Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהציגו טיזר קטן בחודש שעבר, מיצובישי חושפים את מתיחת הפנים לקרוסאובר הבינוני שלהם.

2022-mitsubishi-eclipse-cross.thumb.jpg.188763028e33c15dc29351a815bec950.jpg

השינויים בעיצוב החיצוני מתמקדים בעיקר בשיפור נקודות החולשה של הדגם הקיים. את החלון האחורי המפוצל באמצע ,  מחליף כעת חלון גדול יותר,

היוצר זווית חדה יותר עם דלת תא המטען ומאפשר ראות טובה יותר לאחור . הפנסים האחוריים הורחבו וכך האקליפס זוכה להופעה חלקה וזורמת יותר.  

בפרונט שמו דגש על נוכחות , באמצעות  גריל קדמי מושחר לגמרי , פנסים צרים יותר והבלטת מגן הגחון.

 

1020720263_2022-mitsubishi-eclipse-cross(1).thumb.jpg.4dd924097b883c4679576295b42c7b1a.jpg

 

בתוך הקבינה נעשו השינויים קטנים יותר. הדשבורד שונה , כך שמסך המולטימדיה (8 אינץ' ) יהיה  קרוב יותר ונוח יותר לשימוש עבור יושבי המושבים הקדמיים,

 עם כפתורים וידיות שליטה לווליום. משטח השליטה שהיה בדגם הקודם הוסר ובמקומו ישנו תא אחסון גדול יותר בקונסולה המרכזית.

1196920870_2022-mitsubishi-eclipse-cross(2).thumb.jpg.384885d5be81612a38c30667fc39500c.jpg

האקליפס קרוס ממשיך להשתמש באותה יחידת הינע מבית מיצובישי, מנוע 1.5 טורבו הזרקה ישירה המשודך לתיבה רציפה עם דימוי של שמונה הילוכים.

היצרן לא פירט , אך ציין כי  בעתיד הקרוב צפויה להצטרף להיצע  גרסת PHEV (פלאג אין הייבריד) לאקליפס, בדומה לזאת שקיימת כיום לאאוטלנדר.

מערכת ההנעה הכפולה גם קיבלה כמה נגיעות , המתלים הקדמיים (מקפרסון) והאחוריים (מולי לינק) קיבלו כיול מחדש ובולמי הזעזועים האחוריים הוגדלו

לטובת שיפור היציבות והשליטה על הרכב.


לצפייה במאמר המלא

פורסם

מה יהיה עם גלגל ההגה, לוח השעונים ופקדי מיזוג האויר?

2030 גם נראה אותם?

אולי הגיע הזמן לפחות במתיחת פנים לקרוסאובר היחידי שלהם לתת משהו פחות מיושן?

חושש שבמחלקת מתיחת הפנים שלהם יושבים רק פחחים 

 

  • אהבתי 1
פורסם

אוי מיצובישי.

כמו סוס צולע ששבר 2 רגליים.

שמישהו יעזור להם, או יהרוג אותם כבר.

 

איזו בלאגן, באמת.

פרונט מגניב, צד גנרי, תחת גנרי, פנים גנרי (אשכרה גנרי אבל. סתם.).

יחידת הנעה - meh , מה... מה יהיה?

 

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אם בכלל אז כשיתחלף הדגם.

לשינויים עתידיים מהותיים המתן לאאוטלנדר החדש(באמת חדש , לא עוד מתיחת פנים) .

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

האקליפס הולך לדעתי לעבור כמה וכמה מתיחות פנים, מיצובישי נוהגים למרוח לאורך זמן את הדגמים שלו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יצא לי לנהוג בגרסה הקודמת במסגרת העבודה, חוץ מהגיר הרציף וההגה האנמי לא הייתה לי שום מילה רעה להגיד (או בעצם עוד משהו, מתוך 30-40 שסופקו לחברה, אחד סופק בלי מים לרדיאטור. בכלל.). 

Ford Fiesta 2014 Manual

×
×
  • תוכן חדש...