Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פירקתי פילטר שמן ויצא שם קצת ריח של דלק. האם זה תקין?
איך נראה לך??

חזקל לא מתאים לך שאלות כאלה, אתה די וותיק בפורום, בשביל לשאול שאלות כאלה!

סבירות גבוהה שמשאבת הדלק שלך תקולה( דיאפרגמה קרועה) ואתה אמור להחליף משאבה , שמן מנוע, ומסנן שמן,( במידה ועוד לא החלפת)כולי תקווה שתמצא בכלל משאבת דלק לפורד אנגליה!

מענין אם בשוק עתיק הוצא למכירה משאבה כזאת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
איך נראה לך??

חזקל לא מתאים לך שאלות כאלה, אתה די וותיק בפורום, בשביל לשאול שאלות כאלה!

סבירות גבוהה שמשאבת הדלק שלך תקולה( דיאפרגמה קרועה) ואתה אמור להחליף משאבה , שמן מנוע, ומסנן שמן,( במידה ועוד לא החלפת)כולי תקווה שתמצא בכלל משאבת דלק לפורד אנגליה!

מענין אם בשוק עתיק הוצא למכירה משאבה כזאת!

בברכה

צביקה

ליחזקאל מבורך שלום רב!

בתשובה לשאלתך בהודעה פרטית ששלחת לי, שבו שאלת מה הקשר בין מנשאבת דלק ולחדירת דלק לשמן, ברצוני להבהיר לך, שבמקרה של דיאפרגמה קרועה במשאבת הדלק, יחדור דלק לשמן, וידלל אותו וכמובן יעשה נזק למנוע , על ידי הורדת לחץ השמן, ושחיקת המנוע על ידי הדלק ששוטף את השמן מהצילנדרים ומהמסבים, בדיקת מפלס השמן , תגלה לך מיידית באם המשאבה מחדירה דלק לשמן:

מפלס שמן גבוה בצורה משמעותית יהוה אינדקציה לכך, ומחייב החלפת משאבת דלק מיידית

וריקון שמן המנוע, פרוק מסנן השמן והחלפתו מחדש!

תערובת עשירה בקרבורטור, שימוש ממושך בצוק ידלל גם הוא את השמן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

יש לי שאלה צביקה נתן לך תשובה מלאה ומפורטת אז מה לא ברור?

לך תחליף משאבת דלק כי אים לא תחליף משאבה אתה תחליף מנוע ולא יעזור כלום.

 

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...