Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב רנו גרנד קופה עם תיקון שילדה


ygolikov
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

היי חברים,

 

אני מעוניין לרכוש רכב רנו גרנד קופה 2017 מליסינג שהיה בבעלותי, אני מאוד אוהב את הרכב ונהנה ממנו ומעוניין לרכוש אותו לטווח ארוך ולא שנתיים שלוש.

עשיתי בדיקה לפני רכישתו וגיליתי באחת התאונות שנגרם נזק לשלדה האחורית, הדו"ח מצורף.

אני ממש אובד עצות, כי אני בעיקרון נוסע כבר שנתיים וחצי בערך עם הרכב הזה לאחר התיקון שילדה ולא הייתה לי בעיה אחת או רעידות או כל דבר אחר שיכול להיות קשור

אני מודע לירידת הערך ואני מודע לזה שיהיה לי מאתגר למכור אותו וכנראה אצטרך להתפשר. מנגד אני מקבל על הרכב הנחה של כ-10% בגלל התקלה בשילדה. זה בנוסף ל-15% בגלל שזה ליסינג. סה"כ יוצא 57 אלף שקל לרכב עם 69 אלף קילומטר ובן 3 שנים אבל עם אות קיין.

וכמובן עניין הבטיחות מדאיג אותי אבל אני משער שאם נעשתה עבודת תיקון טובה אז לא קריטי - לא?

 

אני מתקשר להבין מהדו"ח כמה בעייתי מצב הרכב, וכתוצאה מכך האם רכישת הרכב היא טעות מרה או בעצם הזדמנות לרכוש רכב במחיר נמוך משמעותית כי עניין השילדה הוא טאבו.

 

תודה מראש :)

 

בדיקה.jpeg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בניגוד לידידי המלומד, לא הייתי קונה את הרכב הזה, בוודאי לא עם "משמעות גבוהה".  אבל אם לא היתה לי ברירה, לא הייתי משלם עליו יותר מ 35.0 אש"ח. למה דווקא המספר הזה, כי הוא בערך חצי מהמחירון.  א

ההיגיון אומר שלאחר התיקון הרכב אינו באותה רמה מבחינה בטיחותית עת יצא משערי המפעל, אתה לא רוצה לבדוק את זה במקרה של תאונה חלילה.   במידה ולא היית מכיר את הרכב והיית רואה את טופס הבדיקה ה

בבדיקות פעם, היו בודקים את מצב השילדה.. לאחר התיקון. מודדים את מרחקי השילדה בין הסרנים, וזויות שיפוע לפעמים נוצר מרווח,  בין צדדי השילדה ומרחק הסרנים - דבר המשפיע על שחיקת הצמיגים ובבלימה

תמונות שפורסמו בשרשור

אם אתה הולך להחזיק את הרכב הרבה שנים - ירידת הערך כבר לא תהיה משמעותית.

לדעתי כיוון שאתה מכיר את הרכב, ומודע למצבו - אין מניעה לרכשו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לידידי המלומד, לא הייתי קונה את הרכב הזה, בוודאי לא עם "משמעות גבוהה". 

אבל אם לא היתה לי ברירה, לא הייתי משלם עליו יותר מ 35.0 אש"ח. למה דווקא המספר הזה, כי הוא בערך חצי מהמחירון. 

אבל לקנות אותו? למה? הרעיון בליסינג הוא שאם הרכב קיבל כזו פצצה בזמן שהוא אצלך, הוא לא הבעיה שלך. הוא הבעיה של חברת הליסינג. 

לפתור להם את הבעיה המשמעותית הזו בתמורה לעוד 10%? בחיים לא. 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בערך מה שאני שומע כל הזמן. אבל אם לרגע להתעלם מהעלות שלו, האם אני אמור לחשוש מבחינה בטיחותית \ תפעולית \ כל דבר אחר?

כי אני אומר לעצמי את הדבר הבא. הרכב ספג פגיעה -> הפגיעה טופלה -> הרכב נוסע פיקס מעל שנתיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לתאונה הזאת אין השפעה על אמינות הרכב.

בשביל לדעת האם המחיר באמת נמוך לעומת השוק, ולפי התאונה הוא צריך להיות נמוך, הייתי בודק מחירון ובכמה נמכרים רכבים דומים ביד 2.

 

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, yulianx כתב:

לתאונה הזאת אין השפעה על אמינות הרכב.

בשביל לדעת האם המחיר באמת נמוך לעומת השוק, ולפי התאונה הוא צריך להיות נמוך, הייתי בודק מחירון ובכמה נמכרים רכבים דומים ביד 2.

 

מחירון הרכב הוא 75 אלף, והוא מוצע לי ב-57 - משמעותית יותר נמוך לדעתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר השוק של רכב בלי פגיעה הוא בערך המחיר בו מוצע לך הרכב - במחיר הזה, לא הייתי רוכש.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההיגיון אומר שלאחר התיקון הרכב אינו באותה רמה מבחינה בטיחותית עת יצא משערי המפעל,

אתה לא רוצה לבדוק את זה במקרה של תאונה חלילה.

 

במידה ולא היית מכיר את הרכב והיית רואה את טופס הבדיקה היית קונה את הרכב? כמו רוב האנשים,

סביר להניח שלא.

 

הסיכוי היחיד של חברת הליסינג למכור את הרכב הזה הוא - לך, למי שלא בודק את הרכב, לסוחר, שסביר

להניח שזה מה שיקרה.

 

כפי שצויין, המחיר המבוקש אינו מצדיק את רכישת הרכב, אני גם לא רואה סיבה לתת לחברת הליסינג

בונוס בדמות האפשרות להיפטרות מהרכב.

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה יודע מה הייתה עוצמת המכה בצורה הכי טובה כי התאונה התרחשה אצלך, עדיף שתסתכל על התמונה מהתאונה ותנסה להבין ולהיזכר עד כמה התאונה הייתה חזקה. יכול להיות מצב שחלק מהחלקים שהוחלפו נפגעו בצורה לא משמעותית אבל תיקון בריצפת תא מטען לא נשמע טוב גם בלי לראות תמונות.

בכל מקרה במחיר של 45 אלף הייתי לוקח את הרכב באופן אישי אם אתה יודע שלא נכנסה בך משאית מאחורה, ובמידה ואתה לא מסיעה ילדים מאחור. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, zvit כתב:

מחיר השוק של רכב בלי פגיעה הוא בערך המחיר בו מוצע לך הרכב - במחיר הזה, לא הייתי רוכש.

מעניין, ראיתי פלואנס מאותו שנתון עם נתונים דומים, לא הסכימו לרדת מ65K (אוטו סנטר),
חשבתי שאני חכם אחרי יומיים הרכב נמכר....

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל ביד 2 - משקף את השוק טוב יותר.

 

שכן רכש השבוע פלואנס 2016 במכרז ב-35K, והיה בטוח ש"דפק את השוק",  מסתבר שמחיר השוק לא רחוק מזה...

 

מחירי המכוניות עם "השבחה" ו"אחריות" במרגשי הליסינג תמיד גבוהים יותר.

 

אם אחדד את הדיון פה - השאלה האמיתית היא האם במחיר המוצע פות"ש יוצא פראייר, או שלא...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד רכישה שמתוכננת לטווח ארוך היא באמת כזו.

תקבל רכב ליסינג בעבודה הבאה בהסדר משתלם/תתרחק משמעותית ממקום המגורים.

 

הייתי רוכש רכב שעדיין אפשרי למכור בלי לזרוק אותו במחיר אפסי במגרש או להתקע איתו למשך זמן רב.

לפני 12 שעות, zvit כתב:

מחיר השוק של רכב בלי פגיעה הוא בערך המחיר בו מוצע לך הרכב - במחיר הזה, לא הייתי רוכש.

תמצא לי גראנד קופה דיזל עם כזה ק"מ ב55,000 :)

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקה קצרה על פלואנס המחרים הם יותר גבוהים ממה שציינת,
כל אלו עם קלומטרג' סביר (נניח עד 100K) ללא עבר של מונית מבקשים סביב ה50K+

דוגמאות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה מבקשים - זה דבר אחד.

מה מקבלים - סיפור אחר לגמרי...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, ygolikov כתב:

וכמובן עניין הבטיחות מדאיג אותי אבל אני משער שאם נעשתה עבודת תיקון טובה אז לא קריטי - לא?

 

לפי הבדיקה יש כיפופים ומעיכות קיימות בשלדה עדיין. אז התשובה לשאלה שלך - קריטי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...