Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת סוללה לשואב אבק דייסון v6


lolshimi11
שימו לב! השרשור הזה בן 1239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים, רציתי לשאול האם למישהו יצא להחליף סוללה לשואב הנ"ל.

ראיתי שיש אפשרות לרכוש סוללה ישירות מהיבואן, אבל חשבתי שאולי יש אופציה זולה יותר, לצורך העניין סוללה חלופית/יבואן מקביל/הזמנה מאמזון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

מצטרף...

הסוללה בV8 שלי כבר מחזיקה פחות מהרצוי. היבואן רוצה 500 ש"ח על סוללה ואני אומר שהוא ודייסון יכולים ללכת לה***ן 😡. כבר אעדיף להוסיף מאתיים שקל ולקנות שואב סיני דומה. אמזון לא מוכנים לשלוח סוללות לארץ (לא מקוריות ולא תחליפיות). יש עוד מקור לסוללות אמינות במחיר טוב?

 

דרך אגב, אין סיכוי שאקנה או אמליץ למישהו על דייסון בעתיד. עם אורך חיי סוללה עלוב כל כך, זו פשוט תמורה מחורבנת למחיר. זה דבר אחד, להוסיף אלף שקל על מוצר למשך 10 שנים ואחר לגמרי למשך 3 שנים.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי V8 שקניתי באמצע 2016. עובד כמו סוס עד היום עם 0 תקלות.

מה שכן, הסוללה מתה לפני שנה, הלכתי ישירות ליבואן בפתח תקוה והחליפו שם לסוללה חדשה מקורית ב500 שקל עם אחריות ל6 חודשים.

שווה את הסכום? לדעתי, כן.

 

לא ברור הטענות שלך על הסוללה, מה אתה מנקה מפעל בעבודה איתו? לבית ממוצע זה מספיק בהחלט

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
  • אהבתי 1

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מניסיון אישי, אבל למיטב הבנתי מספקים לפחות 90% מהתמורה (ב-30-45% מהמחיר, כן?).

כשקניתי את שלי, ידעתי שהוא עולה הרבה יותר מהסינים, אבל הנחתי שאני משלם על איכות שתחזיק מעמד יותר זמן. כשכבר לאחר פחות משנתיים וחצי, הסוללה לא מספיקה לשאיבה שלמה של הרכב, זה ממש מאכזב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את התסכול, אבל רוב הסוללות במוצרי חשמל הם למיטב הבנתי עם אורך חיים דומה. קח למשל סמארטפונים, כבר אחרי שנה-שנה וחצי רצוי להחליף.

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים עם זה.

כל הטלפונים שלי שרדו לפחות 3 שנים עם חיי סוללה מספקים בסופם (גם אם פחות טובים מכשהיו חדשים). הסוללות של מברגת המקיטה שלי לא מראות התעייפות בנתיים בסביבות גיל 3.

הדייסון לאחר שנתיים וחצי מחזיק אולי 2 דקות במצב טורבו - על הפנים.

ועל זה אני שוב מוסיף את עניין המחיר - 500 שקל לסוללה בלבד. זה כמעט העלות של כל השואב אצל הסינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהבנתי הבטריה לV6 היא אחת המבוקשות (ויש מבחר לא קטן של כאלה באמזון למשל בסביבות ה$30-$35). אולי ספציפית בדגם הזה יש בעיה?

אגב הדגמים הסינים הזולים ממש לא עובדים אותו דבר מניסיון.
יש לנו V10 וV11 בבית ומאוד מרוצים משניהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

ברשותי דייסון V6 כבר הרבה זמן. הסוללה המקורית החזירה את נשמתה לבורא אחרי שלוש שנים, הפסיקה להטען והבהבה מספר פעמים במהלך ניסיון הטעינה שלה.

רכשתי סוללה חלוםפית מדוד אלי. עלה לי 30 דולר בערך.

אחרי שמתרגלים לשואב אל חוטי, לא ניתן לחזור אחורה.  

לפני חודשיים גם היא התפגרה, למזלי הזמנתי 2 במקור. 

הסוללה החלופית מחזיקה פחות מהמקורית, החזיקה להערכתי שנה וחצי בשימוש מכובד מאד. 

תהליך ההחלפה פשוט מאד, מפרקים 2 ברגים והסוללה נשלפת, מכניסים את החזדשה ומחזירים את הברגים.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

חבר שלי הזמין את אלה וטוען שהן עובדות לא רע, קצת פחות חזק מהמקור אבל מן הסתם כל דבר יהיה שיפור לסוללה עייפה, גם אם מקורית.

ה-V8 שלנו עובד קשה ולאחר כשנתיים עם האביזר הגדול (ההוא שמסתובב) התחילו קיטועים בפעולה, בזמן שעם אביזרים רגילים זה עובד בסדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, A_lex כתב:

לא מסכים עם זה.

כל הטלפונים שלי שרדו לפחות 3 שנים עם חיי סוללה מספקים בסופם (גם אם פחות טובים מכשהיו חדשים). הסוללות של מברגת המקיטה שלי לא מראות התעייפות בנתיים בסביבות גיל 3.

הדייסון לאחר שנתיים וחצי מחזיק אולי 2 דקות במצב טורבו - על הפנים.

ועל זה אני שוב מוסיף את עניין המחיר - 500 שקל לסוללה בלבד. זה כמעט העלות של כל השואב אצל הסינים.

 

נראה לי הבעיה שלך זה משך ההפעלה ולא בריאות הסוללה. מציע לך לשקול לשדרג ל11, אורך הפעלה אחת שם הוכפל.

 

לפני 19 דקות, ArikM כתב:

היי,

 

ברשותי דייסון V6 כבר הרבה זמן. הסוללה המקורית החזירה את נשמתה לבורא אחרי שלוש שנים, הפסיקה להטען והבהבה מספר פעמים במהלך ניסיון הטעינה שלה.

רכשתי סוללה חלוםפית מדוד אלי. עלה לי 30 דולר בערך.

אחרי שמתרגלים לשואב אל חוטי, לא ניתן לחזור אחורה.  

לפני חודשיים גם היא התפגרה, למזלי הזמנתי 2 במקור. 

הסוללה החלופית מחזיקה פחות מהמקורית, החזיקה להערכתי שנה וחצי בשימוש מכובד מאד. 

תהליך ההחלפה פשוט מאד, מפרקים 2 ברגים והסוללה נשלפת, מכניסים את החזדשה ומחזירים את הברגים.

 

 

V6 ישן מדי לטעמי מבחינת עלות תועלת של החלפת סוללה, כבר עדיף לשדרג את הדגם.

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מה שאני כן ממליץ זה להחזיק פילטרים ספייר, ואת אלא אםשר לרכוש בזול באמזון (גם ארה״ב וגם אנגליה ישלחו לפה), או אלי אקספרס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל כי לוקח זמן עד שהם מתייבשים ואי אפשר להשתמש בהם עד שהם יבשים, והמכשיר מושבת בינתיים. ושנית אנחנו מצאנו שכשהחלפנו את הפילטר בפעם הראשונה בV10 (אני חושב שלאחר כשנה וחצי), זה ממש החזיר את המכשיר לחיים.

אגב עשיתי את זה בהמלצה של חברים (שגם הם היו שוטפים את המקורי תמיד והחליטו להזמין חדשים), והם צדקו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...