Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בהחלפת מסנן דלק לרנו קליאו 2014 0.9 TCE


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ba323f,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כחלק מהטיפול התקופתי, רציתי להחליף את מסנן הדלק ברכב.

פעלתי לפי המדריך הבא:

(24) How to replace the diesel fuel filter Clio 4 1.5 dCi - YouTube

במדריך מוצגת גרסת הדיזל.

כבר כשהורדתי את מכסה בית הגלגל הבנתי שמדובר על משהו שונה אבל לא בהרבה… עד שהגעתי לשלב שבו אני מנסה לפתוח את בית המסנן.

פשוט לא מוצא מאיפה אפשר לפתוח את ה"קופסה השחורה". 

מי יכול לעזור?

מצרף תמונה של בית המסנן

692049103_.jpg

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

מה שפירקת זה לא בית המסנן, זה מיכל קאניסטר.

המסנן אצלך נמצא בתוך מיכל הדלק.

אין שום קשר בין מסנן סולר בגירסת הדיזל למסנן ברכב שלך.

יום טוב גם לך

  • פיתרון
פורסם (נערך)

כמו שאמרו אין אצלך מסנן דלק חיצוני כמו בגרסת dci דיזל.

המסנן אצלך חלק מובנה במשאבה בתוך המיכל אין צורך להחליפו.

ולהבא כדאי לא לפרק סתם חלקים מבלי לדעת, אפשר לשאול ולהתייעץ.

אם היית פותח את מיכל הפחם שפירקת היית צריך לחפש חלק כזה חדש/משומש.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

תודה רבה על התגובות! עזרתם מאוד!

למרות זאת, בספר רכב רשום במפורש שיש להחליף את המסנן כל 4 שנים ולכן ניסיתי.

בנוסף, אשמח לדעת מה תפקידו של מיכל הפחם שפירקתי?

 

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...