Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, GTאי כתב:

שינוי שיכנס (אם יכנס) לתוקף רק ב2022 - ביטול הפיצול בין ספק לתשתית

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001344532

 

לא הבנתי איך המצב שונה משמעותית מהיום

 

גם היום רוב האנשים הסדר עם ספק שזה כולל גם תשתית

 

פשוט שזה יהיה חובה?

 

מהלך שיפגע בעיקר בספקיות הקטנות, דבר שיוביל כנראה לעליית מחירים

.

פורסם

אם אתה הולך לספקית קטנה היא יכולה למכור את כל השירות (נניח פרטנר). אם אתה פונה להוט אז הם התשתית ואתה משלם גם להוט-נט שהם הספק, כנ"ל בזק ובזק בינלאומי.

 

השינוי הוא שהוט ובזק יוכלו למכור חבילות תחת שם אחד. בהחלט שינוי לטובת הגדולות

 

פורסם

סלקום ופרנטנר השקיעו מיליונים בהנחת סיבים אופטיים בזמן האחרון

הוט מעולם לא הסכימה לשתף את התשתית שלה עם ספק אחר, ונקנסה על זה

 

נשאר רק בזק

אז אין באמת שינוי

.

פורסם

ראוטר ביתי עם 5G לא יכול לתת מענה כמו סיבים, או אפילו את היציבות של כבלים / בזק.

 

בנוסף לזה 5G בלי גלים מילימטריים לעולם לא יוכל לעמוד בעומס שאתה מתאר, עם גלים מילימטריים (שאנחנו לא קרובים לשם בכלל מבחינה תכנונית / ביורוקרטית) הגלים הופכים לפגיעים הרבה יותר, וחודרי קירות הרבה פחות.

וגם ככה היום הקליטה בעייתית בתוך מבנים. אז זה יחמיר את הבעיה הזו פי כמה.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...