Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

הוא מתייחס לכל מי שלא הגיע למשבר המאוד לא צפוי הזה בלי רזרבות כאל מטומטם ומבינתו זו לא בעיה שלו שלאנשים אין איך להחזיק את עצמם כמה חודשים.

 אלא אם כן מדובר במישהו שהמדינה מסבסדת, ואז חובה להמשיך לתמוך בו.

 

כן, אני מסכים עם הניתוח שלך. זה חוזר בדיוק למה שכתבתי אתמול. חלק מהמגיבים כאן מודאגים ממה שקורה לכלל. חלק פחות.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

ככה או ככה המדינה מאוד תמכה בעובדים שלה.

לפחות במועסקים הישירים.

 

אם הייתי עובד מדינה כנראה שגם לא הייתי מוטרד מסגר,היו מתארגנים על איזה דיל בימי חופש כמו שהיה בפעם האחרונה.

 

באסה שאני לא עובד מדינה,או עובד.

 

נ.ב 2,פרסמו בויינט שבערך מחצית מהמתים הם מבתי אבות,יש עוד כמה עשרות שהיו חולים קשים גם בלי הקורונה וחודשיהם היו ספורים.

המסקנה הדייט מתבקשת היא שההשפעה על הציבור הכללי היא דיי זניחה ויש להתמקד בקבוצות בסיכון ולדאוג שמה שקרה בבתי אבות לא יחזור על עצמו ופחות לבודד ילדים מנוזלים בבתי ספר.

 

@sperial כיצד נפגעת מהמשבר אם אתה רושם שהמשכת לעבוד 8-12 שעות,משמע גם את הנוספות לא קיצצו לך.

תיקי השקעות לא נחשבים,כולם נפלו שם,אני מדבר בהתנהלות היומיומית.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ועוד  יום שאנחנו נשארים על אחוז נמוך:

11440 בדיקות \  82 חולים = 0.71%

 

שבת שעברה 81 חולים על על 5641 בדיקות

 

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

תלוי מה הסיבה שמספר הבדיקות בשבוע האחרון של מאי ירד ל 3000-4000.
אם רוב הבדיקות היו חוזרות של חולים ישנים, ואם אנשים לא ביקשו מספיק להיבדק ( לא היו תסמינים) ולא היו במגע עם מאומתים ( כי מספר החולים ירד וכולם כבר היו מבודדים ), אז כן יש עליה בתחלואה.
הרי לא בודקים כאן אוכלוסיה בצורה רנדומלית ורואים מה אחוז החולים מכלל הבדיקות אלא בודקים רק את מי שחשוד שנדבק ( וגם בדיקות חוזרות לחולים כדי לוודא שהבריאו ).

 

שוב

בתקופה של 3000 4000 בדיקות

1. התקשורת שידרה פחות לחץ זה 

2. מי שלא פגש חולה מאומת (כלומר פגש אחד מאותם 200,000 שעברו מתחת לרדאר) לא יכל לבקש בדיקה. 

למה ? כי ככה הוחלט

היום אותו אחד יכול !

 

אתה מבין מה זה 200,000 שהתפספסו בגלל קריטריון נוקשה לבדיקות ?

תחשוב שהיום חלק מאותם 200,000 יכול להבדק בקלות

תוסיף לזה את הפאניקה שעושים, ואז גם מי שיש לו תסמינים מאוד מאוד קלים הולך להבדק

 

אבל שוב ובפעם ב 1000

עמדנו על 0.5% בכל יום, היום אנחנו על 0.7%

בוא...אין פה גל שני ואין פה התפרצות חלאס

לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

יש לידי מספר מקומות שנסגרו, כי לא שרדו את הסגר. לא מפעלים מסורתיים. חלקם די קרובים אלי. מה אתה מציע להם?

 

הוא מציע להם לפשוט רגל וללכת לעבוד כשליחים בסופר  כמובן

מה אכפת לו, זה פוגע בו ?

לפני כשעה, יבגניפ כתב:

כן, אני מסכים עם הניתוח שלך. זה חוזר בדיוק למה שכתבתי אתמול. חלק מהמגיבים כאן מודאגים ממה שקורה לכלל. חלק פחות.

 

 

אין שום סיבה לתמוך בזה שבעל מסעדה שכבר שנים מצליחה ועושה מחזורים יפים יפשוט את הרגל

באיזה קלות מישהו כאן מחליט שצריך לסגור מסעדה? על מה ולמה ?

הפרנסה שלהם פחות חשובה מפרנסה של עסק אחר ?

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

התקשורת שידרה פחות לחץ זה 

תפסיק לצרוך אותה.

באמת.

מהסיפורים שלך פה אתה צופה במלא טלוויזיה, עזוב אותך מזה, זה לא מועיל.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, David32 כתב:

תפסיק לצרוך אותה.

באמת.

מהסיפורים שלך פה אתה צופה במלא טלוויזיה, עזוב אותך מזה, זה לא מועיל.

 

מה זה "צופה"?

אתה ידוע כמה פרסומים ראיתי אתמול ברשתות על זה שכנראה לא פותחים את הרכבת בגלל גל שני?

בולשיט, זה לא יקרה הרבה, יפתחו כרגיל.

ברור שאני לא יכול  להתעלם מזה, כי זה משליך גם עליי

 

חוץ מזה אתה יודע, יש לי לקוחות שמפחדים ממה שאומרים שם ופונים אליי אני לא יכול להתעלם.

שבוע שעבר פרסמתי כאן שאיזה מנהל טמבל של גן אירועים אמר לזוג שלי שכנראה באוגוסט לא יהיה להם אירוע כי יש גל שני

בגלל מטומטם כזה אני צריך לתת הסברים

 

עכשיו לנושא שאני פחות מבין בו ואני מדגיש את זה:

תקנות לשעת חירום תקפות ל 3 חודשים  בלבד

כל מה שקשור לאירועים התחילו את התקנות ב 15.3 זה אומר שב 15.6 הן חייבות להתבטל

 

השאלה איך זה עובד? יכולים להאריך את התקנות או שצריכים שזה יעבור בכנסת?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

עזבו אקסלים ועזבו כמות בדיקות. 

 

תענו לי על שתי שאלות:

 

א. יש עלייה בתמותה עודפת?

ב. יש עלייה בעומס בחדרי מיון? 

 

אם לא שחררו מספיק לספור כמה אנשים מפתחים נזלת ושיעול אם בכלל. 

 

אני מאוכזב ממך, היו לנו תקופות מרגשות , חזינו ביחד את סוף העולם.

אספנו פקקי בקבוקים ואגרנו אוכל ביחד ואז אתה מאבד אחיזה בחזון האפוקליפטי שתרמת רבות,

ונאחז באופטימיות. 

 

נחזור שוב למספרים שאתה כל כך אוהב (בעצם אני), בשבועות האחרונים העולם לא עמד מלכת, 

קצת הנדבקים העולמי נישאר יציב מתחת ל 100,000 מאובחנים חדשים ליום, מספר המתים ליום נותר יציב על 4,000 איש

מה שאומר 4% תמותה ממספר המאוחבנים (יש כנראה הרבה יותר נדבקים מאשר מאובחנים - השאלה הגדולה כמה).

בשבוע האחרון העולם עלה מדרגה ב 30% ל 130,000 מאובחנים חדשים ליום, עדיין אין תגובה במספר המתים הכללי ליום.

 

נשליך את זה למה שקורה אצלנו, בסה"כ לפני 10 ימים עלינו למספר לאיזור ה-100 מאובחנים ליום, משרד הבריאות הפיץ שרוב המאובחנים הם צעירים 

ולכן הסטיסטיקה של עלייה במאושפזים / תמותה /עומס בחדרי מיון עדיין לא מופיעה.

בישראל חיים כ 700,000 אנשים מעל גיל 70,  הם כנראה עדיין יכולים לשמור על עצמם , כי הוירוס לא נפוץ שם בחוץ.

אבל אנחנו ממשיכים בדרך של שוודיה , אנחנו זורמים וממשיכים להגביר את התפוצה של הוירוס. 

כי זה רק נזלת ושיעול. בצורה אבסורדית דווקא זה שהקשישים מגנים על עצמם (ואין תמותה או גידול באישפוז מקבוצתם),

הם עוזרים להמשך הפצת הוירוס ע"י הצעירים, עד לנקודה שבה יצליח לחדור את מעטפת ההגנה שלהם.

 

יאאלה החיים ממשיכים , נתראה בחורף 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

 

אני מאוכזב ממך, היו לנו תקופות מרגשות , חזינו ביחד את סוף העולם.

אספנו פקקי בקבוקים ואגרנו אוכל ביחד ואז אתה מאבד אחיזה בחזון האפוקליפטי שתרמת רבות,

ונאחז באופטימיות. 

 

נחזור שוב למספרים שאתה כל כך אוהב (בעצם אני), בשבועות האחרונים העולם לא עמד מלכת, 

קצת הנדבקים העולמי נישאר יציב מתחת ל 100,000 מאובחנים חדשים ליום, מספר המתים ליום נותר יציב על 4,000 איש

מה שאומר 4% תמותה ממספר המאוחבנים (יש כנראה הרבה יותר נדבקים מאשר מאובחנים - השאלה הגדולה כמה).

בשבוע האחרון העולם עלה מדרגה ב 30% ל 130,000 מאובחנים חדשים ליום, עדיין אין תגובה במספר המתים הכללי ליום.

 

נשליך את זה למה שקורה אצלנו, בסה"כ לפני 10 ימים עלינו למספר לאיזור ה-100 מאובחנים ליום, משרד הבריאות הפיץ שרוב המאובחנים הם צעירים 

ולכן הסטיסטיקה של עלייה במאושפזים / תמותה /עומס בחדרי מיון עדיין לא מופיעה.

בישראל חיים כ 700,000 אנשים מעל גיל 70,  הם כנראה עדיין יכולים לשמור על עצמם , כי הוירוס לא נפוץ שם בחוץ.

אבל אנחנו ממשיכים בדרך של שוודיה , אנחנו זורמים וממשיכים להגביר את התפוצה של הוירוס. 

כי זה רק נזלת ושיעול. בצורה אבסורדית דווקא זה שהקשישים מגנים על עצמם (ואין תמותה או גידול באישפוז מקבוצתם),

הם עוזרים להמשך הפצת הוירוס ע"י הצעירים, עד לנקודה שבה יצליח לחדור את מעטפת ההגנה שלהם.

 

יאאלה החיים ממשיכים , נתראה בחורף 

 

ומה עם העובדה שלפני שבוע בדיוק היו לנו 88 על 5600

וביממה האחרונה היו לנו 82 על 11440 ?

למה אתה מתעלם מהעובדה שביממה האחרונה פי 2 יותר בדיקות ובדיוק אותו מספר נדבקים ?

 

ולמה להתעלם מהעובדה שאפילו שעושים מעל 10,000 בדיקות כבר לא מוצאים 100?

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אין שום סיבה שתשליך ממדינות צפופות ועניות בדרום אמריקה ואסיה על ישראל.

אין לנו ולהם שום קשר.

 

@Transporter כן זו הגישה,אני לא צורך את השירותים שלהם אז מצידי שהם ייעלמו.

עדיין לא הבנת? בגלל זה בזלזול גם בך בין היתר,אתה פשוט לא מועיל לו אז מבחינתו שתיעלם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, halperin96 כתב:

 

@Transporter כן זו הגישה,אני לא צורך את השירותים שלהם אז מצידי שהם ייעלמו.

עדיין לא הבנת? בגלל זה בזלזול גם בך בין היתר,אתה פשוט לא מועיל לו אז מבחינתו שתיעלם.

 

זה בדיוק הישראלי המכוער ^

לא אלה שזורקים שקית ניילון בים

גועל נפש. איש עלוב

פורסם
לפני 15 דקות, korola כתב:

אבל אנחנו ממשיכים בדרך של שוודיה , אנחנו זורמים וממשיכים להגביר את התפוצה של הוירוס. 

לא ממש, כי שוודיה לא הייתה בסגר.

אולי הסגר שינה משהו או דחה את ההדבקות לרמה שקל יותר להתמודד איתה. לא יודע

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

זה בדיוק הישראלי המכוער ^

לא אלה שזורקים שקית ניילון בים

נופ.

זה שזורק שקית ניילון בים הוא הישראלי המכוער.

אין, לא יעזור לך. זה שזורק זבל בטבע, זה שצועק במטוס. זה הישראלי המכוער.

כנראה שאתה גם מדי פעם חוטא בזה, אחרת לא ברור איך אתה אומר שזה בסדר וחוסר אכפתיות כלפי אחרים זה לא.

במיוחד כשהראת כול כך הרבה חוסר אכפתיות כלפי כול מי שמבוגר ובקבוצת סיכון.

 

אבל עזוב, חבל על הדיון.

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מאיפה המספרים? בכל המדינות שחקרתי תמותה בהם, 2019 היתה שנת תמותה נמוכה באופן מאוד חריג, מעניין אותי השוואה ל2018 ו2017, או אפילו עדיף 99-00 שם היה באמת גבוה באופן חריג.

 

פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

מאיפה המספרים? בכל המדינות שחקרתי תמותה בהם, 2019 היתה שנת תמותה נמוכה באופן מאוד חריג, מעניין אותי השוואה ל2018 ו2017, או אפילו עדיף 99-00 שם היה באמת גבוה באופן חריג.

 

 

פרופסור לס

אבל מה זה משנה מדינות אחרות?

באמת שזה לא התפקיד שלי או שלך לברר מה קורה שם

אנחנו אמנם חושבים שאנחנו יודעים כל מה שקורה בעולם אבל אין לנו מושג

אנחנו בישראל ופה המצב טוב.

למה טוב? תשאיר את זה לחוקים שעוד 5-10 שנים יהיה להם זמן לחקור

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, David32 כתב:

 

נופ.

זה שזורק שקית ניילון בים הוא הישראלי המכוער.

אין, לא יעזור לך. זה שזורק זבל בטבע, זה שצועק במטוס. זה הישראלי המכוער.

כנראה שאתה גם מדי פעם חוטא בזה, אחרת לא ברור איך אתה אומר שזה בסדר וחוסר אכפתיות כלפי אחרים זה לא.

במיוחד כשהראת כול כך הרבה חוסר אכפתיות כלפי כול מי שמבוגר ובקבוצת סיכון.

 

אבל עזוב, חבל על הדיון.

Why not both?

יש התנהגות מכוערת בכל מיני מישורים,למה להגביל.

 

יש מגוון דרכים להיות לא בסדר,כל אחד בוחר למה הוא סבלני יותר.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה תפקידי להגן על משפחתי, לכן אני רוצה להבין באמת את חומרת המחלה, כי מה שאני רואה מהממשל והעיתונות זה זריעת בהלה מכוונת.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...