Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים

רציתי לשאול האם בסדר לקנות מסנן אוויר חליפי או מסנן שמן חליפי אם יש חברות טובות?

 

ברשותי יאריס 2012 ורציתי לדעת נניח היום אנשים לא קונים שמן מקורי קונים חברות כמו יורול קסטרול וולוליין וכו'

 

ראיתי פילטר שמן שעולה באתר כמו CAR245 במחיר של 40 דולר קיט כולל גומיות לבית פילטר והכל

וחברה בשם Meat&Doria איטלקית לפי מה שהבנתי שמוכרת קיט ב 10 דולר שזה פער עצום במחיר

מה אתם אומרים .?. כנ"ל לגבי בלמים יש חברות כמו ברמבו רמסה ויש מקורי שעולה יותר 

 

כאילו אני מאמין שהרבה אנשים שמטפלים בעצמם ברכב בעצמם לא קונים שמן שמן מקורי

קונים שמנים מחברות טובות

אני אישית שהחלפתי שמן גיר קניתי שמן גיר מקורי בזה אני לא משחק במיוחד שזה גיר רציף

אבל מה בנוגע לשאר החלקים ? האם יש גם חברות טובות?. שעדיפות ממקורי?

 

 

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

שלום,

גם מוסכי טויוטה בארץ לא ממלאים שמן מקורי אלא שמן ישראלי ( של "פז").

אין שום בעיה לקנות שמן סינטטי מלא 5w-30 בתקן API SN של אחת.היצרניות שמנים גדולות ( מה שרשמת ).

מסנן שמן הייתי קונה רק מקורי ( הוא לא יקר ).

מסנן אוויר או מזגן  אין בעיה לקנות תחליפי איכותי. אבל גם כאן החסכון לא יהיה משמעותי מול המקורי.

בלמים, למשל,  אני קונה צלחות מקוריות ורפידות פרודו ( ניסיתי בשילוב עם צלחות ברמבו והיו שריקות ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אצלי אין את הפילטר שמן המקורי בארץ חוץ מאשר במוסך של היבואן שהמחיר שם הוא גבוה לכן אני קונה תחליפי . 

פילטר אוויר קניתי תחליפי ואחרי חורף אחד הוא התעוות לגמרי לכן אני קונה מקורי למרות שהמחיר פי 3 ! כי אני רוצה לשמור על המנוע..

לגבי בלמים .. הפער שווה את זה בהחלט. מנסיון רק מקורי או חברה טובה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

אם יש חברות טובות אז בוודאי שכן. כל פילטר של חברה איכותית יהיה טוב
הייתי הולך על חברות מוכרות כמו mahle, mann, fag, valeo, וכו'
בקארס245 יש מבחר ענק אני בטוח שתמצא

תן מקטים אני אעזור לך, או מספר שלדה, או מספר רכב

פורסם

תחליפיים זאת מילה גדולה מדי, יש חלפים תחליפיים מעולים, לפעמים אפילו האיכות גוברת על החלק המקורי, יש גם חלפים פח , לרוב מסין וטורקיה.

×
×
  • תוכן חדש...