Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אמורה להיות בעיה.

כבר הזמנת אותה, תעדכן אותנו.

 

יכול להיות למשאית הa119 תתאים יותר.

 

 

ללא gps

61fbade9b7d823f6e8648a9aa4d59498.jpg

 

 

כולל gps

37e8ff5887038f01cc9325b39802e9ac.jpg

 

עם התושבת של gps יש יותר מרווח מהשמשה.

 

עם התושבת הרגילה יש מספיק מרווח בכדי לכוון את העדשה עד הסוף.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אממ,

הזמנתי את ה a118c, שאמורה לשבת על שמשת משאית. שמשה אנכית לחלוטין( בלי זווית כמו ברכב פרטי). האם העדשה המסתובבת תוכל לייצר זווית ישרה לכביש?

נראה לי שתהיה לך בעיה. ה-118 לא מגיעה לזווית ישרה בין המתקון לעדשה. אתה יכול להכין מתאם פשוט בצורת טריז בשביל לפתור את זה. uploadfromtaptalk1471704487792.jpg

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

פורסם (נערך)

מתחת לכל קישור ישנו קופון.

לגרסה של הgps ההנחה משמעותית.

 

את הקופון אתה מזין בעגלת הקניות.

 

עד לא מזמן, המשלוח עם מס' מעקב היה חינם כרגע הוא משתנה בהתאם למשקל החבילה.

לא אמור להיות יותר מ2 $

 

כרגע בדקתי את הקופון לa119 ללא gps המחיר יורד ל76.90$

המשלוח חינם כולל מס מעקב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
יש לי מספר מצלמות מוביוס, כולן הוחלפו לקבל.

מאוד פשוט להחליף (לוקח פחות מדקה) את הסוללה בקבל שעלותו היא 5$.

אתה יכול להסביר איך אתה מחליף? פשוט מחברים במקום של הפלוס והמינוס קבל? מה הקיבול הנדרש?

פורסם (נערך)

בסרטון הזה הוא מסביר איך מחליפים, ואל תתעסק עם קבלים שאתה רוכש בעצמך ומלחים עם הבקר של הסוללה. זה כל כך פשוט וזול שאין טעם לנסות ולשנות דברים.

 

אל תתייחס להחלפת העדשה או ההארכה שלה.

יש קטעים בהם שהוא מנתק את הסוללה ואחרי שהוא מסביר על העדשה והכבל הארכה שלה, הוא מחזיר (במקום הסוללה) את הקבל.

 

חיבור מהיר וזה באמת פחות מדקה.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

היי,

הגיע לי המצלמה [A119].

שמתי לב שבשני צידי הסרטון, החל מהאמצע למטה יש מן טשטוש/השתקפות כזו.

האם זה תקין בגלל תנאי תאורה, או שזו בעיה במצלמה עצמה?

מצורף סרטון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

באמת לא רואים כל כך חד.

תנסה להעלות סרטון בתנאים הללו:

קודם כל אחרי ניקוי יסודי של השמשה מבחוץ ומבפנים

נסיעה איטית יותר

תנסה להראות לנו גם סרטון בשעות אחרות, למשל בשעות הבוקר המוקדמות או הערב (ע"מ לנטרל את ההשתקפויות מאור היום).

פורסם

ירדה המדבקה.

השמשה אכן לא נוקתה מספר שבועות.

אם מדובר בהשקפות/לכלוך אין לי בעיה.

אני מפחד שזו בעיה במצלמה עצמה, כי אני לא מצליח להבין למה השתקפות דווקא בצדדים למטה ושל מה בכלל? של הדשבורד השחור?

מחר אנסה לנקות את השמשה היטב ולנקות את העדשה בעדינות במטלית יבשה של משקפיים.

לאחר מכן אצלם גם בצל, ובלילה.

תודה על העצות. אעדכן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...