Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מאזדה 3 2008 1600 סמ"ק,

לפני  שבועיים בדיוק החלפתי משאבת ABS משופצת כי בזמן בלימה הדוושה היתה שוקעת, 

היום נדלקה לי מנורה של ה ברקס, דבר ראשון  בדקתי נוזל בלמים ואז ראיתי שהוא ריק,  

יש לציין שהשבוע ביום שני בדקתי נוזלים של כל הרכב והכל היה תקין   גם הנוזל ברקס. 

האם נראה לכם שיש קשר בין המקרים?  

מה יכולה להיות הבעיה? 

נראה לי מוזר שכל השמן ממש נעלם תוך כמה ימים ברמה כזאת שנדלקה נורה,

הרי אם זה היה מעיד על שחיקה בפרפידות הנוזל היה יורד לאט יותר והיה חסר קצת ובמקרה כאן ממש חסר הרבה נוזל. 

אביב8)

פורסם

כמו שאמרו מעלי - אל! תנהג ברכב אפילו לא מטר.

לגרר ולמוסך.

 

מערכת הבלמים חייבת להיות אטומה! נזילה או בועות אוויר במערכת = אין בלימה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

תודה, 

אני אגרור את הרכב ביום שני,  בינתיים הוא מתחת לבית בלי תזוזה,  

איך אני יכול לוודא שהנזילה ה היא רק מהמשאבת ABS ולא ממקום אחר,  

המשאבה נראית רטובה למטה?  רק שאני לא יכול להיות בטוח אם זה מעכשיו או בזמן שהחליפו אותה ונשפך שם שמן? 

יש מקומות נוספים שאני יכול לחפש נזילות על מנת לשלול אותם ולהיות בטוח שזאת המשאבת ABS? 

אני רוצה לעשות את הבדיקות שלי ולבוא מוכן למוסך. 

 

עריכה אחרונה על ידי B&W250

אביב8)

פורסם

אם אתה לא רואה סימני שמן ממקומות אחרים כנראה שרק מהמשאבה.

גם הכי הגיוני שזאת משאבה אם רק החליפו אותה.

אבל רק מחדד ואומר שוב אל תעז לנסוע באוטו לשם אלא אם כן יש לך משאלת מוות😁

×
×
  • תוכן חדש...