Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי מכירת הפוקוס והחלפת הסיריון של אשתי בi30, מחפש רכב משפחתי עם 2 ילדים,

בדגש על חיסכון, נוחות, ואמינות

חשוב שלא יהיה בגאז' קטן, חשוב שלא יהיה עגלה, כי בעליות של חיפה זה לא יבוא בטוב,

חשבתי על הונדה HRV, אני בכיוון? או יש אלטרנטיבות עדיפות ומומלצות יותר?

(כנראה שאשר עם הרכב לפחות 4-5 שנים בגלל התעסקות בקניית דירה)

פורסם

יצא לך לסוע עליו? הייתה לנו כזאת שנתיים במשפחה, נסעתי עליה לא מעט ולדעתי היא אמנם לא כל כך חלשה, אבל חזקה היא בטוח לא. 

פורסם

אני לא מחפש רכב חזק, 

אך אספק דוגמה לצורך העניין:

יונדאי i30 הישנות 1.6 אוטומט מספיקה לי מהבחינה הזו.

סיריון 1.3 לא.

יכול לספק חוות דעת כללית על הרכב?

פורסם

יש לנו גם i30 ישנה, ולצורך השוואה הHRV מרגישה זריזה יותר. 

 

הHRV הייתה אצלנו בסה״כ שנתיים והייתה חדשה מהיבואן, ככה שלגבי אמינות אין לי הרבה מה לתרום. 

מבחינת נוחות אני זוכר אותה לטובה מאוד, בעיקר מחוץ לעיר, מרגישה מאוד יציבה בכל מהירות/תוואי דרך. 

תחזוקה אופיינית להונדה (מחירי טיפולים קצת מעל הממוצע לדעתי). מבחינת מרווח מאחורה נכנסים שני כיסאות ילדים בכיף, וגם הבגאז׳ מספק לגמרי.

 

 

 

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...