Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לעזרה אני מרגיש אבוד.

מחפש רכב לזוג צעיר עם ילדה בדרך , תקציב עד 60 אלף בערך , רוב השימוש של הרכב נסיעות בין עירניות של שעה וחצי/שעתיים  ביום בנוסף לפקקי הצפון. חסכוני ואמין. 

כרגע יש ברשותנו סוזוקי סוויפט 2007 היא באמת אחלה מבחינת של חסכון אך לאור התרחבות הקרבה מחפשים רכב יותר גדול ועל הדרך נשמח גם לחסכוני ואמין יותר.

תודה רבה!

פורסם

חפש הונדה ג'אז, נשמעת בדיוק מה שאתה מחפש (חסכונית, אמינה בטוחה יחסית ומרווחת יחסית לגודל).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לאחר 3 ימים עם הונדה ג'אז שכורה,ממליץ לנסות אותה לפני.

בשבילי החוויה הייתה מזעזעת מבחינת נוחות וכוח.

ואני מגיע ממאזדה 3/2 או יונדאי איוניק...לא משהו מטורף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 34 דקות, Potato כתב:

לאחר 3 ימים עם הונדה ג'אז שכורה,ממליץ לנסות אותה לפני.

בשבילי החוויה הייתה מזעזעת מבחינת נוחות וכוח.

וואלה!
טוב שאתה אומר.
גם אני במצב דומה לזה של פות"ש (למבד הנסועה הגבוהה) וגם חשבתי על הג'אז.

אם לא ג'אז אז מה עם אאוריס? i30 ? קאיה סיד?
 

פורסם

תבדוק לדעתי על קיה ריו או יונדאי i25 אפשר למוא רכבים במצב ממש טוב והם אמינים. אני חיפשתי נצח עד שמצאתי, בסוף מסתבר שיש בטרייד מוביל רכבים במצב מעולה והם מבעלות פרטית. טיפה יותר יקר לפעמים אבל חוסך זמן וכאב ראש

פורסם

תודה רבה!

ראיתי ביד 2 , סקודה ראפיד 2015 , 1390 סמ"ק ו122 כ"ס.

יד 1 פרטי , 57,000 קילומטר .

טסט עד מרץ 2021 והוא רוצה 53,000 לפי מחירון שבדקתי בלוי יצחק 51,500 ש"ח

 

מה דעתכם שווה ללכת על זה?

×
×
  • תוכן חדש...