Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו V60 - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחת הבעיות העיקריות בשיווק סטיישנים בארץ היא שהיבואנים לא כל כך מבינים את קהל היעד. אנשי סטיישנים הם אנשי משפחות פרקטיים. הסטיישנים הצליחו רק כשהיבואנים התחילו להביא גרסאות בסיס זהות לגרסאות הסדאן אבל משום מה היבואנים ממשיכים להביא את גרסאות העל משום מה. אותה בעיה הייתה לבמוו 3 טורינג שהביאו רק 328. אם היו מביאים גרסת t4 ב50 אלף שקל פחות או אפילו t3 היה לה סיכוי להצליח יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 33 דקות, פבל כתב:

נכון, אבל אני לא חושב שלשם הן מכוונים. בהשקה של ה-V60 אנשי היבואן הציגו לנו מספרי מסירות מעניינים, לפי הנתונים שהוצגו שם, בסגמנטים בהם וולוו קיימים, הם מחזיקים בנתח שוק מאוד משמעותי (אני לא רוצה להגיד מובילים כי אני לא זוכר במדויק) אבל אני זוכר בוודאות שהם היו ממוקמים מאוד גבוה.

השאלה (שאין לי תשובה עליה, כמובן) היא כמה אנשים ישימו 300,000 ש"ח על סטיישן, שאפילו אין לו 7 מקומות.

 

רק להזכיר, ה-V60 הקודמת מכרה יחידות בודדות לפני קצת פחות מעשור. אני אישית לא צופה שדווקא זו תהפוך ללהיט מכירות, אבל אני אשמח להתבדות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
אם לא הייתי חובב רכבים קומפקטיים וספורטיביים יותר ואם היו לי ילדים, זו מכונית שהייתה גבוה אצלי ברשימה, צריך עוד לנהוג כמובן. לטעמי, רוב רכבי הסטיישן פרימיום מציגים עיצוב מוצלח יותר מגרסאות הסדאן שלהן, כולל סדרה 3, סדרה 5, אודי A6, אודי A4 ועוד. אם היבואנים היו מגלים קצת יותר אומץ, היינו רואים היום הרבה יותר סטיישן פרימיום. הימים של סטיישן לשיפוצניק כבר עברו מזמן. 

מסכים ב100%
השאלה (שאין לי תשובה עליה, כמובן) היא כמה אנשים ישימו 300,000 ש"ח על סטיישן, שאפילו אין לו 7 מקומות.

אבל שוב העניין הזה עם הסטיישן. למה התדמית הזו שכבר מזמן לא קיימת בשום מקום אחר, עדיין פה איתנו?
למה לשים 30 אלף ש״ח יותר על S60 מקבילה זה הגיוני אבל על זו לא?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, robertf כתב:

אבל שוב העניין הזה עם הסטיישן. למה התדמית הזו שכבר מזמן לא קיימת בשום מקום אחר, עדיין פה איתנו?
למה לשים 30 אלף ש״ח יותר על S60 מקבילה זה הגיוני אבל על זו לא?

זה בדיוק העניין עם תדמית, שהיא לא תמיד קשורה למציאות.

למה קוקה קולה טעים יותר מפפסי? שניהם בסה"כ מים עם סוכר, צבע ו-co2.

למה ג'יפון עדיף על רכב נמוך? ובבקשה בואו לא ניכנס אפילו ל"פרקטיות" המפורסמת של הג'יפונים, היו פה פעם רכבים סופר פרקטיים (קראו להם מיניואן ומיקרוואן, אף אחד לא קנה אותם), פתאום כולם נהיו "פרקטיים".

לדעתי, רוב האנשים שרוכשים רכבים בסכומים כאלו, רוכשים אותם בגלל התדמית שלהם. הרי אף אחד לא באמת יקח את הג'יפון שלו לשטח, ואף אחד לא יעלה על מסלול עם הקופה-סופר-ספורט שלו, ואף אחד לא יפתח עסק להובלות עם הוולוו הזו. אז מכיוון שהפרקטיות של הרכב לא באה לידי ביטוי, מה שנשאר זו התדמית, וכאן הוולוו הזו לא ממש מנצחת.

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני בכבישים השיווק של דגמי וולוו החדשים מוצלח מאוד. זה עדיין לא במספרים של הגרמניות, בערך מחצית מכך, אבל לוולוו גם אין את היצע הדגמים הענק של הגרמניות עם תשובה לכל לקוח. 

 

אני מסכים שלצרכן הישראלי יש אולי עדיין בעיה לרכוש רכב יוקרה במרכב סטיישן, אבל זה לא שממש מספקים לו אופציה אחרת. אם 75% מהאיטלקים שרכשו סדרה 3 בחרו במרכב סטיישן, אני מאמין שגם בישראל אפשר להצליח. אני מזכיר את איטליה כי זו מדינה עם שיעור ילודה של 1.34 וגברים שנשארים אצל האמא גם אחרי גיל 40 כך שהבחירה היא לאו דווקא הנושא הפרקטי אלא פשוט כי אוהבים את התצורה הזו.  אם יהיו יותר דגמי סטיישן אני מאמין שגם ירכשו יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסדר בישראל הוא כזה:

 

לקוח "רגיל" ירכוש ג'יפון פרימיום.

 

לקוח שהוא "עוף מוזר" יקנה סדאן פרימיום.

 

לקוח שסובל "מהפרעת אישיות" יקנה את הוולוו סטיישן 😁.

 

בהתאמה ליחסים המספריים בין הלקוחות הנ"ל יגזרו מספרי המכירות.

עריכה אחרונה על ידי green
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 תודה על המבחן פבל, חיכיתי לו! 
 
הוולוו הזו מועמדת חזקה אצלי אם כי עוד לא בחנתי אותה בעצמי.
 
מסכים איתך לגבי המושבים המאווררים, אם כי לפי המפרט לפחות ניתן להזמין אותם (מושבי עור מאווררים מסוג נאפה) כחלק מחבילת  PLUS שכוללת גם כמה דברים פחות חשובים כמו תמיכה חשמלית לכריות הצידיות, ומערכת חניה אוטומטית. כמה עולה החבילה הזו, אין לי מושג...
 

לפי מה שאני זוכר, העלות של חבילת הפלוס היא 30000 ₪.
בנוגע לתא במרכז- המחיר של מיקום הסוללה ההיברידית לאורך הרכב.
היעד הוא למכור מכה עשרות כאלה בשנה ולמצוא לה נישה משלה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיבורים על סטיישן ואין תמונה של גופת טכנאי בתא המטען או שפספסתי?
בבקשה:
עמוס במזוודות במהלך טיול משפחתי.
לשם השוואה, אותן המזוודות בCX5.
הרכב הזה בהחלט על הכוונת שלי.
אני מאוד מתחבר לסטיישן. פתרון מצוין להכניס את האופניים מאחור ולוותר על הגגון.
fe39b1f4a36ca1413196cd3e73486d30.jpge9f0d009ac7dea7a35932e3d8b2945db.jpg




ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבועיים בעודי משייט בכביש החוף במהירות שיא עקפה אותי V60 כזו.

הרכב באמת יפה. קשה להסביר מה כל כך מרשים ויפה בה, הכל פשוט נכון...

 

טוב היה אם הבחירה בין סטיישן לסדאן הייתה קיימת בכל דגם ובכל רמת גימור, גם אם זה ידרוש המתנה. 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם פה מדברים על המחיר של ה-V60 סטיישן בלי לשים לב לדבר אחד.

 

ה-V60 עולה 290 אלף שקלים, בעוד ה-S60 T8 עולה 325 אלף שקלים באותה רמת גימור - זאת אומרת שהפעם הסטיישן זולה יותר יותר מהסדאן.

ה-V60 קרוס-קאנטרי עולה 270 אלף שקלים, ה-S60 לא מוצעת עם המנוע הזה בארץ, אבל המחיר של הקרוב קאנטרי זול יותר גם מה-XC40 עם אותו מנוע.

 

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נעזוב לרגע את האבחנות הנפשיות לגבי רוכשי הרכבים בתצורות המרכב השונות :wink: ונהיה קצת יותר ממוקדים ברכבים עצמם,

 

אז ברור לי שה- v60 עדיפה על ה- s60 הן בגלל עדיפות תצורת מרכב הסטיישן על תצורת הסדאן והן בגלל שהיא זולה יותר, אבל השאלה היא גם האם יהיו הבדלים בירידת הערך בין הדגמים (ולדעתי הסטיישן גם יפה יותר אבל אני באופן כללי פחות אוהב את המראה של תצורת הסדאן).

 

בין ה- v60 ל- xc40 ו- cx60 יש יתרונות וחסרונות לכל תצורת מרכב, סטיישן מול ג'יפון, כל אחד והעדפותיו וגם כאן יש הבדלים במחירים שיכולים להשפיע על הבחירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, green כתב:

השאלה היא גם האם יהיו הבדלים בירידת הערך בין הדגמים (ולדעתי הסטיישן גם יפה יותר אבל אני באופן כללי פחות אוהב את המראה של תצורת הסדאן).

בקטגוריה הזאת, ירידת ערך היא נתון ידוע מראש - לא נראה לי שצרכנים פוטנציאליים בקטגוריה הזאת, משווים ירידת ערך.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...