Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתה בטוח לגבי ה 53?   אני זוכר מספרים אחרים?

 

לפני שבוע היה 15 ביום?  כלומר כל יום מגלים 15 מאומתים שנבדקים בגלל שהם חזרו מחו"ל ב 10 ימים האחרונים.

לדעתי אם אתה טס לחו"ל אתה מגדיל את הסיכוי שלך להיות חולה מאשר אם אתה נשאר בארץ.

image.thumb.png.c68f7fdda9a9f1f0078cc67e91186fa5.png

 

 

 

עברתי על הימים האחרונים,  הם עידכנו את הצורה שהם מציגים את הנתונים.

בכל יום נותנים לך כמה נוסעים נכנסו אתמול מחו"ל , וכמה מאומתים חדשים התגלו אתמול.

המאומתים החדשים לא בהכרח נכנסו אתמול, אלא ב 10 ימים האחרונים. 

אבל כל מאומת נספר רק פעם אחת , ביום שהוא התגלה. לכן קצת קשה לחלק את מספר המאומתים במספר הנכנסים.

אבל זה סוג של קירוב. 

כפי שזה נראה , כנראה 1 מתוך 1000 או 1 מתוך 500 שטסים לחול חוזרים חולים. 

1 ל 1000 זה שקול למצב שהיינו בארץ עם 9,000 מאומתים ביום. 

לא קטסטורפה.. אבל תהנה 

 

 

Screenshot_20210707-164301_Drive.thumb.jpg.6d7e9e40f103a0fce8acdfda913e431b.jpgScreenshot_20210707-164506_Drive.thumb.jpg.37c820a5f8cbbc75c17fb0bd034f58a4.jpgScreenshot_20210707-164430_Drive.thumb.jpg.f7627bf109b2d7158ef4e5bf71300f9a.jpg

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

בבקשה, רק לבחור (חלקן מסיכות KN95 ולא N95) :

 

https://www.wallashops.co.il/מארז-50-מסכות-נשימה-בתקן-kn95/pi9hj56355

 

https://www.lev-hamisrad.co.il/מסכה-נשמית-KN95-3M-9501-i9454

 

https://www.rimipharm.co.il/product/מסכה-אנטי-ויראלית-לפנים-דגם-n95/

 

בכל מקרה, לפי שרצים לקנות מסיכת N95, כדאי להתייעץ כדי להבין אם באמת יש צורך במסיכה כזאת (מעבר למחיר).

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • אהבתי 1

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

הבעיה בנתב"ג היא לא כמות אלא איכות - הגל הנוכחי החל מאנשים שחזרו מחו"ל, לא שמרו על הכללים והחדירו את הדלתא בהפצת על.

 

מאז עיקר ההתפשטות היא בקהילה,  והחשש העיקרי מחוזרים מחו"ל הוא החדרת זנים בעייתיים נוספים.

 

לגבי מסכות N95 - אני בספק אם נמכרות בסטוקים של 100, כי הן יקרות, בפעם האחרונה שבדקתי סביב 10-40 ש"ח ליחידה. מסכות אירופיות דומות קרויות FFP2.  יש מסכות סיניות הקרויות KN95, חלקן עומדות בתקן N95, חלקן לא.

 

@gadik6'צטערת, הכימאי מוכר מסכות בסין בלבד.

 

איפה קונים n95?

כל התשובה הזאת ואין תשובה

אפילו 10 יח

אמצא את הדרך להשיג 100

פורסם

תמצית הנדסת התודעה של שקר הקורונה: תמונת בלהות עם אנשים בחליפות ושלט של בית עלמין

 

מעניין אם במקרה בחרו תמונה שצולמה על רקע בית עלמין 

 

ea564892-55c4-4f76-a6f1-aa50994c5c77

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שמע, רואים שיש פה ניסיון בוטה להלחיץ אנשים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

איפה קונים n95?

כל התשובה הזאת ואין תשובה

אפילו 10 יח

אמצא את הדרך להשיג 100

 

רשתות הפארם למיניהן?

אפילו בשופרסל ובסופר השכונתי נתקלתי בכאלה...

לפעמים זה חבילות של 10, לפעמים של 5, לפעמים אפילו בודדים.

אבל יש...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

שמע, רואים שיש פה ניסיון בוטה להלחיץ אנשים.


בידיוק. חתיכת תמונה נוראית…

פורסם
לפני 14 דקות, David32 כתב:

שקר הקורונה!!!! 

הנדסת תודעה!!!!!

צ'יפים בחיסונים!!!

אין דבר כזה קרנולה!!!!!

 

 

במקרה בחרו תמונה שצולמה על רקע בית עלמין? תשובה בינארית בבקשה: כן או לא

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

אתה בטוח לגבי ה 53?   אני זוכר מספרים אחרים?

 

לפני שבוע היה 15 ביום?  כלומר כל יום מגלים 15 מאומתים שנבדקים בגלל שהם חזרו מחו"ל ב 10 ימים האחרונים.

לדעתי אם אתה טס לחו"ל אתה מגדיל את הסיכוי שלך להיות חולה מאשר אם אתה נשאר בארץ.

image.thumb.png.c68f7fdda9a9f1f0078cc67e91186fa5.png

 

 

 

עברתי על הימים האחרונים,  הם עידכנו את הצורה שהם מציגים את הנתונים.

בכל יום נותנים לך כמה נוסעים נכנסו אתמול מחו"ל , וכמה מאומתים חדשים התגלו אתמול.

המאומתים החדשים לא בהכרח נכנסו אתמול, אלא ב 10 ימים האחרונים. 

אבל כל מאומת נספר רק פעם אחת , ביום שהוא התגלה. לכן קצת קשה לחלק את מספר המאומתים במספר הנכנסים.

אבל זה סוג של קירוב. 

כפי שזה נראה , כנראה 1 מתוך 1000 או 1 מתוך 500 שטסים לחול חוזרים חולים. 

1 ל 1000 זה שקול למצב שהיינו בארץ עם 9,000 מאומתים ביום. 

לא קטסטורפה.. אבל תהנה 

 

 

Screenshot_20210707-164301_Drive.thumb.jpg.6d7e9e40f103a0fce8acdfda913e431b.jpgScreenshot_20210707-164506_Drive.thumb.jpg.37c820a5f8cbbc75c17fb0bd034f58a4.jpgScreenshot_20210707-164430_Drive.thumb.jpg.f7627bf109b2d7158ef4e5bf71300f9a.jpg

 

ואז נכנסת השאלה באיזה מדינה היית

ברוסיה? בברזיל?

במדינה שרוב הבילויים שם בחללים סגורים, מסעדות, קולנוע

או במדינה שבה כל הבילויים הם באיזורים פתוחים ולא עמוסים?

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

ואז נכנסת השאלה באיזה מדינה היית

ברוסיה? בברזיל?

במדינה שרוב הבילויים שם בחללים סגורים, מסעדות, קולנוע

או במדינה שבה כל הבילויים הם באיזורים פתוחים ולא עמוסים?

עזוב אותך גבר, 

 

הייתי עכשיו בברצלונה, תענוג, 

 

הכל פתוח ודופק, לא צריך לא בדיקה שלילית לא בידוד ולא נעליים... אנשים נורמלים פשוט שלא מתעסקים בחרא.. 

 

לעומת זאת במדינה שלנו שבה אני משלם 50% מס ונתתי 3 שנים בצבא לא הורשתי לעלות על מטוס כי לא הסכמתי לשלם שוחד של 500 שקל לבעל מכון בדיקת קוביד... 

 

כמובן שבסוף נאלצתי לשלם גם 500 שקל בדיקה וגם 240 שקל בית מלון ליום נוסף... מזל שלא נקעתי בישראל.. למה פה גם אם תישן במקלט לפליטים תשלם 2000 שקל ללילה

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם
לפני 25 דקות, SlowRide כתב:

שמע, רואים שיש פה ניסיון בוטה להלחיץ אנשים.

 

לפני 23 דקות, garicho כתב:

בידיוק. חתיכת תמונה נוראית…

באמא שלכם, זאת התקשורת...

 

חוץ מזה, מה... איזו תמונה הייתם שמים על זה. זה בול בנושא.

 

לפני 17 דקות, nimrod7676 כתב:

במקרה בחרו תמונה שצולמה על רקע בית עלמין? תשובה בינארית בבקשה: כן או לא

לא, ברור שלא.

אה כן, ועל רקע **שלט** "בית עלמין"

אפשר היה למצוא תמונות הרבה יותר מלחיצות.

 

לפני 5 דקות, nimrod7676 כתב:

לא הורדתי לעלות על מטוס כי לא הסכמתי לשלם שוחד של 500 שקל לבעל מכון בדיקת קוביד

תשמע אתה דביל טורבו.

אשכרה זאת הדרישה. ולא הלכת לעשות אותה. זה מה שדורשים, רוצה לחסוך היית לוקח את הטוסטוס שלך ונוסע לנתבג, עושה בדיקה ב 50 שקל. חוץ מזה, חשבתי שאתה מרוויח מעל 30K בחודש, ולא טסת שנה. אז לא יכולת לשלם 500 שקל לבדיקה כדי לעלות למטוס *כי זאת הדרישה*?????

לא יאומן.

  • אהבתי 3

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 16 דקות, David32 כתב:

 

 

תשמע אתה דביל טורבו.

אשכרה זאת הדרישה. ולא הלכת לעשות אותה. זה מה שדורשים, רוצה לחסוך היית לוקח את הטוסטוס שלך ונוסע לנתבג, עושה בדיקה ב 50 שקל. חוץ מזה, חשבתי שאתה מרוויח מעל 30K בחודש, ולא טסת שנה. אז לא יכולת לשלם 500 שקל לבדיקה כדי לעלות למטוס *כי זאת הדרישה*?????

לא יאומן.

אנשים עדיין מצליחים להפתיע אותך,אני קצת מקנא 

  • מצחיק 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נסעתי מהצפון לנתבג כדי לעשות בדיקה מהירה, אלא החוקים - מה לעשות?

התבאסתי בעיקר כי בדרך חזור קיבלתי סמס שהטיסה מבוטלת.

גם כשטסתי לארץ שילמתי 140 יורו על בדיקה מהירה, נו ו? 

 

לא, הנדסת תודעה, שקר הקורונה, שוחד לבדיקה....

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 40 דקות, Transporter כתב:

 

ואז נכנסת השאלה באיזה מדינה היית

ברוסיה? בברזיל?

במדינה שרוב הבילויים שם בחללים סגורים, מסעדות, קולנוע

או במדינה שבה כל הבילויים הם באיזורים פתוחים ולא עמוסים?

 

לא נכנס לשום שאלה,  תטוס תהנה
תחזור , תיכנס לבידוד עד שיהיו תשובות ,

אולי אפילו עד שתחזור יעדכנו את הנהלים שנכנסים לבידוד 4 ימים בכל מקרה ועושים עוד בדיקה אחרי 4 ימים מהחזרה. 

מקסימום, תסדר לך שוב מזרון במשאית מאחורה והכל יהיה בסדר. 

 

×
×
  • תוכן חדש...