Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני מחפש דיסקים ורפידות לסרן האחורי. הדרישות:

  1. אין דרישות מיוחדות מבחינת בלימה. ההשקעה היא מקדימה (Ferodo DS2500), מאחורה אני רוצה סחורה טובה אבל לא Top Notch.
  2. חשוב - לא רוצה שירעישו. אל תמליצו על רפידות שאתם יודעים שהן מרעישות.
  3. מחיר לא יקר.

אם זה רלוונטי - זה Motul DOT 5.1 שרץ על קווי ברקס שזורים של ספארקו.

 

הצעות?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

יש לך את כול הקיט אחי אתה לא צריך יותר מי זה

לא שווה להשקיע על האחורה כי זה 70 קדימה -30 אחורה אז לא מישתלם הרבה אנשים ניסו ולא הרגישו הבדל .

אם אתה רוצה באמת להישתגע אז תחליף קדימה לברלינגו ואתה תיראה מה זה עצירה

יש לי את הברלינגו כבר 3 חודש אני מבסוט עד השמיים

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

הרפידות שלי מאחורה גמורות, והן כבר אוכלות את הדיסקים.

 

בוודאי שיש צורך להחליף אותם - אע"פ שהבלימה מאחורה פחות חשובה.

אפילו בלם היד כבר לא עובד כמו שצריך.

 

אין לי שום רצון לשפר את הבלימה בכך. בשביל לשפר את הבלימה קניתי פרודו, קניתי צינורות מסוככים, ואני הולך לנקז את כל האוויר מהמערכת ולהחליף נוזל. אני פשוט מעוניין לשמור על אוטו במצב תקין.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

חבל לקנות מקורי ... סתם יקר וללא ערך מוסף .

 

 

יש של LUCAS , ATE ... שהן ממש לא רעות ולא יקרות !

אם אתה מתקשה במציאתן תשלח הודעה ואני אכוון אותך .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...