Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים, 

אני אדם ללא שום ידע ברכבים / מכוניות.

רכשתי לפני כמה חודשים יונדאי i10

מאחת החברות המוכרות.

 

כשקניתי את הרכב התברר שהוא מגיע עם פיצ׳ר מגניב שלא הכרתי:

בערב, כשאני מדליק אורות, אם אני פונה ימינה - האורות הקדמיים כמו מסתובבים ימינה (או שמא זה פנסים אחרים שנדלקים?)

אותו דבר בפנייה שמאלה.

זה ממש אחלה ועוזר להיכנס לחניות בחושך.

 

אבל עברו כמה חודשים ופתאום זה נעלם.

אין יותר אורות בפנייה. 

אני לא יודע אם לחצתי על משהו. לא זכור לי.

לא יודע אם משהו נשבר, נראה לי לא סביר.

 

אשמח לעזרתכם.

תודה רבה

 

פורסם

זה נקרא אורות עקיבה (מלשון לעקוב) ובהפעלת איתות, ו/או בסיבוב הגה וכשאורות המעבר (נמוכים) דולקים,

נדלק פנס ערפל קדמי של אותו הצד וברוב המכוניות זה פעיל רק במהירויות נסיעה נמוכות.

אולי לחצת בטעות על לחצן פנסי ערפל קדמיים כך שהם דולקים קבוע כשדולקים האורות מעבר (נמוכים)

ולכן אין לך תאורת עקיבה.

בדוק כך: הדלק אורות המעבר וראה אם דולקים גם פנסי הערפל הקדמיים ואם כן אז כבה אותם ופעולת העקיבה תחזור.

הערה - הדלקת פנסי ערפל מותרת רק בזמן ערפל.

image.png.14f86f744e4406c51c61b4058b8542b5.png

 

בברכה  -  רפי לין

פורסם

תודה על התשובה @רפי לין

איפה אני בודק את זה? ב"מוט" שמדליקים בו את האורות? 

MOPAI 2 צבע ABS רכב פנים אורות רמת מוט למעלה קישוט כיסוי מדבקות עבור שברולט  קמארו 2017 עד רכב סטיילינג-Leather bag

 

 

אני לא מצליח לכבות את האורות שסימנת בתמונה שלך. ברגע שאני מניע את הרכב הם נדלקים ואני לא מצליח לעשות שול דבר שיכבה אותם. 😔

פורסם (נערך)

ביונדאי i10 אלו לא פנסי ערפל אלא אורות יום, הם נכבים כשמדליקים את האורות הראשיים.

 

האם התאורה נעלמה באותו הזמן בפניות לשני הצדדים? לפעמים מדובר בנורה נפרדת שנמצאת באותו מקום, יכול להיות שפשוט נשרפו הנורות וצריך להחליף.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני 13 דקות, yoav911gt2 כתב:

הכי פשוט למצוא את ההסבר בספר הרכב שמגיע עם הרכב.

מעריך את התשובה אבל ישבתי על הספר ולא ראיתי שום דבר רלוונטי, במידה ואתה מכיר עמוד ספציפי אשמח שתפנה אותי. 

פורסם

גש לפרק תפעול הרכב\שימוש , תת פרק תאורה\אורות הרכב.
כל המידע שתצטרך יהיה שם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...