Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

נשרפה לי נורה ראשית ברכב יונדאי I20 שנת 2015 - צורה חדשה.

כשבאתי להוציא את הנורה השרופה כדי להבין איזה סוג היא, שמתי לב שיש לי שני נורות ראשיים:

1. HB3 - זאת הנורה שנשרפה

2. H7 - לא פעילה

 

ראיתי בכל מיני סרוטנים שהנורה השניה משמשת כנורה שמציינת את כיוון הנסיעה - כמו למשל:

 

אצלי הנורה קיימת (אחת בכל צד) אך למעשה אין לה שימוש בכלל.

 

מישהו מכיר את הפונקציה הזו ברכב הזה ? האם החליטו לבטל אותה בישראל ?

יש למישהו המלצה על נורות HB3 טובות להחלפה ?

 

תודה

 

פורסם (נערך)

מה הכוונה "אין לה שימוש בכלל" ?

נורה אחת  אור נמוך , נורה שניה אור גבוה.

הלא כך הדבר?

 

ניסית לבדוק את הפנסים כאשר מצב אור גבוה מופעל?

(כלומר ממש לצאת מהאוטו ולהסתכל על הרכב מקדימה)

 

באחד האתרים מצאתי נורה כזאת תוצרת פילפס בזול.

נשמע טוב על הנייר, נקווה שגם מאיר טוב  על האוטו.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

HB3 זה לא משהו מיוחד נורת חוט להט בודד סטנדרטית ודי נפוצה, יש בכל חנות - אם אתה רוצה משהו איכותי קנה פיליפס או אוסראם.
הH7 זה האור הגבוה, אין ברכב שלך נורות 'לא בשימוש'.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

פות"ש, הנורה שאתה מדבר עליה היא תאורה עוקבת פניה.

כשאורות הרכב דולקים, וההגה מסובב לימין או לשמאל, הנורה הזו אמורה להידלק בכיוון הסיבוב של ההגה.

 

.

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם

איני מכיר את הרכב, אך מחיפוש קצר בגוגל נראה שיש פנסים שמגיעים עם הפיצ'ר המוכר שנקרא Cornering Lights, או בעברית פנסים עוקבים.

בדרך כלל, משתמשים בפנסי הערפל לפיצ'ר הזה והמטרה שלו היא להאיר את צדי הדרך כאשר הרכב פונה לכיוון מסוים. נראה שב-i20 זה עובד דרך

הנורה של ה-H7, שככל הנראה גם משמשת לאור גבוה.

 

אם אתה מסובב את ההגה וזה לא עובד לך, כנראה שיש לך דגם פנס אחר (פשוט יותר) וה-H7 הוא פשוט אור גבוה. 

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

^

בקבוצת VAG משתמשים בפנסי הערפל.

ביונדאי - קיה יש נורת H7 נוספת בין הנורה של תאורת המעבר לנורת אור הדרך. 

 

 

@zeus_the_king תוכל להעלות תמונה של הפנס הרכב שלך?

עריכה אחרונה על ידי TDI
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 20 שעות, IsraCar כתב:

נורה אחת  אור נמוך , נורה שניה אור גבוה.

הלא כך הדבר?

 

 

לפני 18 שעות, shellcase כתב:

הH7 זה האור הגבוה, אין ברכב שלך נורות 'לא בשימוש'.

 

לפני 12 שעות, Fraysa כתב:

אם אתה מסובב את ההגה וזה לא עובד לך, כנראה שיש לך דגם פנס אחר (פשוט יותר) וה-H7 הוא פשוט אור גבוה. 

מסתבר שהנורה עם החיבור של HB3 היא גם עבור אור נמוך וגם עבור אור גבוה (ככה זה לפחות עובד בפנס השני שלא שרוף)

 

 

לפני 12 שעות, TDI כתב:

פות"ש, הנורה שאתה מדבר עליה היא תאורה עוקבת פניה.

כשאורות הרכב דולקים, וההגה מסובב לימין או לשמאל, הנורה הזו אמורה להידלק בכיוון הסיבוב של ההגה.

זה גם מה שאני חשבתי, והסרטון שהעלתי בדיוק מוכיח את זה. השאלה היא למה אצלי ברכב זה לא עובד ? הזזתי את ההגה ואף נורה "עוקבת פניה" לא נדלקת ...

אולי צריך להגדיר את זה איכשהו ?

 

לפני 12 שעות, TDI כתב:

תוכל להעלות תמונה של הפנס הרכב שלך?

מצרף תמונה של פנס הרכב שלי.

1275651151_.thumb.jpg.d909555973cf7fc68fcf159852fcd4de.jpg

פורסם

מעניין, כנראה האורות הגבוהים מופעלים על ידי תריס בעדשה.

בכל מקרה, בספר הרכב שלך מצויין הפרט הבא:

image.png.d33c3a84d0292309bb1196ad044e908a.png
שים לב שהרכב חייב להיות בנסיעה, נסה להסתובב באיזור חשוך ולראות אם בסיבוב הגה אתה רואה עוד אור נדלק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...