Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אפשרי למצוא סטנד שתואם למצלמה שלי?

אין לי שמץ של מושג מה הדגם שלה, רכשתי אותה לפני מספר שנים.

אודה לעוזרים, תודה.

 

IMG-20170430-WA0032.jpg

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לרכוש משהו אוניברסלי ולקדוח זוג חורים... אין ברירה.

תלוי אם המצלמה סופר איכותית וממש חשובה לך, אם היא סבירה פשוט תקדח ותרכוש סטנדט כללי כלשהו, אין ברירות.

פורסם
מבקש המלצה למצלמה איכותית במיוחד.

 

לא מחפש לחסוך ואנא המנעו מלהציע לי את ה A-119 כי אחת כזו יש לי או נכון להגדירה כעונה לסטטוס : ״קרסה לי״.

 

וזה קרה תוך חודשים בודדים מרגע רכישתה.

 

לציין. היתה לי לפניה מצלמת דרך של Garmin שהיתה איכותית ביותר והחזיקה למעלה מ 3 שנים. הייתי מרוצה מאוד ממנה.

 

ראיתי בעבר פרסומים. למצלמת דרך של DOD 470 ככל שאני זוכר נכון.

אבל גם אם היא ממש טובה, נראה לי שהדגם כבר לא ״צעיר״.

 

הקיצר , בתקציב פתוח , מה כדאי?

 

בתקציב פתוח ממליץ על המצלמה הזאת. יש אותה לחבר, והאיכות מעולה גם בלילה.

(כמובן שניתן לרכוש גם בארץ)

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם
אפשר לרכוש משהו אוניברסלי ולקדוח זוג חורים... אין ברירה.

תלוי אם המצלמה סופר איכותית וממש חשובה לך, אם היא סבירה פשוט תקדח ותרכוש סטנדט כללי כלשהו, אין ברירות.

אני אפילו לא יודע מה סוג החיבור הזה. אני אברר. אבל לדעתי לא מדובר בקדיחה של זוג חורים וזהו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין מצב שעל המצלמה לא מופיע הדגם איפשהו. נסה למצוא כל מיני שילובי אותיות לא ברורים על המצלמה וחפש בגוגל תמונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אין מצב שעל המצלמה לא מופיע הדגם איפשהו. נסה למצוא כל מיני שילובי אותיות לא ברורים על המצלמה וחפש בגוגל תמונות.

חיפשתי. אני אחפש שוב. מתוסכל האמת... הסטנד המקורי על הפנים והוואקום לא היה מחזיק מעמד יותר מ5-7 דקות. מבאס.

(במקומו שמתי סטנד של גופרו עם קומבינה מסוימת, אבל הסטנד התפורר ונהרס, בעיקר בגללי).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יכול להיות בחנות אביזרי רכב או אצל מתקין מערכות שמע יש כזה.

 

יכול לקנות את הA119 בארה"ב דרך אמזון ,

מזה מחיר הגיוני שאפשר לקנות שם את המצלמה והאם יש מוכר שאתה ממליץ עליו ?

פורסם

עם אמזון אני מעדיף לא להתעסק. מפני שהמוכר הוא לא אמזון עצמו, כך שיש מצב גדול שתקבל זבנג מיסים כשהחבילה תגיע לארץ.

 

לא בדקתי מחירים באמזון, אתה יכול לבדוק בעצמך, לחיצה אחת וכל המחירים יופיעו לך.

 

לדעתי 100$ לדגם הרגיל ו130$ לדגם S, זה מחירים מצויינים מאמזון, בתנאי שמשלוח ומיסים כלולים.

פורסם

יצא לי לראות לאחרונה בהרבה רכבי יוקרה מצלמת 360 ( שמראה לך את הלמעלה של הרכב )

האם אפשר להתקין דבר כזה לבד?

זה מאוד מעניין אותי איך מתקינים את זה ברכב למישהו יש מושג? ניסיתי לחפש ביוטיוב התקנה של זה לא מצאתי

פורסם

http://www.ebay.com/itm/360-Cam-Bird-View-4-Camera-Car-DVR-Panorama-Parking-Security-Reversing-Rearview-/272519163436?hash=item3f73686e2c:g:AYUAAOSwE0JY9tGH

 

פיצ'ר מגניב לאללה.. נותן תחושה של משחק מכוניות באייפון :-P.. אם לאיביזה לא היה כ"כ מסובך להוריד את הדיפון ולגשת למראות מזמן הייתי מתקין את זה!

JL Audio

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...