Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב רנו גרנד קופה עם תיקון שילדה


ygolikov
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

המשמעות הגבוהה היא בגלל שהפח האחורי מולחם לשלדה. אין קשר לאיכות התיקון שלא ניתן ללמוד עליה ממה שכתוב בבדיקה. על איכות התיקוןתצטרך לקבל חוות דעת של שמאי מוסמך.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בניגוד לידידי המלומד, לא הייתי קונה את הרכב הזה, בוודאי לא עם "משמעות גבוהה".  אבל אם לא היתה לי ברירה, לא הייתי משלם עליו יותר מ 35.0 אש"ח. למה דווקא המספר הזה, כי הוא בערך חצי מהמחירון.  א

ההיגיון אומר שלאחר התיקון הרכב אינו באותה רמה מבחינה בטיחותית עת יצא משערי המפעל, אתה לא רוצה לבדוק את זה במקרה של תאונה חלילה.   במידה ולא היית מכיר את הרכב והיית רואה את טופס הבדיקה ה

בבדיקות פעם, היו בודקים את מצב השילדה.. לאחר התיקון. מודדים את מרחקי השילדה בין הסרנים, וזויות שיפוע לפעמים נוצר מרווח,  בין צדדי השילדה ומרחק הסרנים - דבר המשפיע על שחיקת הצמיגים ובבלימה

תמונות שפורסמו בשרשור

עזוב רגע את הפח המולחם, הבדיקה מתארת שכרגע יש עדיין כיפופים בקורת שלדה 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקורת שלדה שעברה פחחות תמיד יהיו כיפופים - אני הייתי נזהר מאד מלתת חוות דעת חותכת מבלי שראיתי את הרכב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ולכיפופים הללו (וגם להלחמות) יש משמעות מבחינת חוזק מבני => בטיחות בתאונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל כמו שאמרתי - לא ניתן להסיק מהי איכות התיקון, והאם יש פגיעה קריטית בחוזקו המבני של הרכב מבלי לראות את הרכב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במילון שלי כל ירידה בחוזק המבני היא קריטית בהגדרה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 39 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ולכיפופים הללו (וגם להלחמות) יש משמעות מבחינת חוזק מבני => בטיחות בתאונה.

זה נכון בתיאוריה,בפועל צריך לראות את הפגיעה כדי לדעת אם הירידה בחוזק זניחה או משמעותית.

 

למרות שבמקרה זה כשיש מגוון אופציות אני מסכים עם גישת הworst case.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממבט אתה לא תדע כמה חוזק המבנה נפגע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקות פעם, היו בודקים את מצב השילדה.. לאחר התיקון.
מודדים את מרחקי השילדה בין הסרנים, וזויות שיפוע


לפעמים נוצר מרווח,  בין צדדי השילדה ומרחק הסרנים - דבר
המשפיע על שחיקת הצמיגים ובבלימה חזקה יש אפשרות לבעיות...

 

 

 

 

אייל

עריכה אחרונה על ידי ליין מן
  • מעניין 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי כל מה שמוגד כמשמעות גבוהה זה BIG NO NO, בשביל מה להכניס ראש בריא למיטה חולה??

חס וחלילה תהיה תאונה וחס וחלילה מישהו ייפגע...אתה לא תסלח לעצמך בחיים ותאשים את עצמך בזה שיכולת להגן על הקרובים שלך טוב יותר.

 

זיו.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, ליין מן כתב:

בבדיקות פעם, היו בודקים את מצב השילדה.. לאחר התיקון.
מודדים את מרחקי השילדה בין הסרנים, וזויות שיפוע


לפעמים נוצר מרווח,  בין צדדי השילדה ומרחק הסרנים - דבר
המשפיע על שחיקת הצמיגים ובבלימה חזקה יש אפשרות לבעיות...

 

 

 

 

אייל

תקמט פחית קולה ותיישר אותה.

לקמט אותה בפעם השניה יהיה הרבה יותר קל.

ריתוכים לא איכותיים הם מקומות חולשה מבניים.

לא מדובר על שטויות כמו שחיקה של צמיגים....

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

ממבט אתה לא תדע כמה חוזק המבנה נפגע.

מבט לא,בדיקה מעמיקה כן.

לכן אני אומר שאני מסכים עם הגישה שלך בגדול.

  • אהבתי 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Potato כתב:

תקמט פחית קולה ותיישר אותה.,,,, לא מדובר על שטויות כמו שחיקה של צמיגים....

 

מבט לא, בדיקה מעמיקה כן.

לכן אני אומר שאני מסכים עם הגישה שלך בגדול.

 

וזה מה שהבנתה מההודעה שרשמתי - היכן שאר ההודעה 
 

ציטוט

 

מודדים את מרחקי השילדה בין הסרנים, וזויות שיפוע


לפעמים נוצר מרווח,  בין צדדי השילדה ומרחק הסרנים - דבר
המשפיע על שחיקת הצמיגים ובבלימה חזקה יש אפשרות לבעיות...

 

 

אתה מסכים לבדיקה מעמיקה - רשמתי - מודדים את מרחקי השילדה בין הסרנים..

לדעתך -  שחיקת צמיגים שונה זה שטויות.. אבל זה הסמן הראשון, לאחיזה לא תואמת ואפשרות לבעיות בבלימה חזקה
הבלימה גורמת למאמץ על משטחי הצמיגים, וכאשר השחיקה בניהם שונה - יש אפשרות לבעיות כגון:


איבוד אחיזה מהיר יותר באחד הצדדים, עם אפשרות לבעיית שליטה בכיוון נסיעת הרכב ..
 

לדעתי.  אפשר .. 

ספוילר

כי מעבר לאפשרות איבוד האחיזה בבלימה או החלקה. :loco:  גם לא נקבל מחיר טוב על מכירת הצמיגים המשומשים לעזה..
הרי סביר כי צמיגים שחוקים במידה לא שווה, ישרפו פחות עקב אובדן חומר הבעירה - לא חבל...

 

 

לפעמים - סייג לחוכמה שתיקה.. וקריעה נכונה, היא 90% מההבנה
 ואפשר לרגע לעצור - אפשר לרשום ביקורת  גם בצורה מכובדת, ללא מתן ציונים.. שטויות..

 

 

אייל.

 

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כפרה,זה שתשים קווים מתחת למילים ותדגיש בבולד לא יהפוך את זה לנכון.

אם אתה כותב ככה לעצמך כדי להבין מה כתבת,בכיף :)

 

 

ברכבים עם פגיעות מפחדים מהתאונה הבאה,גם אם הכל תוקן כמו שצריך.

 

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור התמקד בנושא של נזק לשלדה עקב התאונה.

אך לפי דוח הבדיקה, ישנן בעיות פוטנציאליות נוספות - רעשים במנוע, נקישות בהעברת הילוכים.

לדעתי, למרות שאתה "מכיר" את הרכב, לא כדאי להתקרב אליו. יש לך כאן פוטנציאל לבעיות שיגרמו לך לקלל את היום שהתפתית לקנות את הרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Potato כתב:

 

ריתוכים לא איכותיים הם מקומות חולשה מבניים.

 

כל ריתוך יוצר נקודות חולשה מבניים. לא בריתוך עצמו אלא באיזור הסובב אותו 

האופי של ריתוך שבו המתכת נמסה ומתקשה שוב משנה את המבנה של המתכת המרותכת שבתורו משפיע על החוזק המבני

 

ישנם כמובן גורמים נוספים המשפיעים על איכות הריתוך ועל החוזק / חולשה של המבנה. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...