Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף ? אודי Q5 או לקסוס RX300 שנת 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני כלי רכב עם אופי מאד שונה.

 

לדעתי תלוי בהעדפה של הרוכש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מדובר ב2 רכבים שמתחרים בסגמנט זהה אך הDna שלהם מאוד שונה.

האודי מותג גרמני, מכוייל באופן קשיח יותר, מסייע לו להיות יותר דינאמי.

תאי הנוסעים זוכים לביקורות חיוביות על תאי הנוסעים שלהם אם כי פחות על הישרדותם בתנאי האקלים הישראלי, אולי שופר מאז.

גם אופי המנוע גיר אמורים להיות מהירים יותר.

צפה לעלויות אחזקה גבוהות בכל הקשור לחלפים, טיפולים ותקלות.

 

לעומתו הלקסוס rx300 (מניח שאתה מדבר על ה2.0 טורבו שלהם).

אמריקאי באופיו, נוח, רך יותר, פחות דינאמי עקב כיול רך יותר, תאי הנוסעים בדורות הקודמים ובשאר דגמי לקסוס שורדים יפה את תחלואי הזמן והאקלים, עלויות האחזקה שפויות מאוד, הrx350 הקודם היה דגם מאוד אמין.

כעת עם העיצוב החדש והנאה (יש שיגידו מוחצן מדי) היא נראית רעננה וצעירה יותר, גם פנים הרכב יישר קו וללא ספק בינהן הייתי הולך עליה.

 

בהצלחה

פורסם (נערך)

אם עלויות האחזקה רלוונטיות, הלקסוס עדיפה ובגדול.

עריכה אחרונה על ידי o.r
פורסם
מדובר ב2 רכבים שמתחרים בסגמנט זהה אך הDna שלהם מאוד שונה.
האודי מותג גרמני, מכוייל באופן קשיח יותר, מסייע לו להיות יותר דינאמי.
תאי הנוסעים זוכים לביקורות חיוביות על תאי הנוסעים שלהם אם כי פחות על הישרדותם בתנאי האקלים הישראלי, אולי שופר מאז.
גם אופי המנוע גיר אמורים להיות מהירים יותר.
צפה לעלויות אחזקה גבוהות בכל הקשור לחלפים, טיפולים ותקלות.
 
לעומתו הלקסוס rx300 (מניח שאתה מדבר על ה2.0 טורבו שלהם).
אמריקאי באופיו, נוח, רך יותר, פחות דינאמי עקב כיול רך יותר, תאי הנוסעים בדורות הקודמים ובשאר דגמי לקסוס שורדים יפה את תחלואי הזמן והאקלים, עלויות האחזקה שפויות מאוד, הrx350 הקודם היה דגם מאוד אמין.
כעת עם העיצוב החדש והנאה (יש שיגידו מוחצן מדי) היא נראית רעננה וצעירה יותר, גם פנים הרכב יישר קו וללא ספק בינהן הייתי הולך עליה.
 
בהצלחה
איזה דגם ושנים הלקסוס rx350 נחשב אמין?
פורסם
בתאריך 26.1.2021 בשעה 10:19, GTI33 כתב:

מדובר ב2 רכבים שמתחרים בסגמנט זהה אך הDna שלהם מאוד שונה.

האודי מותג גרמני, מכוייל באופן קשיח יותר, מסייע לו להיות יותר דינאמי.

תאי הנוסעים זוכים לביקורות חיוביות על תאי הנוסעים שלהם אם כי פחות על הישרדותם בתנאי האקלים הישראלי, אולי שופר מאז.

גם אופי המנוע גיר אמורים להיות מהירים יותר.

צפה לעלויות אחזקה גבוהות בכל הקשור לחלפים, טיפולים ותקלות.

 

לעומתו הלקסוס rx300 (מניח שאתה מדבר על ה2.0 טורבו שלהם).

אמריקאי באופיו, נוח, רך יותר, פחות דינאמי עקב כיול רך יותר, תאי הנוסעים בדורות הקודמים ובשאר דגמי לקסוס שורדים יפה את תחלואי הזמן והאקלים, עלויות האחזקה שפויות מאוד, הrx350 הקודם היה דגם מאוד אמין.

כעת עם העיצוב החדש והנאה (יש שיגידו מוחצן מדי) היא נראית רעננה וצעירה יותר, גם פנים הרכב יישר קו וללא ספק בינהן הייתי הולך עליה.

 

בהצלחה

רשמת מדוייק, אני גם הייתי לוקח את הלקסוס, אודי בלי אחריות זה יכולה להיות מכה קשה לכיס.

  • אהבתי 1

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הייתי לוקח בחשבון במוו X3 , טוב מאוד באותם סעיפים ששני הרכבים פחות טובים בהם, הוא אמין, זריז ב2.0 ליטר טורבו, נוח מאוד, מרווח וכיף לנהוג בו.

פורסם

מסכים עם מייק הגדול לעניין ה-x3

בין האופציות שהעלת הייתי הולך לכיוון הלקסוס בעיקר בהיבט הסחירות העתידית.

למרות שאף אחד לא נביא מנסיון של חברים בעלי ג׳יפיונים של אאודי אכלו מרורים בניסיון למכור את הרכב לעומת בעלי לקסוסים שמכרו מהר ומעל המחירון.

×
×
  • תוכן חדש...