Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סתם בשביל הספורט, תעדכן אם יש מדבקה על המצלמה החדשה.

יש לי הרגשה שאין שום מדבקה וניסו את שיטת המצליח.

 

יש מדבקה על המצלמה החדשה והייתה גם על הישנה.

הטענה שלי הייתה שלא הגיוני שרק מדבקה מבדילה בין מוצר מקורי למזויף,וזה שהם לא היו מוכנים אפילו לבדוק את המצלמה

ואת הרכיבים בפנים אם הם מקוריים.

בכל מקרה הפעם צילמתי הכל מכל הכיוונים :-D

פורסם

הדבק 3M הוא למקרה ותרצה להסיר את המצלמה ולהדביק אותה ברכב אחר.

החוט מיועד להסרת המצלמה, משחילים אותו בין התושבת של המצלמה לבין השמשה ובתנועות ניסור מורידים אותה.

 

לגבי המדבקה השחורה, היא נועדה לחזק את החיבור בין התושבת לבין המצלמה.

תכתוב ביוטיוב eva foam A119.

 

תתחדש!

פורסם

והמדבקה השחורה מומלצת? להדביק כמו בסרטון ביוטיוב לפני ההתקנה?

 

 

תודה רבה, המצלמה הקודמת הגיעה עם מסך שבור מבפנים אז אין לי מה לעשות איתה

היום אבצע התקנה נראה :)

 

פורסם

כן, תדביק את המדבקה השחורה, היא מיועדת למניעת תזוזה של המצלמה על התושבת.

 

לגבי המצלמה עם המסך השבור, כמו שאמרתי, זיכת, תדביק אותה על השמשה האחרוית.

גם ככה במצלמות דשבורד, המסך חסר תועלת.

פורסם
כן, תדביק את המדבקה השחורה, היא מיועדת למניעת תזוזה של המצלמה על התושבת.

 

לגבי המצלמה עם המסך השבור, כמו שאמרתי, זיכת, תדביק אותה על השמשה האחרוית.

גם ככה במצלמות דשבורד, המסך חסר תועלת.

 

איפה להדביק אותה?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)
אלכס, תעיף מבט על המוצרים האלו, מה דעתך לחבר אחד מהם למצלמה האחורית ולהשאיר את הויקו מחובר רק למצלמה הקידמית?

 

https://no.co/xgs4auto

 

https://no.co/xgs4usb

המוצרים האלו מטעינים סוללה והסוללה מספקת את המתח והזרם למצלמה, כך שלדעתי כדאי לוותר

 

עריכה, המוצר בקישור הראשון לא מכיל סוללות, כך שיכול להיות רעיון נחמד.

לא יודע עד כמה פרקטי.

הרי אתה נוסע מדי פעם בלילות, במצב זה המצלמה לא תצלם.

 

איפה להדביק אותה?
על גבי המצלמה, אל תתעצל, בצע חיפוש ביוטיוב. עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

ואם נגיד לא אוציא ואנתק את הכבל הנוכחי של המצלמה האחורית מהויקו אלא החיבור ישאר שם באוויר מאחורה ליד המצלמה וכשאסע בלילות פשוט אחבר אותה, הרי רק לנתק ולחבר.

לא שמתי לב שבמוצר השני יש סוללה, אתה צודק. פשוט הייתי על סף רכישת בוסטר של החברה ואז ראיתי שמישהו שאל על המוצר הזה. אולי עדיף מוצר כזה מאשר הבוסטר וככה גם לא אשחק עם מתח המצבר כל פעם.

עריכה אחרונה על ידי bogibb
פורסם

את הכבל הארוך לא תהיה בעיה להחליף, לא? הוא הרי רק כבל עם שני חיבורי USB, בנוגע לכניסת הUSB במצלמה אולי לשים מפצל USB שישאר מחובר למצלמה כדי שהכניסה עצמה לא תתבלה? מה דעתך?

פורסם

היי,

ב a119 יש כפתור מצוקה באמצע. כשאני לוחץ עליו, הסרטון נשמר בצד כדי שלא ימחק, נכון?

אבל מה קורה אם לחצתי על הכפתור בדיוק 5 שניות אחרי שהתחיל סרטון חדש? הסרטון החדש ישמר והקודם (שבו רוב האקשן) עלול להמחק?

 

תודה :)

פורסם
היי,

ב a119 יש כפתור מצוקה באמצע. כשאני לוחץ עליו, הסרטון נשמר בצד כדי שלא ימחק, נכון?

אבל מה קורה אם לחצתי על הכפתור בדיוק 5 שניות אחרי שהתחיל סרטון חדש? הסרטון החדש ישמר והקודם (שבו רוב האקשן) עלול להמחק?

 

תודה :)

רק הנוכחי נשמר.

בעצירה הקרובה תלחץ על rec על מנת לעצור הקלטה

לאחר מכן על מקש המצוקה, תגיע לצפיה של כל הסרטוניפ, תבחר בסרטון שקודם לזה שנשמר, ואז במקש הימני תוכל לנעול אותו גם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...