Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן הגה לפורד פוקוס 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לרכב צריך שמן / נוזל ממסרה בתקן - תקן WSS-M2C204-A2 שמן להגה כח בצבע ירוק מקורי של פורד.

מתאים לפוקוס מ2008 ואילך מונדאו וכל רכבי פורד שדורשים תקן WSS-M2C204-A2 כמות: 1 ליטר. יצרן: FORD. מקט: 1781003.

  השמן בצבע ירוק 

1 - אוטו סטור - https://www.autostore.co.il/product/נוזל-שמן-הגה - motul-multi-hf/  - FORD M2C204-A

 

2 -  אביפרטס  https://www.justmotor.co.il/product/שמן-הגה-כח-פורד-מקורי 

 

 

 

 

אייל

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הי. 

חסר לי שמן הגה בפורד smax 2012 שלי. 

קניתי את השמן הראשון שהמלצת אבל אחכ שמתי לב שהתקן שלו לא מסתיים בA2 אלא רק בA.

 

ובספר רכב מצויין הקוד עם A2. הבנתי שהA2 תקן חדש יותר אז השאלה אם עדיין מתאים.

 

תודה

ערן

 

פורסם

נוזל שמן להגה כח, בצבע ירוק של פורד בתקן - תקן WSS-M2C204-A2 .

כתוב כי אפשר לערבב במידה ושני הנוזלים בצבע ירוק. (יש נוזלים בתקן WSS-M2C204-A בצבע ירוק)
ראה דוגמה - https://www.autostore.co.il/product/נוזל-שמן-הגה-motul-multi-hf/ 

נוזל (שמן) הידראולי ירוק מבית מוטול - FORD M2C204-A 

motul_multi_hf_RN5QOBFMY1VU_1024x1024@2x.jpg
מקריאה ברשת, במידה וחסר נוזל במערכת, אפשר להוסיף גם נוזל אדום הידראולי לירוק, ולהיפך..כעזרה ראשונה.. 

אבל..
בהזדמנות הראשונה, לרוקן ולמלא את הנוזל בתקן ובצבע הנכון.. אדום או ירוק.

ההבדל בין הנוזלים לטענתם, הוא בצמיגות יותר נמוכה וקלה של הנוזל החדש ב
תקן WSS-M2C204-A2
לכן הוא מתאים יותר למדינות קרות מאוד בתחילת ההנעה, וחוסך בדלק מאחר והמשאבה פחות מתאמצת
ומנגד.. יש הממליצים להשתמש בנוזל הישן הקצת יותר צמיגי,, למשאבות הגה ישנות, למניעת חופשים במשאבות.

לדעתי - במידה וההוספה היא עד כ 300-350CC , אני הייתי מוסיף בלא חשש.

 

 

 


אייל.
 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...