Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

התעניינתי כאן לפני כשבוע לגבי רכישת נירו יד 2.

מודל 2017 עם 52 אלף ק"מ בטרייד מוביל הוצאתי ב96 אלף ש"ח, אבל כמו כל רכב יד 2, יש כמה ריגקטים קוסמטיים. 

 

במקביל, שמתי לב שיש עכשיו הנחה של 5000 ₪ למועדון הוט ברכישת רכב חדש, 140,900 ואני תוהה האם אפשר לקבל הנחה נוספת מעבר לכך? 

יש להם אינטרס למכור לי במחיר טוב יותר בעת הזו? 

אם לא, מה נהוג וניתן" להוציא" מעבר כשבאים להתמקח מול יבואן? 

האם יש קאצ' במבצע הזה? 

פורסם

מדובר בדגם מבוקש וההנחות עליו לא גבוהות. 

בדרך כלל במבצעים הללו יש הטבת אבזור בנוסף להנחה. 

אז קח בחשבון שאיך שלא תסתכל על זה, אתה תשלם כ-142/3 אחרי רישוי. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, markb205 כתב:

מדובר בדגם מבוקש וההנחות עליו לא גבוהות. 

בדרך כלל במבצעים הללו יש הטבת אבזור בנוסף להנחה. 

אז קח בחשבון שאיך שלא תסתכל על זה, אתה תשלם כ-142/3 אחרי רישוי. 

יש טיפול ראשון חינם ו-20 אחוז הנחה על אבזור נוסף (מרימי שמשות, מצלמת דרך, חבילת גלישה...)
 

מחיר כביש זה 143210.

לדעתכם מדובר במחיר אטרקטיבי לדגם?
מה שמציק לי זו האחריות הכולל ל-3 שנים ו-5 שנים על המערכת ההיברדית בעוד ביונדאי זה 5 ו -7.

האם במחיר הזה ניתן להשיג משהו טוב יותר ו/או במחיר נמוך יותר ניתן להשיג משהו באותה רמה?

יונדאי איוניק דגם סופרים תעלה בערך 139 עם עוד שנות אחריות כמו שכתבתי למעלה.

עריכה אחרונה על ידי kidan
×
×
  • תוכן חדש...