxx-55.

לאחר מכן ה-55 הפך ל-68 ו-69

 

הנה דוגמא אחד שנמצא כאן לידי

20211229_163447.jpg

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)

עכשיו זה יותר ברור.

אז למעשה רכבים שייבאו לישראל כבר כרכבי אספנות אינם מחויבים בכיתוב ״ רכב אספנות״ ?

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

כן מחוייבים.

חוץ מזה עומדת להיגמר או שכבר נגמרה ההקצאה של המספרים שנגמרים ב55, להבא רכבי אספנות מיובאים יקבלו מספר של 8 ספרות. עם כיתוב רכב אספנות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אז ב 2011 רכבי אספנות מיובאים היו מקבלים לוחית כמו יבוא אישי רגיל בתוספת כיתוב רכב אספנות, אחרי זה עברו לסיומת 55. 

 

רכב ישראלי מקורי שמוסב לאספנות תמיד נשאר עם אותו מספר בכל מקרה. 

 

 

פורסם
בתאריך 29.12.2021 בשעה 16:36, YNV כתב:

הכתבה לא מדוייקת. 

רכבים שעברו לסטטוס אספנות נשארו עם המספר המקורי שלהם בתוספת הכיתוב "רכב אספנות" בלוחית הרישוי.

רכבים ביבוא אישי  שיובאו כרכבי אספנות (נכנסו לארץ כשהם בני 30 שנה ויותר), הוקצה להם מספר רישוי עם בפורמט 9x-xxx-55.

לאחר מכן ה-55 הפך ל-68 ו-69

 

הנה דוגמא אחד שנמצא כאן לידי

20211229_163447.jpg

 

לא מדויק.

 

בהתחלה רכבי אספנות שיובאו קיבלו מספר כמו כל רכב ביבוא אישי.

בהתחלה עם 6 ספרות שהתחילה ב 894 

אחר כך שנגמרה ההקצאה עברו ל 7 ספרות 

כלומר 9XXX68 או 9XXX69 או 9XXX71 

שנים 2008 - 2010 אם אני זוכר נכון 

ואז נכנסה התקנה 

ומאז רכבי אספנות מקבלים 9XXX55 

 

  • אהבתי 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

*להתעלם.

תקראו את מה שירון נחום כתב 

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

קצת בילבלו פה את העובדות

יש רכבים החוצים את שנתון 30 והם ממשיכים עם אותו מספר רק מוסיפים להם את המילים "אספנות"

ויש אשר מגיעים לארץ ביבוא אישי

הם אלו אשר קיבלו בעבר לוחית רישוי ישראלית ובתוספת הספרות 55 בסיומת

לאחרונה שונה נוהל זה והם כבר מקבלים מספר ככל הרכבים שבאים ארצה מכל מקום ומקום

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 29.12.2021 בשעה 19:04, amosbmw כתב:

כן מחוייבים.

חוץ מזה עומדת להיגמר או שכבר נגמרה ההקצאה של המספרים שנגמרים ב55, להבא רכבי אספנות מיובאים יקבלו מספר של 8 ספרות. עם כיתוב רכב אספנות.

 

כרגע הם הגיעו ל- 55-***94 (התחילו ב-90) אז יש להם זמן.

אם כי בשנים האחרונות יש ייבוא די מאסיבי של רכבי קופה יפניים מתחילת שנות התשעים - סילביה, סופרה, סליקה...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...