Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת בנושא אחזקת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב 

מעוניין לקנות רכב בתקציב של 60-80 אלף. לדעתי אהנה הרבה יותר מחוויית נהיגה של יגואר/bmw/לקסוס/ביואיק בשנתון 2010-2012 מאשר יפנית/קוריאנית בשנתון קצת יותר גבוה.

לוקח בחשבון שרכבים כאלו עולה יותר להחזיק אבל השאלה כמה... 

אשמח אם יש בקהל החברים מישהו באמת עם נסיון ודעה שיכול לספר/לכוון אותי האם זה כדאי או שאכנס לבור בלי תחתית ואצטער על הרגע הזה... 

תודה וחג שמח לכולם

 

 

פורסם

מצטרף לשאלה. 

עד כמה יהיה יקר יותר (אם בכלל) להחזיק רכב כמו לקסוס IS300H לעומת מאזדה 3/טויוטה קורולה? 

 

אחת כזאת למשל:

https://www.yad2.co.il/item/ggocpfsw/?utm_campaign=m-ToAd&utm_source=Whatsapp&utm_content=Cars&openedFrom=share

 

זה רכב היברידי אז כבר יש יתרון (הפחתה בהוצאות דלק) לעומת רכב עממי כמו טויוטה/מאזדה? 

 

פורסם

אם זה לקסוס,אפשר להיות יחסית רגועים הרכבים מאוד אמינים.  

אבל לקחת בחשבון שזה רכב היברידי לא צעיר,ככה שסוללה/בלאי טבעי יהיה. 

 

יגואר,צריך להסביר?הולך חיישן  וזה יעלה לך כמו אחזקה של שנים ביפנית עממית.

איפה תטפל אם נדלקת לך נורת מנוע?או אם חלילה תצטרך להחליף משולשים/בולמים כי הרכב לא עבר טסט. 

עליות ביטוח וטסט. 

 

במוו יחסית אמינית אם טופלו טוב,אבל שוב יכל להיות תיקונים ב5-10 אלף בלי יותר מידי בלאגן. 

 

זה שאלה בעייתית,כי יכל להיות לך 3 שנים של שקט ושנה אחת שתשקיע ברכב 30 אלף. 

אם אתה רוצה כמה שפחות נזק,לקסוס פרטית עם אחריות לסוללה. 

 

וזה לא שמאזדה חסינה מתקלות,יכל לצוץ דבר פה או שם,הקטע שגם להחליף מנוע במאזדה יעלה לך כמו דבר שטותי ביגואר. 

אם ילך הגיר ביגואר/במוו עדיף למכור את הרכב לחלקים,מוכן לקחת את הסיכון הזה? 

יש לי חבר שהשבית במוו סדרה 5 בגלל תקלה במנוע,כמה תתבאס אם זה יקרה? 

פורסם
לפני 18 דקות, Ido12 כתב:

אם זה לקסוס,אפשר להיות יחסית רגועים הרכבים מאוד אמינים.  

אבל לקחת בחשבון שזה רכב היברידי לא צעיר,ככה שסוללה/בלאי טבעי יהיה. 

 

יגואר,צריך להסביר?הולך חיישן  וזה יעלה לך כמו אחזקה של שנים ביפנית עממית.

איפה תטפל אם נדלקת לך נורת מנוע?או אם חלילה תצטרך להחליף משולשים/בולמים כי הרכב לא עבר טסט. 

עליות ביטוח וטסט. 

 

במוו יחסית אמינית אם טופלו טוב,אבל שוב יכל להיות תיקונים ב5-10 אלף בלי יותר מידי בלאגן. 

 

זה שאלה בעייתית,כי יכל להיות לך 3 שנים של שקט ושנה אחת שתשקיע ברכב 30 אלף. 

אם אתה רוצה כמה שפחות נזק,לקסוס פרטית עם אחריות לסוללה. 

 

וזה לא שמאזדה חסינה מתקלות,יכל לצוץ דבר פה או שם,הקטע שגם להחליף מנוע במאזדה יעלה לך כמו דבר שטותי ביגואר. 

אם ילך הגיר ביגואר/במוו עדיף למכור את הרכב לחלקים,מוכן לקחת את הסיכון הזה? 

יש לי חבר שהשבית במוו סדרה 5 בגלל תקלה במנוע,כמה תתבאס אם זה יקרה? 


אם נתייחס רגע ללקסוס, מעבר לאמינות, אם תצוץ תקלה - זה יהיה קטסטרופה או ברמה סבירה כמו מכונית עממית? 

 

פורסם

תלוי איזה תקלה,אבל התחזוקה של לקסוס היא לא נוראית. 

הרכב גם מחזיק הרבה יותר טוב מאשר במוו וגם סביר להניח שבלקסוס ההיברידים הם פחות עברו אצל ילדים ש״קרעו״אותם. 

 

מה שאני כותב באמת נראה כמו סטיגמה,אבל הכל זה מנסיון אישי של חברים. 

לחפש אחת עם אחריות לסוללה ותיעוד טיפולים,לוודא שזה לא רכב לימון ואמינות אמורה להיות מצויינת. 

 

הכי כלכלי זה לקנות פיקנטו ידנית ב20 אלף,שכבר לא צריך ביטוח מקיף ואפשר לתחזק את הרכב בתחזוקת שבר.(חוץ מבלמים וצמיגים כמובן שבזה אין משחק)

להחזיק לקסוס זה לא כלכלי,גם לא מאזדה ב50 אלף. 

אבל לא הכל זה כלכלי,אם אתה רוצה לקסוס לך על זה. 

זה לא יגואר מזדקנת(לא שיש איתם בעיה,אבל מי שקונה יגואר לא מתייעץ בפורום על עלות אחזקה) 

פורסם
לפני 6 שעות, מיכאל113 כתב:

אשמח אם יש בקהל החברים מישהו באמת עם נסיון ודעה שיכול לספר/לכוון אותי האם זה כדאי או שאכנס לבור בלי תחתית ואצטער על הרגע הזה... 

 

תנסה, ואז או שהחוויה ברכב יוקרה תהיה שווה את הטרחה מבחינתך, וכל שקל שאתה מוציא יהיה מבחינתך מוצדק, או שאחרי זמן קצר תמכור אותה בגרושים לטרייד אין תמורת קורולה יד ראשונה מליסינג, ותגיד תודה שנפטרת מהנבלה.

 

אין נוסחה מוגדרת לזה, ה"כדאי" זה מאוד סובייקטיבי. כל אחד, מה שמתאים לו, ומה שהוא מוכן להקריב בשביל מה שעושה לו טוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...