Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פולקסווגן גולף GTI


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
לפני 29 דקות, מיץ פטל כתב:

מה שגולף GTI אמורה להיות

בדיוק מה שכתבתי על ה-PP, "ככה GTI צריכה להיות".

ה-7 היתה שקולה לרמת גימור בכירה מבחינתי, מאוד שמחתי ששמרו על המתכון כבר בגרסת הכניסה, כמו שהיה תמיד, בלי להיזכר בזה דקה לפני שהדגם מוחלף.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתיבה - אהבתי.

עניין ההנדסת האנוש עם הכפתורים לדוגמא יכולה להוציא אותי מדעתי ולהוריד אותי מרכישה של רכב. מה שתיארת שם נשמע כמו הזייה.

  • רעיון טוב! 1

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר, 
אין כתב בעולם שלא נדפק לגמרי מזה שהכל בטאץ' בהגה (בכל הרמות הגבוהות של VW, כולל בטיגואן R ובגולף R כדוגמאות) ומזה שחלק מהמקשים / פסי טאץ' או וואטאבר לא מוארים בלילה 🤦‍♂️

והנה גם מרצדס הכניסו כפתורי טאץ' בהגה ברכבים החדשים שלהם (לפחות ממה שראיתי בביקורות בארה"ב על ה-E וה-S החדשות)

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתבה, נהנתי.

מעניין ההשוואה בין הלאון לגולף, אני מבין שבדור הנוכחי הקופרה לאון והגולף GTI כבר לא חולקות המון מכוללים כמו שהיה בעבר?

  • רעיון טוב! 1

2012 Alfa Romeo Mito Sprint TcT

Peugeot 208 GTI 2015

Suzuki Jimny 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני שעתיים, liav12 כתב:

יופי של כתיבה - אהבתי.

עניין ההנדסת האנוש עם הכפתורים לדוגמא יכולה להוציא אותי מדעתי ולהוריד אותי מרכישה של רכב. מה שתיארת שם נשמע כמו הזייה.

כן, זה מעצבן. פעם אמרתי שריכוז כל הפעולות החשובות למסך אחד יפריע לי מאוד כשאגיע לרכוש רכב כזה.

ואז באה ה-C5 ונכנעתי לזה פשוט כי משאר הבחינות היא בול פגיעה.

האם התרגלתי וזה הפסיק להפריע? לא. אבל אני מתרכז בשאר התכונות ומשתדל להיות עוד יותר מרוכז כשאני צריך להתחיל לדפדף.

בגולף לקחו את זה צעד נוסף קדימה. זה נוגד את החוקים הבסיסיים ביותר של ארגונומיית אינטריור.

לפני שעתיים, Erel כתב:

אחלה כתבה, נהנתי.

מעניין ההשוואה בין הלאון לגולף, אני מבין שבדור הנוכחי הקופרה לאון והגולף GTI כבר לא חולקות המון מכוללים כמו שהיה בעבר?

המערכות והפלטפורמה זהות (למעט בולמים אדפטיביים כסטוק בלאון), אבל בסוף הרבה קם ונופל על כיול.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Super_T כתב:

שאלה @RK ,
על אף כל הפאולים העיצוביים והארגונומיים בגולף, היית הולך עליה בוודאות כזו מול הקופרה?
אני שואל בעיקר כדי להבין כמה משקל יש לנוחות, פיצ'רים, מולטימדיה ועיצוב פנימי בהחלטה שלך.

 

הפאולים הארגונומיים משותפים לשתיהן. זה הממשחק החדש של היצרן.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק של היצרן הזה,

ואגב,  

זו הסיבה שהזמנתי טיגואן - עוד לא חרבו אותו ארגונומית 🙂

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • מעניין 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא נהגתי על ה-GTI החדשה לצערי, אבל את הקופרה אהבתי מאד, לעומת שאר החברים פה שטוענים שהיא מנותקת.

יש פה מבחן של קינן, @קרמבוhttps://cars.walla.co.il/item/3444840

שאת דעתו אני מאד מעריך, ולדבריו :


 

ציטוט

 

כביש מפותל היא עושה כמו שהייתם מצפים מגברת שכבר ראתה דבר או שניים בחיים להתנהל עם בחור פוחז ונמרץ. היא תמיד צעד אחד לפניך, יודעת מתי לנעול את הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה. מתי לייצר את המשיכה הזו שמשאירה את המכונית בקו הנכון. לסבול בשקט גם בלימות מאוחרות מדי והפניות הגה חדות יתר על המידה. התגובות הן ישירות, ומה שאתה מבקש מתורגם לתנועה שלה, אבל הכל במין מעטפת שלא מאפשרת לה להשתחרר ולהתמסר.

 

 

 

ציטוט

חוץ מפינת הפילוסופיה הפיוטית, גולף GTI, גם בדור השמיני שלה היא ספורטיבית קומפקטית עם תדמית ומותג מפואר, איכויות, יכולות וביצוע של מכונית גדולה. גם הפעם היא לא זולה וב-238 אלף שקלים, קל מאוד לראות אנשים "זולגים" לאחותה לפלטפורמה הלאון קופרה, החזקה, המבצעת והמערבת יותר שעולה 5,000 שקלים יותר בסך הכל.

 

אשמח לשמוע מהכותב קצת יותר פירוט ורשמים מההשוואה ביניהן.

 

זה המבחן של הקופרה לאון :

https://cars.walla.co.il/item/3425053

 

 

עריכה אחרונה על ידי misterb

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הדורות העדכניים (ואולי האחרונים במתכונת הנוכחית שלהן) של הגולף GTI והקופרה לאון הם עבורי הביטוי הכי מדויק של שתי המכוניות האלו.

הגולף GTI הייתה ונשארה "כלבויניקית". חבילה של ביצועים, התנהגות, שימושיות, אבזור וכן, גם מיתוג. והיא מכונית שמכוונת וקולעת יותר לטעמו של מי שמחפש קומפקטית ספורטיבית, אבל מכיר בכך שלמעט נקודות זמן מאוד ספציפיות הוא ינהג אותה באופן יומיומי ומנהלתי.

 

לעומת זאת הלאון קופרה בדור הנוכחי התחדדה במאפיינים שלה מצד אחד והרחיבה את מעטפת השימושיות מצד שני. היא הרבה פחות סינטטית מהקודמת, שהתחושה בה הייתה של מכונית שתיסע מהר בלי קשר למי שנוהג בה.  בדור הנוכחי יש הרבה יותר מעורבות של הנהג במה שקורה בין ההגה, הגלגלים והכביש - זה בצד של החידוד. בצד של הרחבת המעטפת, מצבי הנהיגה שלה, הבולמים האדפטיביים מאפשרים לה להיות מכונית יום יום די סבירה. 

 

מבחינת הנדסת האנוש לשתיהן יש את הבעיות של סביבת הנהג החדשה, שאני לא מבין איך התפלקה לפולקסווגן. המושבים בקופרה היו טובים יותר, אבל הם היו חלק מחבילת אבזור, אני לא יודע איך הסטנדרטיים. הנוחות בלאון עדיפה בזכות הבולמים האדפטיביים בעוד הגולף צריכה לייצר פשרה בין ריסון לשיכוך. 

 

בשורה התחתונה, בסיכום האובייקטיבי של רכיבי הגולף ורכיבי הלאון אלו מול אלו, בהשוואת רמת הביצועים, ההתנהגות, המכלולים, האבזור ופער המחיר - אני לא ממש מצליח להצדיק את הגולף GTI.

שוב, זה בניתוח ה"יבש", אם יבוא מישהו ויאמר שהתדמית של הלאון היא יותר מדי עבורו, אני אבין, שהוא מעדיף את הגולף כי היא "עגולה" וידידותית יותר, אני אבין לגמרי. 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לדעתי התכערה בכל מימד , מילא אפשר להחליף את הג'נט המחריד אבל העיצוב הכללי בלווי פס הלד בגריל שנראה כאילו נלקח ממחלקת רכב בעלי אקספרס ממש מבאסים את החוויה. 

מעניין לשמוע עוד קצת על רשמים על נהיגה וכמובן לחוות אותה בגוף ראשון. 

מסכים שהדור 7 לא היה מבריק במיוחד או יותר נכון, לא היווה התקדמות מורגשת מדור 6 וזו אחת הסיבות ששברתי את הרצף ועברתי לוולוו, אבל אם יש משהו שיגרום לי לחזור בחזרה זה כנראה ה MK7.5 PP ולא ה MK8.

 

עריכה אחרונה על ידי אייל
  • אהבתי 1

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה MK7.5 עוד לא למכירה. תרגיע...

 

באופן כללי עולם עיצוב הרכב משתנה (לרעה מבחינתנו), הGTI פשוט מקבלת פרשנות מודרנית יותר לקווים הישנים. 

מסכים שהיא נראית פחות טוב, אבל אם נראה את הכיוון של החשמליות היא פשוט מתאימה את עצמה להלך הרוח.

 

אגב, בפנים התחושה דווקא הרבה יותר טובה ומודרנית מאשר הMK7.5, מעבר לטאץ (מבאס) יש לה אחלה גימור, צבעים ותחושה כללית מודרנית יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, GTאי כתב:

ה MK7.5 עוד לא למכירה. תרגיע...

יאללה, תתקדמו שניכם. V40 T5, במיוחד בתכלת המעלף הזה, תבוא לי מושלם עכשיו :) 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...