Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

רציתי לשאול למה חברות ביטוח דורשות תשלום שהוא רק דרך אשראי בשביל ביטוח רכב? 

 

יש לי חבר שהוא נהג חדש, והוא לא מחזיק באשראי. 

הוא מעוניין לעשות ביטוח לרכב אבל כיוון שאין ברשותו אשראי הוא ביקש ממני טובה, לעשות את הביטוח דרך האשראי שלי (לא חייב שהאשראי יהיה של בעל הפוליסה), והוא יעביר לי את הכסף בהעברה בנקאית. 

הכל עובר בתשלום אחד או שניים, אבל הבעיה היא שביטוח חובה תופס מסגרת, ביטוח מקיף לא. 

 

האם אמורה להיות בעיה מבחינתי? עדיף להימנע מלעשות את הטובה הזו? 

 

פורסם

אין שום בעיה שאתה תשלם והוא יהיה בעל הפוליסה וישלם לך במזומן או בדרך אחרת.

אני חושב שאפשר לבקש מחברת הביטוח טופס ביטוח חובה לשלם בדואר או באחד הבנקים ושם חותמים לך ששילמת וכמובן אתה יכול לשלם במזומן.

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

קצת דומה לבעיה של תשלום תמורת רכב משומש והעברת בעלות. אם אתה סומך על החבר שיחזיר לך את הכסף איני רואה בעיה שתסייע לו - גם אני עושה כך מדי פעם עבור קרוב משפחה שאינו משתמש בכ"א (אדם מבוגר מאד שמתקשה להסתגל לאמצעים העכשויים). מעבר לעניין האמון בחבר עליך להביא בחשבון תפיסת מסגרת אשראי כמוכן, אם אתה משלם בתשלומים, עליך לשים לב לעלויות - בעסקת תשלומים ללא ריבית יש עמלה של כ-0.50 ש"ח לכל תשלום, ובעסקה עם ריבית (עסקאות "קרדיט" ושמות דומים) עליך לחשב אותה (אאל"ט יש מחשבונים באתרי הבנקים וחברות האשראי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צו הבנקאות מחייב את הבנקים לספק כרטיס אשראי "דיירקט" ללא עלות.

כלומר אותו חבר יכול לקבל את הכרטיס הנ"ל ודרכו לשלם, בתשלום אחד כאמור ובחיוב מיידי (דומה להעברה הנגדית/בנקאית שהוא מבצע לך)

פורסם
לפני 35 דקות, yorng כתב:

האם אמורה להיות בעיה מבחינתי? עדיף להימנע מלעשות את הטובה הזו? 

 

אין בעיה לעזור לחבר או קרוב משפחה, במידה וזה לא מכביד על המסגרת שלך. 

כמה פעמים שילמתי על מוצרי חשמל לחברים, והם החזירו כל חודש את סכום ההורדה. 

פורסם

אם תפיסת המסגרת מעיקה עליך - תסרב בנימוס.

 

ואם לחבר אין אשראי - שיוציא. היום אי אפשר להתנהל בלי זה. רוצה לעשות הוראת קבע לקו טלפון - חייב אשראי. כנ"ל לשכור רכב או חדר בבית מלון.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני אוהב את סדנת החינוך החינמית שפות''ש לא ביקש.

כנ''ל אין כל בעיה שישלם לך ואז תשלם באשראי. יכול גם לבקש שישלחו לו שובר לתשלום במזומן בדואר.

חשוב לדעת: תשלום בבנק רגיל במזומן כרוך בעלות של כ- 6 שח.

שים לב כי מומלץ לבצע את התשלום הזה רק לביטוח חובה. בביטוח רכוש (צד ג' ומקיף) ישנה נטייה לחברות הביטוח לחייב אוטומטית בחידוש הבא בעוד שנה. שאל את עצמך האם תזכור בעוד שנה לדאוג שלא יחייבו אותך על ביטוח של חבר.

אך כאמור, בחובה אין כל בעיה

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

 

ואם לחבר אין אשראי - שיוציא. היום אי אפשר להתנהל בלי זה. רוצה לעשות הוראת קבע לקו טלפון - חייב אשראי. כנ"ל לשכור רכב או חדר בבית מלון.

הוא בגיל 18, וקיבל חינוך מעט שונה משלנו ככל הנראה: הטלפון רשום על שם ההורים, ולא, הוא לא הולך לבתי מלון ויש לו רכב. אתה שומע כעת את משק הכנפיים הראשון בחיי העצמאות הכלכלית שלו.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 15 דקות, tinoki כתב:

הוא בגיל 18, וקיבל חינוך מעט שונה משלנו ככל הנראה: הטלפון רשום על שם ההורים, ולא, הוא לא הולך לבתי מלון ויש לו רכב. אתה שומע כעת את משק הכנפיים הראשון בחיי העצמאות הכלכלית שלו.

 

כן, כמו אלה שאומרים לך שאוטו זה סתם הוצאה מיותרת, והם מסתדרים מצויין עם תח"צ ואופניים, ואז באים לשנורר ממך טרמפים.

 

לחיות על טוב לב של אחרים זאת לא עצמאות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 20 דקות, tinoki כתב:

שים לב כי מומלץ לבצע את התשלום הזה רק לביטוח חובה. בביטוח רכוש (צד ג' ומקיף) ישנה נטייה לחברות הביטוח לחייב אוטומטית בחידוש הבא בעוד שנה. שאל את עצמך האם תזכור בעוד שנה לדאוג שלא יחייבו אותך על ביטוח של חבר.

נאסר עליהן כבר לפני שנים לחייב אוטומטית ?

  • רעיון טוב! 1

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני 2 דקות, arik100 כתב:

למה לאנשים אין כ"א?

זה נורא מוזר בעיני 

איך אפשר לעקוב ככה אחרי החיובים?

 

יש כאלו שאסור לתת אשראי, או לא יכולים לקבל[לא נראה לי זה המקרה פה].

לעקוב אחרי חיובים-אתה כותב לעצמך כל פעם כמה ביזבזת. לא נוח, אבל אפשרי.

פורסם
לפני 54 דקות, tinoki כתב:

אני אוהב את סדנת החינוך החינמית שפות''ש לא ביקש.

כנ''ל אין כל בעיה שישלם לך ואז תשלם באשראי. יכול גם לבקש שישלחו לו שובר לתשלום במזומן בדואר.

חשוב לדעת: תשלום בבנק רגיל במזומן כרוך בעלות של כ- 6 שח.

שים לב כי מומלץ לבצע את התשלום הזה רק לביטוח חובה. בביטוח רכוש (צד ג' ומקיף) ישנה נטייה לחברות הביטוח לחייב אוטומטית בחידוש הבא בעוד שנה. שאל את עצמך האם תזכור בעוד שנה לדאוג שלא יחייבו אותך על ביטוח של חבר.

אך כאמור, בחובה אין כל בעיה

הוא בגיל 18, וקיבל חינוך מעט שונה משלנו ככל הנראה: הטלפון רשום על שם ההורים, ולא, הוא לא הולך לבתי מלון ויש לו רכב. אתה שומע כעת את משק הכנפיים הראשון בחיי העצמאות הכלכלית שלו.

 

סדנת החינוך היא לא לפותח האשכול אלא לחבר שלו שמסרב להתקדם הלאה וחי על טובות של אחרים.

אני בטוח שסמארטפון דווקא יש לו

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, sperial כתב:

עליך לשים לב לעלויות - בעסקת תשלומים ללא ריבית יש עמלה של כ-0.50 ש"ח לכל תשלום,

 

ממתי? אני אחד שעובר על כל שורה וכל עמלה ובחיי לא שילמתי אגורה על תשלומים ללא ריבית.

 

שילמתי כמה פעמים ביטוח חובה וצד ג' בתור טובה לאדם אחר ב-AIG. לפעמים בתשלום אחד ולפעמים בתשלומים לשנה, לא היו שום עמלות מכל סוג שהוא.

אם הבנתי נכון זה הוגדר אצלם במערכת ככרטיס לגביה חד פעמית כיון שהוא לא ע"ש הלקוח ועל כל עסקה הם מתקשרים מחדש לקבל הסכמה ופרטי כרטיס. תכלס גם כששילמתי שנה אחרי שנה הם התקשרו אלי כל פעם מחדש ובטח שלא גבו אוטומטית.

 

אם אין בעיה של מסגרת ואין סיכון לכסף כי אתה סומך עליו או שהוא משלם לך מראש למה לא?

לצערי התגובות כאן של "חי על חשבון אחרים" כשמדובר בטובה לאדם שלא עולה לך אגורה שחוקה היא תמונת מצב עגומה של החברה הישראלית המודרנית.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 15 שעות, yorng כתב:

רציתי לשאול למה חברות ביטוח דורשות תשלום שהוא רק דרך אשראי בשביל ביטוח רכב? 

 

התשובה היא שזה לא נכון.

ניתן לשלם את הפוליסה בדואר.

שידאג לקבל לידיו את הספח וייגש לדואר.

 

את הביטוח של האופנוע שילמתי ככה פעם אחרונה כך שהתשובה מבוססת נסיון.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...