Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני קניתי G1WH מבאנגוד, הגיעה עם תקלה במיקרופון, לאחר כמה מיילים (ניסו לתת לי קופון של $6), שלחו לי מצלמה חדשה מבלי שאצטרך להחזיר את הישנה.

 

מאז אני מבסוט והיא עובדת פיקס.

 

גם אין לי שום בעיה להשתמש בGPS יחד עם המצלמה, הכל עובד פיקס, אפס תקלות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אגב בדיקה זריזה היום בבוקר גילתה דרך GPS Status שעם המכשיר (S3) צמוד למצלמה, טווח הסטייה של ה-GPS הוא 8 מטרים עם נעילה על לא פחות מ-8 לווינים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא הבנתי כיצד ניתן לקרוא ולעקוב באשכול של מאות עמודים, לכן אשמח להתייחסות ספציפים אם אפשר:

 

אני מעוניין במכשיר שיקליט את הנסיעה וידע לעשות זאת באופן סביר גם בלילה (קרי, שניתן לצפות ולהבין מה רואים),

המליצו לי על GS8000L שמסריט ב 1080p (עולה כ 30$ ב AliExpress),

האם יש לכם המלצות אחרות?

 

תודה.

פורסם (נערך)

שאלת תם - את כרטיס הזיכרון (במידה והוא חדש) מפרמטים במצלמה עצמה?

או דרך קורא כרטיסים? ל FAT כלשהו? או NTFS?

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם
לא הבנתי כיצד ניתן לקרוא ולעקוב באשכול של מאות עמודים, לכן אשמח להתייחסות ספציפים אם אפשר:

 

אני מעוניין במכשיר שיקליט את הנסיעה וידע לעשות זאת באופן סביר גם בלילה (קרי, שניתן לצפות ולהבין מה רואים),

המליצו לי על GS8000L שמסריט ב 1080p (עולה כ 30$ ב AliExpress),

האם יש לכם המלצות אחרות?

 

תודה.

 

לא יודע עד כמה מקורית, מה התקציב? אתה יודע שהמצלמה הזו מצלמת עד 25FPS ב-1080p נכון?

 

שאלת תם - את כרטיס הזיכרון (במידה והוא חדש) מפרמטים במצלמה עצמה?

או דרך קורא כרטיסים? ל FAT כלשהו? או NTFS?

 

דרך המחשב (קורא כרטיסים) או דרך המצלמה, לא משנה.

אם זה דרך המחשב אז FAT.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמו כן עוד דבר ששמתי לב אליו, ב-VICOVATION העדשות נעולות עם בורג סגר ובמצלמות הסיניות העדשות מודבוקות עם דבק בלבד.

אין לי תשובה מקצועית לענות לך על כל הטענות שהעלית, אבל לגבי הברגים התופסים את העדשה - בכל סדרת

המצלמות G1W (כלומר G1W, G1WH, G1WC) העדשה מחוברת עם שני ברגים ובלי שום דבק.

פורסם
אין לי תשובה מקצועית לענות לך על כל הטענות שהעלית, אבל לגבי הברגים התופסים את העדשה - בכל סדרת

המצלמות G1W (כלומר G1W, G1WH, G1WC) העדשה מחוברת עם שני ברגים ובלי שום דבק.

 

לא לזה התכוונתי , כל העדשות תפוסות עם זוג ברגים לכרטיס האלקטרוני , התכוונתי לעדשות בתוך הצלינדר , שים לב לאום הגדול ב-VICO . בעדשה סינית העדשה תפוסה בתוך הצילנדר עם דבק לוקטייד , לך תבנה על ה-4 טיפות האלה ברעידות ובחום שיחזיקו את העדשות .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם (נערך)

עדכון קצר שאולי יעזור לכמה אנשים להחליט -

המצלמה G1WH הגיעה מBG, דיי מהר (אפשר להגיד) חודש פחות יום,

כאשר מסינגפור לארץ עפ"י מעקב ההזמנה לקח בסה"כ שבוע אולי קצת יותר,

והאמת שגם בארץ הטיפול היה יחסית מהיר,

הדבר שעיכב היה שבזמן ההזמנה לא היה את המוצר במלאי ׁ(וגם היה כתוב באתר),

מה גם שנראה כי המשלוח יצא ממלזיה לסינגפור ומסינגפור לארץ, כמה תחנות.

בינתיים רק הפעלתי ראשונית כדי לראות שכרטיס הזיכרון נקלט, נתעמק יותר מאוחר,

בתקווה שהכל תקין.

 

2jdhpa0.jpg

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם
לא יודע עד כמה מקורית, מה התקציב? אתה יודע שהמצלמה הזו מצלמת עד 25FPS ב-1080p נכון?

 

מה הכוונה "מקורית"?

 

אין תקציב ספציפי, אני זקוק לשתי מצלמות (אחת לכל רכב), אני מניח סדר גודל של כמה עשרות דולרים לכל יחידה,

הבנתי שבסביבות 30$ אפשר למצוא משהו סביר, אני גם לא צריח הסרטה מאוד איכותית, זה סה"כ למקרה חירום שיהיה תיעוד שניתן להבין ממנו.

 

כן, אכן 25FPS ב 1080p, האם זו בעיה?

פורסם

שהיא באמת GS8000L של המותג שזה מתיימר להיות.

 

25FPS זה נמוך, ואישית גם 30FPS זה נמוך והייתי מעדיף יותר, אבל עוד לא שמתי עין על דגם ספציפי.

 

אתה צריך הסרטה איכותית, שלא תצטרך להשתמש בה, אבל שאם תצטרך תוכל להוציא יותר מאשר הבנה של המצב, אלא פרצוף / לוחית רישוי / סימנים מזהים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
חוסר הבנה טוטאלי.

 

סטטיסטית יש לך 3/3, סטטיסטית אתה צודק לגבי המכשירים שאתה ראית.

 

לוגית יש טענה שאומרת "כל מכשירי ה-G1W/-H/C גורמים לבעיית GPS" שאתה העלית, מספיק מכשיר אחד שלא גורם לבעיית GPS כדי לסתור את הטענה שלך לחלוטין.

לוגית יש טענה שאומרת "יש מכשירי G1W/-H/C שגורמים לבעיית GPS" שאני העליתי, יש מכשירים שגורמים לבעיית GPS, אך לא בהכרח כל המכשירים.

כמובן ההבדל נמצא במילת ההכללה "כל" אצלך, וזה בדיוק ההבדל בין Every ל-Some באנגלית.

זה למעשה כשל לוגי שנקרא הסקה מהפרט אל הכלל, יש לך 3 מקרים פרטיים ואתה מסיק מהם על הכלל.

 

מעבר לזה אנחנו נכנסים ל"כמה מכשירים זה מאסה קריטית" כי סטטיסטית 3 מכשירים זה כלום ושום דבר מתוך אלפי או עשרות אלפי מכשירים שהם ייצרו.

 

ובכל מקרה סטטיסטית כללית (יותר מ-3 מכשירים) אתה טועה כי יש פה בפורום יותר מ-G1W אחת שלא גורמת לבעיות GPS.

 

חבל לדרדר את הדיון הזה לשיעורי לוגיקה, אם לא ברור לך מה ההבדל אני מציע שתפתח שרשור באוף טופיק.

 

 

חבר, אתה חופר.

פורסם

לפחות נכון לפעם אחרונה שבדקתי לא אסרו על חפירות בפורום, לעומת זאת על כתיבת דברים לא נכונים בהחלט אסורה בפורום.

אפנה אותך לכללי הפורום, סעיף 5.2.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שהיא באמת GS8000L של המותג שזה מתיימר להיות.

 

25FPS זה נמוך, ואישית גם 30FPS זה נמוך והייתי מעדיף יותר, אבל עוד לא שמתי עין על דגם ספציפי.

 

אתה צריך הסרטה איכותית, שלא תצטרך להשתמש בה, אבל שאם תצטרך תוכל להוציא יותר מאשר הבנה של המצב, אלא פרצוף / לוחית רישוי / סימנים מזהים.

 

1. נדרשת הסרטה איכותית לאור הצרכים, כאשר הצרכים הם אכן בשעת הצורך להצליח להזהות לוחית רישוי, פנים וכו',

לצורך כך אלו פרמטרים צריך להיות למצלמת 1080p? האם 25FPS לא מספיק? כמה צריך? אילו פרמטרים נוספים צריך?

 

2. אשמח לקבל המלצה בתקציב שציינתי (עדיף סביב ה 30$-40$ למכשיר) לעונה על הצרכים מהסעיף הקודם.

פורסם (נערך)

1080p זה מצוין, לדעתי 25FPS עלול לאבד פרטים, במיוחד בהפרש מהירויות גבוה (מישהו מהיר ואתה איטי/עומד או הפוך) פשוט מהסיבה שהדברים קורים מהר יותר מאשר ניתן לתפוס בעזרת 25FPS.

לי אישית יש G1WH שנותן 1080p עם 30FPS, ועדיין לפעמים מורגש שמאבדים דברים.

 

עוד פרמטרים? שבב ועדשה אלה העיקריים.

אני לא מכיר דגמים ב-30-40$, אני מכיר את ה-G1WH שהמחיר שלה באיביי אצל מוכר מומלץ הוא סביבות 56 דולר או יותר.

 

אני כן יכול לומר שזה סימן טוב שיש ל-GS8000L פורום ב-dashcamtalk (לכל סדרת ה-GSxxxx פורום ביחד).

אגב אם תחליט בסופו של דבר על ה-GS8000L אני יכול להמליץ על המוכר estore009 מאיביי שמוכר אותן ב-35$ או 40$ כולל זרוע למראה (לינק).

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...