Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

עשיתי היום בדיקה לגראנד שירוקי 2020 טריילהוק יד ראשונה עם 36,000ק"מ.

 

כמובן השאלה שלי היא לגבי המנוע, (רעשים\נקישות ממנוע, חוסר שמן).

 

הרכב עבר טיפול לפני 6,000ק"מ ועדיין באחריות.

 

אני חשבתי לקחת את הרכב מחר למוסך מורשה שיקשיבו למנוע.

מה הייתם עושים?

 

תודה

ל

WhatsApp Image 2021-05-27 at 19.50.40.jpeg

פורסם

האם בדקת שמן בעצמך ובאמת חסר? 

די מוזר שברכב חדש ואחרי טיפול ירשמו דבר כזה. 

יתכן שבטיפול לא מילאו כמות שמן נכונה. 

כן הייתי נוסע למורשה יבואן ובודק איתם. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בדקת שמן? חסר שמן? 

נראה כמו חרטוט מצוי. 

בדוק את הסיבות למכירה.

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

או ש....ואני לא רוצה לחשוב על זה בכלל, שהמכון בדיקה בדק את השמן בעוד המנוע חם מייד לאחר הכיבוי וזה כמובן יראה חוסר שמן ,ואוי ואבוי לנו אם זה המצב.

Sent from somewhere...

פורסם

נראה כמו כסת"ח מצוי,

זו בדיקה טובה, נקישות במנוע יכתבו גם על מנוע חדש מהיבואן,

כמובן שתמיד מומלץ לנסוע ליבואן כדי לוודא שהכל בסדר ואין תלונות חריגות, וגם לוודא שהרכב באחריות ולא בוטלה מכל סיבה שהי, מעבר לזה לא נראה שיש ממצא מדאיג לדעתי, ועם אחריות גם לא חושב שיש ממה לדאוג יותר מדי.

נושא השמן אכן לא הגיוני, נראה לי כמו כסת"ח, אך שווה לך לבדוק קודם איך אמורים לבדוק שמן ברכב הזה, זה כתוב בספר הרכב, ואחרי בדיקה כזו תוכל לדעת מה מצב השמן.

 

פורסם

יותר מדי מהר רצים להחליט שזה כסתח מצוי.
מכרתי בשנים האחרונות רכב בן 3, ורכב בן 4.
שתי הבדיקות יצאו ללא כל כסתח מצוי בסעיף השלדה ולא בסעיף המנוע - לא נקישות ולא רעשים או מחסור בשמן.

לאור העובדה שמדובר ברכב בן שנה בערך, עם 36 אלף קמ וסעיף שלדה ומנוע לא נקיים, הייתי נזהר מאוד ולא רוכש לפני שבדקתי שני דברים -

1. ביקרתי במוסך מתמחה שאני סומך עליו, לקבל חוות דעת שנייה.
2. מוודא מחיר חדש אצל היבואן, המחירון לא משקף את המציאות, הדגם בסוף חייו ויש הנחות משמעותיות. יכול להיות שתופתע.

פורסם
בתאריך 30.5.2021 בשעה 16:25, POHUIST כתב:

אחרי הבדיקה במוסך אמרו שצריך להחליף אטם לשתי שסתומים, לרדת מהרכב נכון?

גילית בעצמך את הסיבה האמיתית למכירת הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...