Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, daniel204 כתב:

כשהזמן שלך+ הנוחות שווה יותר מ× (משתנה). במקרה הזה המשתנה הוא סדר גודל של עלות אחזקת רכב אז כנראה ששווה להוסיף עוד רכב, אחרת לא. 

נראה שרק אתה תדע לתרגם את השווי של הזמן שלך והנוחות לכסף. 

 

במקרה ואתה מחליט להוסיף רכב לצורך הדוגמא פורטה 13 (רכב עיקרי) עולה סביב ה30,000 שח 

מאזדה 2 משנת 11 (רכב משני) נמכר סביב 18,000 שח 

שני הרכבים אמינים מאוד, עוד 8,000 שח ליישורי קו+ עוד ביטוח אמור להספיק. 

מאזדה 2 משנת 11 במצב טוב תעלה לפחות 20K++
מנסיון שחיפשתי אחת לא מזמן.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביולי האחרון מצאתי לגיסתי מאזדה 2 משנת 11 עם פחות מ130,000 קמ מטופלת רק במאזדה ואפילו עם טסט לשנה, סגרנו על 17, בוצע לרכב יישור קו במאזדה בעוד 2,000 שח. 

בשביל רכב טוב צריך סבלנות @llaavvii

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לרכב יש שם רכב הוא כספומט אלא שהוא לא נותן כסף הוא רק לוקח ברכב יש המון הוצאות טיפולים רשיונות ביטוחים וכו' (וככל שהרכב ישן יותר זה מתיקר) ולכן גם אם תרויח עכשיו בהמשך הזמן אתה כבר תפסיד 

פורסם (נערך)

לאור ההקדמה שלך אתה בטח יודע שברכב אין דבר כזה "להפסיד" או להרוויח.

רכב זה הוצאה, והמטרה שלך היא הוצאות סבירות בתמורה לנוחות.

מניסיון, אפשר להחזיק רכב מיני נוסף בן 6-8, שיתפקד כרכב שני עם 13-15 אלף ק"מ לשנה, בעלות חודשית ממוצעת של 650-700 ש"ח לחודש (להוציא עלות הרכישה).

גם אם אחזקת שני רכבים תעלה קצת יותר, ומצד שני מביאה לנוחות ולשיפור באיכות החיים, יש כאלה שזה שווה להם.

 

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 4 שעות, lesles כתב:

קונה בפחות מחצי מהתקציב שלך 2 פנדות ידניות או אלטו ושות' ושלום על ישראל.

 

ומה הסיכוי שהוא ימצא שתיים כאלה שלא ידרשו הוצאה מסיבית על יישור קו + תיקונים, כי הבעלים הקודם שם מי ברז ברדיאטור ועשה טיפולים פעם באף פעם עם הזבל הכי זול, כי זה אוטו זול ואין מה להשקיע בו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 46 דקות, vadim6385 כתב:

 

ומה הסיכוי שהוא ימצא שתיים כאלה שלא ידרשו הוצאה מסיבית על יישור קו + תיקונים, כי הבעלים הקודם שם מי ברז ברדיאטור ועשה טיפולים פעם באף פעם עם הזבל הכי זול, כי זה אוטו זול ואין מה להשקיע בו

יש סיכוי.

למצוא אחת באיזור קצרין כנראה יהיה מאתגר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הסיכוי לא גבוה.

 

אלה מכוניות שקונים אותם בד"כ סטודנטים תפרנים, מטפלים רק כשזה מפסיק לנסוע, ומעיפים כשמסיימים את התואר ומוצאים עבודה עם אופציה לרכב חברה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא קיבלו אותי

 

ראו שאני יודע גם קרוא וגם כתוב

  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 שעות, GABIUBOGI כתב:

האם לדעתכם שווה לעשות מהלך כזה? האם כדאי לשלם 2 ביטוחים, 2 אחזקות ,2 טסטים ויותר תדלוקים בשביל 40 דקות בבוקר ו40 דקות בערב?

 

אם אתה יכול להרשות לעצמך, זה שווה מאוד. אני הייתי עושה מהלך כזה. אתה גר באיזור שהוא מצד אחד ללא פקקים ומצד שני ללא תחבורה ציבורית כמעט בכלל ושם צריך שיהיה רכב לכל אחד.

 

אם המצב הכלכלי מאפשר, הייתי מנסה לא למכור את הרכב העיקרי 2017 אלא לקנות באיזור 10-15 אלף שקל רכב שני בנוסף אליו ולא במקום. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

לדעתי, בסכומים שאתה מדבר עליהם, שווה לנסוע בתחבורה ציבורית ולא להחזיק שני רכבים. את הזמן שאתה "מרוויח" תוציא בטסט, בטיפול, במוסכים, בבעיות למינהן וכו'.

אם היתה אפשרות לקנות קלנועית/אופניים חשמליות/קורקינט לאשה, כזה שלא דורש ביטוחים וטסטים למיניהן - אז סבבה, אחרת להחזיק שני רכבים זה פתח לצרות.

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני לא יודע על מה אתם מדברים רכבים פשוטים ולא מגניבים במיוחד לא מבלים כל יומיים במוסך. ויש 2 רכבים זה קל יותר תמיד יש גיבוי

פורסם

עזוב, אנשים חיים פה בשנות שכח אותי, ובטוחים שכל רכב מעל 7 שנים הוא פח זבל על 4 גלגלים שמבלה השכם והערב במוסכים.

טסט לוקח שעתיים בשנה, טיפול עוד 3 שעות פעם בשנה בהנחה והרכב עושה ק"מ סביר. אולי בלת"מ אחד או שניים בשנה. כל זה לעומת גמישות ונוחות.

אם יש יכולת כלכלית- מה רע?

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 4 שעות, Buki כתב:

אם המצב הכלכלי מאפשר, הייתי מנסה לא למכור את הרכב העיקרי 2017 אלא לקנות באיזור 10-15 אלף שקל רכב שני בנוסף אליו ולא במקום. 

 

האמת שזה הדבר הכי נכון לעשות, אם אי אפשר להתנהל עם רכב אחד.

 

תחבורה ציבורית באזור הצפון זאת בדיחה עצובה, ומי שהציע לעשות נסיעה מקצרין לחצור בקורקינט חשמלי, עדיף כבר ללכת ברגל דרך השדה מוקשים, יותר בטוח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...