Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפ טופ שנמצא אצל אחותי בחו״ל.

אין לי גישה אליו. היכולות שלה מאוד בינוניות בנוגע למחשבים.

 

הוא היה חצי שנה בתרדמת בזמן שהיא הייתה בארץ ועכשיו הוא מאוד איטי.

 

האם יש תקלות נפוצות/דברים בסיסים שאפשר לעשות שאולי ישפרו את המצב?

פורסם
לפני 8 דקות, Nakamichi כתב:

כן. עבד מהר יותר.

אני ממש אשמח לקישור לאיזה מדריך לכל פעולה שאוכל לשלוח לה שתעשה.

יש צורך במפרט של המחשב, חברה... משהו

 

יש צורך גם שתבדוק אם המחשב מתחמם בעת הפעלנו ושפעולת המאווררים נשמעת בסדר

פורסם (נערך)

סביר להניח שהוא עסוק בלהוריד עדכונים. זה עלול לחנוק לגמרי את המחשב עד סיום ההורדה של על העדכונים.

אין הרבה מה לעשות חוץ מלחכות להשלמה של כל העדכונים + אתחול מחדש מדי פעם.

חשוב מאוד לפנות לפחות 20 אחוז מהמקום בדיסק - בלי קשר.

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 4 שעות, Nakamichi כתב:

 

לפ טופ שנמצא אצל אחותי בחו״ל.

אין לי גישה אליו. היכולות שלה מאוד בינוניות בנוגע למחשבים.


אולי שתתקין TeamViewer ואז תוכל להתשלט לה על המחשב מרחוק? זה ייקל עליך בתור התחלה לבדוק מה קורה שם.
 

חזיר דיזל

פורסם

יש ssd
הדרייברים מעודכנים.
עשיתי cleandisk

המחשב הוא dell

I3 6100
4gb
אני מבין שהram הוא בעייתי, אבל שוב, זה מחשב שלא היה כל כך איטי לפני חצי שנה.

מבחינת התוכנות ברקע רק המינימום עובד.

אני אנסה לחפש איזו מעבדה שם שתשדרג את הram - המקסימום זה 8 גיגה.

פורסם

לבדוק טמפ' עבודה.
לעיתים האוורור מתמלא אבק וזה גורם להתחממות וירידה משמעותית בביצועים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

כמה אחוז מלא הדיסק הקשיח?

אנסה קצת את כוחי בירי לכל הכיוונים:

נשמע טיפשי, אבל קודם כל בתור התחלה - לעשות cold boot. לכבות לגמרי, להוציא סוללה, ולהחזיר.


מה עם וירוסים, רוגלות או סתם crapware? אם מחשב נהיה פתאום איטי, קשה להאמין שזה רק ה-ram. להתקין MalwareBytes ולסרוק.

לבדוק ולשלול בעיית התחממות כפי שנכתב פה - להתקין Hardware Monitor ולנטר.

סוללה מתה, לא 100% מתאימה או אפילו החלפה למטען אחר *לכאורה זהה* שלכאורה תואם, גם עלולים לגרום לבעיות מוזרות.

עדכון ביוס - קצת מסובך מדי ומסוכן מדי במצב כפי שאתה מתאר אותו. אבל לפעמים אין ברירה.

 

חזיר דיזל

פורסם
לפני 19 דקות, קורן בן אשר כתב:

כמה אחוז מלא הדיסק הקשיח?

אנסה קצת את כוחי בירי לכל הכיוונים:

נשמע טיפשי, אבל קודם כל בתור התחלה - לעשות cold boot. לכבות לגמרי, להוציא סוללה, ולהחזיר.

זו ה-שאלה. אגב, מה שהצעת לא טפשי בכלל. :-)

עדיין יש עדכונים של חלונות? כל עוד התהליך עוד לא הסתיים צפויה האטה.

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הכל נעוץ בעדכונים שהווינדוס מריץ ברקע.

ברגע שזה יסתיים, וזה יקח זמן - במיוחד על החומרה הזאת (תוסיף לזה גם את העובדה שזה מחשב נייד שלא פעיל 24/7 כמו נייח), המחשב יעבוד כמעט כמו בהתחלה.

אני בכל מקרה הייתי מוסיף עוד 4GB.

8GB זה הבסיס של הבסיס היום.

פורסם

קרה לי שcpu היה מתאמץ בין 70 ל 100 מכל פעולה פשוטה, פתחתי את החלק האחורי ובכמה ברגים פירקתי את המאוורר.

בין המאוורר לרשת כניסת אוויר היה פשוט גוש אבק שחסם לגמרי את המעבר ניקתי אותו והמחשב חזר לעבודה רגילה, ממש פשוט ומהיר.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...