Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

חבר שלי התעניין במודעה שראה לגבי קיה ריו 2012. דגם EX עם סאנרוף. 

יד 02, ידיים "פרטיות", 140 אלף ק"מ

 

אני מצרף את ההתכבות עם המוכרת, 

היא טוענת ששילמה אגרה של 1,500 ש"ח, ואני די בטוח שעל רכב כזה משלמים 1,000 ש"ח...  

 

בגלל הטסט היא קפצה מ-25 אלף ל-27, והיא מוכנה סופי 26,500 

מעניין אם תשבור את זה בגלל 500 ש"ח... 

 

אולי זה בגלל שהוא הראה לה אובר רצינות לגבי הרכב? שהוא ממש רוצה אותו? 

עדיף לשחק אותה כמה שפחות מתלהב מקניית הרכב ?

 

הייתם ממליצים לפסול ולדלג הלאה למודעה אחרת? 

 

נשמח לעזרה... תודה... 

 

1186221359_WhatsAppImage2021-05-25at01_27_25.thumb.jpeg.7a0c74872faeb70d3d4b934a475eaa19.jpeg

 

1606560582_WhatsAppImage2021-05-25at05_32_16.thumb.jpeg.91e0ee558cfafac33343438d7aab2bdb.jpeg

 

723297830_WhatsAppImage2021-05-31at05_14_18.thumb.jpeg.aca324fc7f409f208a7940d8a8c60d1b.jpeg

 

484263319_WhatsAppImage2021-05-31at05_23_15.thumb.jpeg.961cb274715ce7317a6789b4db70c722.jpeg

 

1955128775_WhatsAppImage2021-05-31at05_48_12.thumb.jpeg.8eed90431ab843bbe36b483bcc66416c.jpeg

פורסם

תוצאה 3 בגוגל:
image.thumb.png.2cd0f3f38ca97675c6dea18801f58898.png

אם אתה לא יודע מה קבוצת הרישוי, תוריד את אפליקצית 'רכבי ישראל' ותכניס שם את מס' הרישוי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

1196 שח.

מההודעות עושה רושם שמדובר בסוחר(ת).

הייתי מוותר.

בכל מקרה, בדקו מסלקה ושהרכב רשום על שם הבחורה שאתם מדברים איתה.

נראה גם שהפנס הימני הוחלף (פחות דהוי/צהוב מהמשאלי).

Sent from my SM-N975F using Tapatalk



VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 9 שעות, בא לי מרצדס כתב:

היא טוענת ששילמה אגרה של 1,500 ש"ח

היא לא טוענת ששילמה אגרה 1500, היא אומרת שהוציאה 1500 שקל על טסט. 

 

שזה נגיד 1200 אגרה, 100 תשלום למכון טסטים ועוד הייתה צריכה (נגיד) להחליף לוחיות רישוי ומגבים ויצא 1500 ס"כ. 

 

זה לא בעיה. 

 

 

תכלס אם הוא רוצה לקנות שילך לראות ולבדוק את הרכב אם לא עשה את זה עדיין, להתרשם מהמוכרת ואז במקום כבר אפשר לסגור מחיר. 1000 שקל לפה או לשם לא משנה אם הרכב שווה ואם הוא לא שווה אז גם ב 5000 פחות לא כדאי לקנות. 

 

 

פורסם (נערך)

תודה רבה חברים על העזרה. 

 

אוקיי, אז הוציאה 1500 ש"ח על טסט. תודה @Buki 

 

דיברנו איתה שוב בטלפון, והיא נשמעת מאוד נחמדה. 

 

ביקשנו ממנה לשלוח צילום רישיון רכב, היא שיתפה פעולה ושלחה. 99% שזה לא סוחר רכב, השם הפרטי שלה מופיע על גבי הרישיון. 

 

עכשיו, כשאנחנו מגיעים אליה, אני פותח מכסה מנוע - מה הדברים הראשונים שיכולים להעיד על הזנחה של הרכב? לבדוק שיש מספיק שמן מנוע, ושלא חסר נוזל קירור? 

לבדוק את הצבע של השמן? אם הוא כהה מדי, זה אומר שלא טופל בזמן? ואם הוא בהיר אז זה מספיק טוב ואפשר להתקדם?

יש איזשהם סימנים מקדימים שיכולים להעיד על מצב לא טוב של הרכב? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי בא לי מרצדס
פורסם
לפני 3 שעות, בא לי מרצדס כתב:

מה הדברים הראשונים שיכולים להעיד על הזנחה של הרכב?

תסתכל איך נראה פקק מילוי שמן מבפנים. 

 

זה טוב.

Screenshot_20210601-015826_(1).thumb.png.2910466d43405f989a20e9978db0b9d5.png

 

זה לא טוב (אם כי לא בהכרח פוסל את האוטו). 

Screenshot_20210601-015904_(1).thumb.png.fea30a4d92014e386b1c93ca9f5a97b9.png

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

היי חברים, 

אחרי שהגענו לראות את הרכב, בדקתי את הפקק מילוי שמן, הוא היה נראה טוב, והשמן עצמו היה נראה בהיר, כנ"ל לגבי פילטר אוויר. נראה טוב. נראה כאילו עבר טיפול לא מזמן. 

אבל מבחינה קוסמטית, הרכב נראה מוזנח, קילופים ודהייה של דיפוני דלתות, גריל מקדימה לא יושב טוב (חלק ממנו לפעמים נוגע בגלגל), שריטות בטמבון, סאנרוף עושה טובה שנפתח (משהו במנגנון דפוק)

בקיצור, אפילו שמבכינה מכאנית הרכב לא רע (לפי הבדיקה של מכון לבדיקת רכבים) יחסית לרכב 2012, העדפנו לוותר. 

אני מצרף את תוצאות הבדיקה. תודה על העזרה חברים, יום נעים. 

 

397904316_WhatsAppImage2021-06-01at04_11_15.thumb.jpeg.a882a6f5978d9a34bff0bf88a525f7cc.jpeg

 

פורסם

אחי ככה זה קיה האיכות בניה והחלקים שלהם על הפנים בכללי. יהיה לך קשה מאוד למצוא רכב כמעט בן 10 בלי מכות ושיפשופים חיצוניים.

לי נראה רכב סביר לגילו . תצטרך להחליף משולשים וכיוון פרונט  ועוד כמה דברים יחסית קטנים.

פורסם

האיכות בניה של קיה מצויינת. 

כנראה מדובר בבעלים שהזניח את הרכב. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...