Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צודק, פשוט זה רק בגלל הנוחות שזה ליד הבית (גם השעה הייתה מאוחרת) בזמן שהמים סגורים לכל הבית.

קנייה גדולה בחנות מקצועית באמת מתוכננת, אני פשוט דוחה את זה כל פעם וקופץ ליד הבית :-(.

וח"ח על השירשור :-), בקצב הזה כולנו נצא גם בשלנים מקצועיים וגם אינסטלטורים ואולי עוד מקצוע או שניים אם יפתחו ת'רדים בנושאים אחרים :-).

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש מידע מקדים לא חסרות כל מיני טמבוריות/אספקות טכניות למינהן עם מחירים סבירים וחניה בשפע. תלוי כמובן באיזור הגיאוגרפי שלך. 

 

פורסם

יש לנו בצנרת של הכיור במטבח נטייה להצטברות שומן בצנרת ביוב (לא נבלם בסיפון)

למישהו יש פתרון חוץ מלבנות לוכד שומנים ולהעביר בו את המי ביוב ? 

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא לשפוך הרבה שמן לכיור, בעיקר לא שומן של בקר. לערבב עם מים ולשים בבקבוקים/שקיות בפח.

כדאי לשטוף פעם בשבוע את הכיור עם אקונומיקה ומים חמים ולשפוך גם קצת אקונומיקה ישר לתוך החור.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא שופכים שמן לכיור. תערבב רותו בסבון כלים ומים ואז הוא לא יתיישב בצנרת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שמן של טיגון וטונה וכאלה שופכים לשקית ולפח.

לא בכיור!

זה המקור להרבה בעיות, וברגע שמתחילות סתימות קשה מאוד לפתור אותן אלא רק ניקוי עם ספירלה של הצנרת להורדת כל השומנים.

 

ובלי שום קשר.

מים רותחים לכיור פעם בשבוע בערך עושים לצנרת טוב.

אבל לא כוס מים. כמה ליטרים.

 

 

 

.

פורסם

יש לי גם בעיית אנסטלציה - כל הורדת מים באסלה קופצות ממנה החוצה כמה טיפות. הכיוון והכמות משתנים רנדומלית. מישהו יודע איך אפשר לגרום לאסלה להפסיק לירוק עלי?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

מעתיק ממקום אחרך

 2 אפשרויות:

1. הבעיה באסלה - לפעמים נקב היציאה של המים באסלה נסתם חלקית מאבנית,

זה גורם למים לצאת בהתזה חזקה מעבר לצורך מה שגורם להם להיזרק החוצה,

הפתרון הוא ניקוי מוחלט של האבנית מנקודת יציאת המים באסלה.

2.יש בניאגרות הפשוטות כמו ווסת פלסטיק שיושב בפתח הצינור שמוביל את המים מהניאגרה לאסלה,

תפקידו למתן את זרם המים ולמנוע "נפילה" חזקה של מים לאסלה שגורמת לגלישה שלהם החוצה,

צריך לבדוק אם החלק לא נשבר [יש לו כמו 3 שיניים] או שהוא לא ברח ממקומו

 

ןאני מוסיף. יכול להיות שהאסלה לא מפולסת אם זאת אסלה תלויה

 

.

פורסם

ללא ספק. רק שהבחירה לא תמיד בידך, לפעמים אתה נדרש להתעסק עם ברזים פחות איכותיים שמישהו אחר התקין. 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ברז פרח "נשר" מטפטף ממש מעט אם לא סוגרים את הידית חזק.

 

עד כמה יש הגיון בהחלפת "המנגנון" בלבד? עולה כ 50 ש"ח. 

 

או שכדאי להחליף את כל הברז? 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...