Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו V60 - מבחן דרך


פבל
 שיתוף
עוקבים 21

פוסטים מומלצים

וולוו V60 T8 החדשה היא, ובכן כמעט מושלמת. למה כמעט? למה מושלמת? רוב התשובות כאן.

 

952921453_MAIN--V60-2020.thumb.jpg.6ba3cfa8989e372641ee1ca8b6b3d53b.jpg

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וולוו V60 T8 החדשה היא, ובכן כמעט מושלמת. למה כמעט? למה מושלמת? רוב התשובות כאן.  

הלכתי לראות אותה בתצוגה ואני מסכים עם כל התיאורים הסטטיים של פבל. אבל היות ויש בי גן פולני (מהצד של אשתי) יש כמה דברים שהפריעו לי.   הקונסולה בין המושבים? זו שפותחים אותה ובפנים יש תא עמוק ו

מה שאתה אומר על תדמית של סטיישן זו בדיוק הבעיה של הרכבים האלא בארץ (רק בארץ), והסיבה שהם כלכך נדירים. הלוואי ווולוו יצליחו למכור, וזה ידרבן את ב-מ-וו, אאודי וכו להביא דגמי סטיישן אבל זה כנראה לא יקרה.

תמונות שפורסמו בשרשור

כל הדיבורים על סטיישן ואין תמונה של גופת טכנאי בתא המטען או שפספסתי?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 תודה על המבחן פבל, חיכיתי לו! 

 

הוולוו הזו מועמדת חזקה אצלי אם כי עוד לא בחנתי אותה בעצמי.

 

מסכים איתך לגבי המושבים המאווררים, אם כי לפי המפרט לפחות ניתן להזמין אותם (מושבי עור מאווררים מסוג נאפה) כחלק מחבילת  PLUS שכוללת גם כמה דברים פחות חשובים כמו תמיכה חשמלית לכריות הצידיות, ומערכת חניה אוטומטית. כמה עולה החבילה הזו, אין לי מושג...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד ליבואן מאיר.

 

הרכב מרשים מאד אבל סיכויי הצלחה אין לו בישראל לדעתי.

 

אני מקווה שזה לא יגרום ליבואן להתייאש.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתי לראות אותה בתצוגה ואני מסכים עם כל התיאורים הסטטיים של פבל. אבל היות ויש בי גן פולני (מהצד של אשתי) יש כמה דברים שהפריעו לי.

 

הקונסולה בין המושבים? זו שפותחים אותה ובפנים יש תא עמוק ובד"כ מקורר כדי להכניס בקבוק חצי ליטר לנסיעה? אז פה לא. זותומרת יש קונסולה ויש תא, אבל אפשר להכניס בו חבילת מטפחות אף. אבל לא את החסכונית של העשרים - את זו הקטנה של החמש. לחילופין אפשר חבילת מסטיקים. אבל לא את אלה שבקופסת פלסטיק... הבנתם. התא ממש קטן. אבל ממש!

ואם בטעות נכנסתם עם בקבוק חצי ליטר, אז עדיף שתסיימו אותו לפני הנסיעה כי אין איפה לאכסן אותו. לפחות לא במצב עמידה.

 

תעלת ההינע במושב האחורי אכן קצת גדולה כמו שפבל תיאר. כמה קצת? תנו לבחורה עם מיני לשבת שם רק אם מדובר באודישן לסרט פורנו.

 

בתא המטען יש וילון שמסוכך על הציוד שמאוחסן. אז קודם כל הוא מיותר לגמרי כי הרכב מגיע עם חלונות שחורים, על גבול האטומים ואפשר להחליף שם בגדים בלי שאף אחד יראה (כשהאודישן ממקודם מסתיים). אבל לוילון יש שני מצבי סגירה. אחד נמוך מדי שחוסם את הגישה לציוד כשהדלת פתוחה והשני גבוה מדי שחוסם את שדה הראיה לנהג כשהדלת סגורה. כאמור, לאפסן במחסן עם קבלת הרכב.

 

דבר אחרון, ה-V60 הזו מרווחת ממש אבל דווקא מרווח הרגליים של הנוסעים מאחור נפגע בגלל מבנה המושב הקדמי. 

המסגרת של בסיס המושב ממוקמת ממש נמוך ולא מאפשרת לדחוף את כפות הרגליים מתחתיו. אז נוצר מצב שהתחושה ברכב מרווחת אבל דווקא הרגליים נדחקות. זה לא קטסטרופלי וגם כך יש שם מקום, אבל להתרווח עם רגליים קדימה אי אפשר וחבל.

 

המושבים הלא מאווררים זו חתיכת החמצה לטעמי, בגלל הנטיה של מושבי העור לרתוח בקיץ ולהקפיא לך תתחת בחורף.

 

חוץ מזה חיבבתי אותה פלוס.

עריכה אחרונה על ידי YNV
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמור לקנות את הדבר הזה, בישראל?

 

כאילו, למי שמחפש רכב פרקטי למשפחה זה אחלה, רק נורא נורא יקר. ומי שבא באמת לקנות רכב ב-300,000 ש"ח, לא ממש מחפש תדמית של סטיישן משפחתית, גם אם היא עושה 0-100 בפחות מ-5 שניות. בטח כשמדובר במותג פחות "נחשב". מילא בארה"ב ששם היא בטח עולה חצי, אבל כאן?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אומר על תדמית של סטיישן זו בדיוק הבעיה של הרכבים האלא בארץ (רק בארץ), והסיבה שהם כלכך נדירים. הלוואי ווולוו יצליחו למכור, וזה ידרבן את ב-מ-וו, אאודי וכו להביא דגמי סטיישן אבל זה כנראה לא יקרה.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור המטורלל בישראל (שרובו מגיע ממיסוי, אבל מה זה משנה), הופך כל רכישה של רכב "פרימיום" לכזו שמחייבת לשדר תדמית מסויימת. אם רכב כזה היה עולה חצי, הרבה יותר אנשים שלא חייבים לשדר תדמית "פרימיומית" היו יכולים להרשות אותו לעצמם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת תמחור הרכב הזה הגיוני לגמרי. אם סקודה סופרב שמייצגת משפחתית גדולה עממית יחסית ונמכרת בכמויות יפות בגרסאות המאובזרות והחזקות שעולות כמעט 270K, אז וולבו פלאג אין הייבריד מאובזרת היטב בעוד 30K נראה לי הגיוני לחלוטין.

חוץ מזה הוא ייחודי כרגע כי המתחרות לא מוצעות במרכב סטיישן בארץ, והעיצוב באמת מעולה. זה לא שיש קהל ענקי שעומד בתור למכוניות האלה, אבל מעניין אם הם יצליחו למכור מעבר לכמה יחידות בודדות. אני חושב שכמה עשרות כאלה שיעלו על הכבישים ייחשבו כהצלחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, robertf כתב:

אתה חושב שהוולוו לא משדרת פרמיום?

זה נכנס עמוק לדיון על מה זה "פרימיום".

 

בוא נגיד שהוולוו הזו לא משדרת "תראו איזה מצליחן אני שקנה (הכנס מותג גרמני/איטלקי אקזוטי) שגם יושב גבוה מעליכם בכביש, וגם נורא חזק ויקרע לכולכם ת'צורה ברמזור". למרות שהיא תהיה נראה חזקה יותר מהרבה רכבים אחרים, היא פשוט לא משדרת את זה.

 

מה לעשות, רוב עניין הפרימיום הוא סביב תדמית, לא יכולות. את היכולות מנצלים בעיקר ה"פבל"ים ברחבי העולם.

 

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, pooh-bear כתב:

מי אמור לקנות את הדבר הזה, בישראל?

 

כאילו, למי שמחפש רכב פרקטי למשפחה זה אחלה, רק נורא נורא יקר. ומי שבא באמת לקנות רכב ב-300,000 ש"ח, לא ממש מחפש תדמית של סטיישן משפחתית, גם אם היא עושה 0-100 בפחות מ-5 שניות. בטח כשמדובר במותג פחות "נחשב". מילא בארה"ב ששם היא בטח עולה חצי, אבל כאן?

 

אם לא הייתי חובב רכבים קומפקטיים וספורטיביים יותר ואם היו לי ילדים, זו מכונית שהייתה גבוה אצלי ברשימה, צריך עוד לנהוג כמובן. לטעמי, רוב רכבי הסטיישן פרימיום מציגים עיצוב מוצלח יותר מגרסאות הסדאן שלהן, כולל סדרה 3, סדרה 5, אודי A6, אודי A4 ועוד. אם היבואנים היו מגלים קצת יותר אומץ, היינו רואים היום הרבה יותר סטיישן פרימיום. הימים של סטיישן לשיפוצניק כבר עברו מזמן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, MadCat_LE כתב:

כל הדיבורים על סטיישן ואין תמונה של גופת טכנאי בתא המטען או שפספסתי?

כן, פאדיחה רצינית לצערי. בגלל תקלה לא צפויה, לא צילמתי את תא המטען. אבל חיפוש של V60 Trunk בגוגל מניב תוצאות מספקות.

 

לפני 11 שעות, robertf כתב:

 מסכים איתך לגבי המושבים המאווררים, אם כי לפי המפרט לפחות ניתן להזמין אותם (מושבי עור מאווררים מסוג נאפה) כחלק מחבילת  PLUS שכוללת גם כמה דברים פחות חשובים כמו תמיכה חשמלית לכריות הצידיות, ומערכת חניה אוטומטית. כמה עולה החבילה הזו, אין לי מושג...

נקודה טובה, אני אברר כמה היא עולה.

 

לפני 11 שעות, green כתב:

הרכב מרשים מאד אבל סיכויי הצלחה אין לו בישראל לדעתי.

אמ... אני חולק עלייך.

 

לפני 11 שעות, YNV כתב:

הקונסולה בין המושבים? זו שפותחים אותה ובפנים יש תא עמוק ובד"כ מקורר כדי להכניס בקבוק חצי ליטר לנסיעה? אז פה לא. זותומרת יש קונסולה ויש תא, אבל אפשר להכניס בו חבילת מטפחות אף. אבל לא את החסכונית של העשרים - את זו הקטנה של החמש. לחילופין אפשר חבילת מסטיקים. אבל לא את אלה שבקופסת פלסטיק... הבנתם. התא ממש קטן. אבל ממש!

כן, צודק. זה יכול להיות די מעצבן. אני רגיל שאין לי במכונית יותר מדי דברים אז גם תא כזה יספיק (לי הוא הספיק למפתחות+ארנק+טלפון שעומד בתוך הסטנד הייעודי שם ליד), אבל לאנשים שמאחסנים בתא הזה הרבה דברים - למשל מטענים, מסטיקים, מפתחות ועוד, זה לא יספיק. בטח אם הרפרנס שלך הוא המרתף שלושה חדרים שיש בדודג' ראם :lol: 

 

לפני 11 שעות, YNV כתב:

ואם בטעות נכנסתם עם בקבוק חצי ליטר, אז עדיף שתסיימו אותו לפני הנסיעה כי אין איפה לאכסן אותו. לפחות לא במצב עמידה.

בתא בדלתות יש מקום אפילו לבקבוק ליטר וחצי.

 

לפני 11 שעות, YNV כתב:

בתא המטען יש וילון שמסוכך על הציוד שמאוחסן. אז קודם כל הוא מיותר לגמרי כי הרכב מגיע עם חלונות שחורים, על גבול האטומים ואפשר להחליף שם בגדים בלי שאף אחד יראה (כשהאודישן ממקודם מסתיים). אבל לוילון יש שני מצבי סגירה. אחד נמוך מדי שחוסם את הגישה לציוד כשהדלת פתוחה והשני גבוה מדי שחוסם את שדה הראיה לנהג כשהדלת סגורה. כאמור, לאפסן במחסן עם קבלת הרכב.

זה די מעצבן בפעמים הראשונות, אבל מתרגלים לזה יחסית מהר. אין ספק שהיה עדיף שם סידור של ווילון שעולה ביחד עם דלת תא המטען. לגבי החלונות, הם לא מספיק כהים וכשנמצאים בחוץ במקום מואר כן רואים פנימה. 

 

לפני 10 שעות, pooh-bear כתב:

מי אמור לקנות את הדבר הזה, בישראל?

 

כאילו, למי שמחפש רכב פרקטי למשפחה זה אחלה, רק נורא נורא יקר. ומי שבא באמת לקנות רכב ב-300,000 ש"ח, לא ממש מחפש תדמית של סטיישן משפחתית, גם אם היא עושה 0-100 בפחות מ-5 שניות. בטח כשמדובר במותג פחות "נחשב". מילא בארה"ב ששם היא בטח עולה חצי, אבל כאן?

לא בטוח שאני מסכים איתך. 0-100 בפחות מ-5 שניות זה נחמד אבל אני בספק שעל זה תקום או תיפול רכישה. השוס של המכונית הזו היא החבילה - אתה מקבל גם איכות, גם יוקרה, גם אבזור, גם מרווח, גם פרקטיות, גם חסכון וגם ביצועים, וכל זה במחיר שאצל המתחרות ייתן לך במקרה הטוב משפחתית עם מנוע 1.3-1.5 טורבו. לחלופין, אתה יכול לפנות למותגים עממיים ושם לקבל חבילה דומה אבל עם איכות נמוכה יותר ובלי "יוקרתיות". אני דווקא חושב שהם קלעו מצוין למחיר ביניים שנכנס בול לפער בין ההיצעים (היצע ברבים, זו מילה אמיתית בכלל?) של המותגים העממיים לבין מותגי הפרימיום.

 

לפני 10 שעות, pooh-bear כתב:

התמחור המטורלל בישראל (שרובו מגיע ממיסוי, אבל מה זה משנה), הופך כל רכישה של רכב "פרימיום" לכזו שמחייבת לשדר תדמית מסויימת. אם רכב כזה היה עולה חצי, הרבה יותר אנשים שלא חייבים לשדר תדמית "פרימיומית" היו יכולים להרשות אותו לעצמם.

דווקא לא כזה מטורלל בכלל במקרה הזה. בגרמניה דגם מקביל עולה 64,000 אירו, שמיתרגמים ל-260 אלף שקלים. 

 

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

בוא נגיד שהוולוו הזו לא משדרת "תראו איזה מצליחן אני שקנה (הכנס מותג גרמני/איטלקי אקזוטי) שגם יושב גבוה מעליכם בכביש, וגם נורא חזק ויקרע לכולכם ת'צורה ברמזור". למרות שהיא תהיה נראה חזקה יותר מהרבה רכבים אחרים, היא פשוט לא משדרת את זה.

נכון, אבל אני לא חושב שלשם הן מכוונים. בהשקה של ה-V60 אנשי היבואן הציגו לנו מספרי מסירות מעניינים, לפי הנתונים שהוצגו שם, בסגמנטים בהם וולוו קיימים, הם מחזיקים בנתח שוק מאוד משמעותי (אני לא רוצה להגיד מובילים כי אני לא זוכר במדויק) אבל אני זוכר בוודאות שהם היו ממוקמים מאוד גבוה.

 

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

מה לעשות, רוב עניין הפרימיום הוא סביב תדמית, לא יכולות. את היכולות מנצלים בעיקר ה"פבל"ים ברחבי העולם.

עניין הפרימיום יכול להיות שכן, אבל רכישה בכללי? לא בטוח.

  • אהבתי 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...