Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמדתי כ 10 דקות עד שהרמזור התחלף והרמזור לא התחלף,  לכן לא הייתה ברירה ואני נסעתי ישר במקום לפנות כאשר הרמזור ישר התחלף לירוק. 

 

מה צריך לעשות במצב שהרמזור לא מתחלף כאשר עובר 10 דקות? 

פורסם (נערך)

התקדמת לפס של הצומת? עלית עליו קצת? זה מקדם.

אם כן ובכל זאת לא התחלף כנראה תקלה ברמזור.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם

היה לי מצב כזה לפני מספר שנים, התקשרתי למוקד העירוני והרמזור שוחרר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 51 דקות, ABSULUTT כתב:

התקדמת לפס של הצומת? עלית עליו קצת? זה מקדם.

אם כן ובכל זאת לא התחלף כנראה תקלה ברמזור.

התקדמתי ועליתי על קו העצירה,  והיה גם רכב מאחור והרמזור לא התחלף. 

פורסם

האם במצב הזה הנהג יכול להניח שהרמזור לא תקין ולחצות את הצומת תוך ציות לתמרורים? 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Buki כתב:

האם במצב הזה הנהג יכול להניח שהרמזור לא תקין ולחצות את הצומת תוך ציות לתמרורים? 

לא ולא. כי יכול להיות גם מצב שתקעו את הרמזור על אדום מסיבה כלשהו (למשל מקרה חירום כדי לתת לכוחות ההצלה לעבור).

 

לפי החוק - לחכות שיבוא שוטר ויכוון את התנועה. ההיררכיה הולכת ככה:

תמרור מעל החוק

רמזור מעל התמרור

שוטר מעל ברמזור

 

אגב, מה לעשות במקרה כזה - להתקשר 100 ולדווח על רמזור תקול, והם אמורים לשלוח שוטר שיכוון את התנועה/לדווח למוקד שאחראי על הרמזורים. בשביל זה, בין היתר, הם יושבים שם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אסור להיכנס לצומת גם אם יש אמבולנס שעומד על הצופר והסירנות מאחוריך ומקלל אותך ע"פ חוק.

עריכה אחרונה על ידי Hagaix
פורסם
לפני 44 דקות, vadim6385 כתב:

לא ולא. כי יכול להיות גם מצב שתקעו את הרמזור על אדום מסיבה כלשהו (למשל מקרה חירום כדי לתת לכוחות ההצלה לעבור).

 

לפי החוק - לחכות שיבוא שוטר ויכוון את התנועה. ההיררכיה הולכת ככה:

תמרור מעל החוק

רמזור מעל התמרור

שוטר מעל ברמזור

 

אגב, מה לעשות במקרה כזה - להתקשר 100 ולדווח על רמזור תקול, והם אמורים לשלוח שוטר שיכוון את התנועה/לדווח למוקד שאחראי על הרמזורים. בשביל זה, בין היתר, הם יושבים שם.

 

אסור להשתמש בפלאפון בזמן נהיגה 😂

  • מצחיק 2

פורסם
לפני 17 דקות, Hagaix כתב:

אסור להיכנס לצומת גם אם יש אמבולנס שעומד על הצופר והסירנות מאחוריך ומקלל אותך ע"פ חוק.

לא נכנסתי לצומת ולא עברתי את הרמזור באדום,  כאשר לא היה רכבים עברתי נתיב ונסעתי ישר במקום לפנות שהרמזור התחלף לירוק אין סיבה לעמוד בצומת שעות שהרמזור מקולקל ולא מתחלף לא הייתה ברירה ולא רק אני עשיתי זאת היו עוד מספר נהגים שחיכו ובסוף נסעו ישר. 

פורסם

בפניה שמאלה יש רגשים השראתיים ש"מרגישים" כשיש רכב עומד וממתין לפנות ונותנים פקודה לבקרת הרמזור. 

 

אחרת בשעות הלילה תמיד יהיה ירוק בכיוון נסיעה ישר ואדום לפונים שמאלה. 

 

משהו במערכת הרגשים התקלקל והיא לא הרגישה נוכחות רכב ממתין. מבחינת הנהג הממתין הרמזור לא תקין ומוזר שאין לזה פתרון חוקי סביר. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

יכול להיות סליל השראה קצת פחות רגיש. 

אפשר להתקדם קצת, ואפשר לדומם מנוע ולהניע מחדש. 

הסטארטר של הרכב מייצר השראה גבוהה ויכול ליות שהסליל של הרמזור יחוש בו. 

  • מעניין 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש גם רמזורים שבשעות מסוימות לא יהיו ירוקים - למשל פניה שמאלה (דרומה) מכיוון מזרח בצומת רעננה - הרמזור שם לא יהפוך לירוק בשעות העומס בבוקר ואחר הצהריים. יש שלטים ברורים שמצביעים על כך אבל בפעמים הנדירות שאני עובר שם בשעות אלה בד"כ יש מכונית אחת או יותר המחכות לירוק

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

לפי החוק - לחכות שיבוא שוטר ויכוון את התנועה. ההיררכיה הולכת ככה:

תמרור מעל החוק

רמזור מעל התמרור

שוטר מעל ברמזור

ההיררכיה ברורה. 

 

אבל אם ש רמזור לא תקין שמהבהב בכתום או כבוי, אתה לא ממתין לשוטר שיבוא לכוון אלא נוסע בהתאם לתמרורים שיש בצומת. רמזור לא תקין זה כאלו אין רמזור אז משתמשים בתמרורים. בדיוק בשביל זה בכל צומת מרומזר עדיין מוצבים תמרורים. 

 

 

אז השאלה האם רמזור שלא מתחלף חצי שעה לא יכול להיחשב גם כן כלא תקין, כאלו שהוא היה מהבהב כתום או כבוי. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, motior כתב:

יש גם רמזורים שבשעות מסוימות לא יהיו ירוקים - למשל פניה שמאלה (דרומה) מכיוון מזרח בצומת רעננה - הרמזור שם לא יהפוך לירוק בשעות העומס בבוקר ואחר הצהריים. יש שלטים ברורים שמצביעים על כך אבל בפעמים הנדירות שאני עובר שם בשעות אלה בד"כ יש מכונית אחת או יותר המחכות לירוק

האם יש שם תמרורי הכוונה משתנים (כדוגמת 723פ-726פ)?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, Buki כתב:

אז השאלה האם רמזור שלא מתחלף חצי שעה לא יכול להיחשב גם כן כלא תקין, כאלו שהוא היה מהבהב כתום או כבוי. 

אתה לא יודע אם זה לא תקין.

אולי תקעו אותו על אדום בכוונה, כי צריכה לעבור שיירה או משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...