Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 27.6.2021 בשעה 18:15, elisb כתב:

סליחה על העיכוב אבל חייב לחזור לעדכן שאם מישהו יתקל בבעיה דומה ידע מה הפיתרון:

מדובר במדחס ספיקה משתנה , כאשר חיישן הספיקה הולך המדחס תמיד עובד בספיקה נמוכה לכן אין קירור בנסיעה איטית.

חיישן כזה עולה סביב ה100 \ 150 שקלים - אני החלפתי לבד לא כזה מסובך - החיישן נמצא על המדחס ויש C קליפ שנועל עליו, משחררים קונקטור ואז את הC קליפ והחיישן בחוץ (חשוב קודם לרוקן את המערכת מגז) אחרי שמחליפים ממלאים שוב גז וזהו :D

מוסך מורשה נתן הצעת מחיר של 1000 שקל לחיישן ו1800 שקל למדחס משופץ

רוב המוסכים יציעו פשוט להחליף מדחס לאחד משופץ כי זה הכי קל ומשתלם להם - חבל על הכסף שלכם.

 

כל כבוד  על ההתעקשות.

יש לי בעיה דומה בסובארו פורסטר, נשמע שאתה מבין דבר או שניים ברכבים , אבל מה יעשה אחד כמוני שחצי מההודעה שלך למעלה נשמע כמו סינית! 

רק לרוקן גז ולמלא בחזרה צריך מישהו עם ציוד קרי מוסך .

 

×
×
  • תוכן חדש...